Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:17:40
05.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Paráda, nádherný kousek.
22:29:24
04.05.2010
petřík
jo už ty rozměry vidim.. hmm to neni zase tak špatný vzhledem k tomu že já mám ten ráfek o palec užší.. na tuhle váhu bych se já dostal rád
22:27:10
04.05.2010
petřík
-> Eidy: co to je prosimtě řpesně za rozměr ráfku ? já vážil nedávno 6x14 plecháš z golfa na tom 185/60-14 maxsport semi slick tak i s 20mm dural podložkou je to 20kg +- váženo na klasický váze na celý kg. takže schánim aspon o 2kg lehčí ráfky..
23:10:32
02.05.2010
Borin - Král tuzerů
-> Eidy: Pěkná nádobka 4
23:08:56
02.05.2010
Eidy
Dnes jsem dodělal nádobku na odvětrání motoru. Je z karbonu, za tkaninu díky T 4
Má nějaký chybky, ale na první dílo úspěch. Vyrobil jsem jí tak, že by měla fungovat na principu odstřeďování kapek na stěnu. Uvidíme jak bude fungovat.
08:27:35
19.04.2010
radekp
-> Eidy: 3kg rozdíl, to je hodně. Nezvážil jsi samotné pneu? Apollo sedí, 6kg kolo, 6 pneu.
21:05:08
18.04.2010
David V6
-> Eidy: já mám schovaný z patrola 26mm i s nádobkou tak jednou tam půjde a je taky ležatý
21:01:02
18.04.2010
Eidy
-> David V6: Rozdíly slušný. Kolo je o půl palce širší a hned 2kg navrch 9 To ta pneumatika váží asi tak půl kila nebo nevím.
Já bych origo válec do zásoby vzal. 120kovej má jinak vývody a s tím se mě sr*t nechce. A nebo když už, tak nějakej hliníkovej válec z novějšího auta.
20:56:47
18.04.2010
David V6
-> Eidy: docela solidní rozdíly,u nás v mototechně mají 120 bez posilovače,jinak já mám taky ještě origo,spojku už 120
20:54:28
18.04.2010
Eidy
A pro srovnání rezerva Apollo, pneu matador 165/80
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.04.2010 20:54:28
20:52:45
18.04.2010
Eidy
Zadní kolo
Edit: i s podložkou 20mm
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.04.2010 20:52:45
upraveno 1x, naposled 18.04.2010 20:58:30
20:51:01
18.04.2010
Eidy
Brzdy dodělány, odvzdušněny, nevyzkoušeny. Snad to projedu příští víkend, ale na místě se to jeví ok.

Konečně jsem zvážil kola a hmotnosti jsou to šílený. 9 40
Takže přední kolo
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.04.2010 20:51:01
16:23:59
18.04.2010
Eidy
-> David V6: Tak omotávka zatím ok. Ale netuším jak dlouho vydrží. Válec mám klasickej originál. Máš rezervní?
00:00:26
18.04.2010
David V6
-> Eidy: co omotávka?co máš za válec?
23:18:33
17.04.2010
Eidy
Dneska jsem najel asi 80km, udělal jsem si výlet do Dubé (neplést s Dubí). Projel jsem si hezky pár zatáček a po návratu se pustil do HBV. Přestal se vracet až nahoru tak jsem mu dal nový gumičky. Ale spíš byl jen zalepenej bordelem. Sice do nádobky leju jen novou brzdovku a stejnak se tam vždycky vyrobí blátíčko 8 . Ale po asi 8 letech a pravidelným zimním stání na to má nárok.
Možná zítra naleju brzdovku a vyměním v celém autě. Kromě chladivky budu mít komplet nový náplně 1
14:53:57
09.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak kdy to začnete prodávat masově v krabici?

gadgets.zive.cz/lego-veyr on/.../default.aspx

EDIT: ten 7q + zpátečka je fakt masakr :-)

www.mocpages.com/moc.php/ 145792
upraveno 1x, naposled 09.04.2010 15:56:41
17:30:08
08.04.2010
Fifa
-> Eidy: 3 156 40
00:11:29
08.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: 3 4
00:07:18
08.04.2010
Eidy
-> Tuner#2: A všichni si zase říkají, "No jo, ty škodovky jsou křápy, koukej jak to má navrch vyleštěný, ale vespod je to v hajzlu. Dyk to hoří." 3
00:04:30
08.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Co si vybavuju, tak první 3km do vedlejší vesnice a v autě nešlo bejt taky jsem myslel že hořím :-) Letos si dám repete 3
Extreme Tyres