skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:38:37
28.02.2010
28.02.2010
U-Geen
-> Eidy: hm divny... zadny acka?
23:29:31
28.02.2010
28.02.2010
Eidy
Tak jsem složil hever. Jak vidno, je snížený na 11 cm, to už pod stabilizátorem projedu :) a taktéž rozšířený. Zatím jsem ho zkoušel jen tak lehce, ale v zatáčkách se chová dobře . Ta černá barva je vodou ředitelná a musím říct, že sice nesmrdí, ale taky vůbec nedrží na podkladu . Velmi snadno se odře, takže rada pro všechny je, vodovky nebrat.
16:17:52
23.02.2010
23.02.2010
Eidy
-> radekp: Zajímavý řešení. To jsem zvědav na výsledek a na hever.
10:08:45
23.02.2010
23.02.2010
radekp
-> Eidy: Já mám v plánu inspirovat se u cobry. Nechám si vypálit z nerezu nový držák nárazníku, který bude mít zespod tyhle "sloní uši" .Současně tam bude díra pro tažné oko, protože užovky ho mají vyřešené fakt blbě
A pak už jen posvařovat nějakou rudlu na zvedání
upload.wikimedia.org/wiki pedia/.../Blue_AC_Cobra_42 7_side.JPG
A pak už jen posvařovat nějakou rudlu na zvedání
upload.wikimedia.org/wiki pedia/.../Blue_AC_Cobra_42 7_side.JPG
22:45:16
22.02.2010
22.02.2010
Minik03
-> Eidy: Ano, presne to myslim. Uvazoval jsem, ze bych si ho take udelal, ale planuju take vyrazne snizeni, takze jsem rad za kazdou zkusenost. eLko mi pripada jako rozumne reseni na zavody, kde je potreba rychle prezout gumy, pri zmene pocasi, ale je pravda, ze co se stability tyce, s pojezdem se to neda rovnat.
22:36:44
22.02.2010
22.02.2010
Eidy
-> m8rinek: 1) ty se v diskuzi taky s některejma výrazama nemažeš tak nekaž.
2) Neřekl jsem, že je k ho***, ale že MĚ je k ho*** a to je rozdíl.
-> Minik03: Nevím přesně, ale asi tuším kam míříš. Takový eLko? Táta si to kdysi svařil, ještě to má. Ale opět narážím na problém s výškou. Ta trubka dopředu by musela být dlouhá takže bych to neuzvedl. A čumí to daleko z pod auta.
2) Neřekl jsem, že je k ho***, ale že MĚ je k ho*** a to je rozdíl.
-> Minik03: Nevím přesně, ale asi tuším kam míříš. Takový eLko? Táta si to kdysi svařil, ještě to má. Ale opět narážím na problém s výškou. Ta trubka dopředu by musela být dlouhá takže bych to neuzvedl. A čumí to daleko z pod auta.
22:27:46
22.02.2010
22.02.2010
Minik03
-> Eidy: A neuvažoval jsi o konstrukci rychlozvedáku z Plška?
22:22:25
22.02.2010
22.02.2010
m8rinek
-> Eidy: Já ti taky tvůj výtvor nehanim. Mě tenhle hever odešel, tlak drží, ale nepumpuje, Okroužek jsem vyměnil a nic :/
22:19:57
22.02.2010
22.02.2010
Eidy
-> m8rinek: Jako je pěknej, to né že ne. Ale mě by byl k prdu. Mám ještě jeden normální a tenhle si tůním.
22:15:45
22.02.2010
22.02.2010
m8rinek
-> Eidy: trochu silný slova na to, že to je pěknej hever za solidní peníze. Kolik aut lze zvedat za nápravnici jako Škodovku?
Navíc zdvih půl metru oproti 30ti cm je opravdu znát.;)
Navíc zdvih půl metru oproti 30ti cm je opravdu znát.;)
21:59:55
22.02.2010
22.02.2010
Eidy
-> m8rinek: Jenže to je k ho*** když s celým nezajedu pod auto. Já zvedám auto za nápravnici a tenhle bych tam stejně nedal.
21:47:45
22.02.2010
22.02.2010
m8rinek
Mě se líbí tuto aukro.cz/item931129425_su
per_zvedak_pro_nizka_auta_
min_vyska_9cm.html
Jinak sám mam hever se zdvihem pul metru a tunit ho nebudu, na to ho mam moc rád...
Jinak sám mam hever se zdvihem pul metru a tunit ho nebudu, na to ho mam moc rád...
21:47:11
22.02.2010
22.02.2010
Eidy
-> Danster: Tak vidíš. Počkej až to složím. Teď z hlavy nevím přesně, ale měl by bejt vysokej buď 11 nebo 12 cm. Ale myslím, že 11.
21:45:44
22.02.2010
22.02.2010
Eidy
-> MATTESS: To víš, vás originalisty tohle trápit nemusí.
20:36:39
22.02.2010
22.02.2010
Danster
-> Eidy: Tý jo to je dobrej nápad něco podobnýho by se mi hodilo na BMW E30 protože ve předu taky nemůžu dát kvůli snížení tenhle hever a musim najíždět taky na prkna
20:32:20
22.02.2010
22.02.2010
MATTESS
-> Eidy: Ty jsi případ
Kdo další vyladí hever?
Kdo další vyladí hever?
20:30:43
22.02.2010
22.02.2010
Eidy
-> MATTESS: snižování aut je už ohraný tak jsem založil novou disciplínu A dokonce jsem ho i rozšíříl, aby nebyl vratkej v zatáčkách
20:26:33
22.02.2010
22.02.2010
MATTESS
-> Eidy: snížený hever, jůů
19:16:45
22.02.2010
22.02.2010
Eidy
Když nedělám na autě tak dělám něco pro auto. Dlouho mi vadilo, že v případě zvedání předku auta jsem musel najet na prkna abych dostal pod auto hever. Tak místo zvedání auta, jsem se rozhodl pro snížení heveru Zatím jen v rozkladu, ale už se lakuje a o víkendu to složím.
15:59:39
12.02.2010
12.02.2010
Eidy
-> Tuner#2: Famózní Datsun. Skvělej body kit, úžasná technika. Tak na toho nemáme. Ale můžeme se zkusit přiblížit.