Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:15:22
20.03.2010
Eidy
-> Bedřich: Ne, ale v budoucnu třeba budou, takže jen tak pro jistotu 40.

-> PetrDNX: A to se ti ty brzdy tak hřejou? 1
09:45:06
20.03.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> PetrDNX: -> Eidy: To se vám ty brzdy tak hřejou?
09:29:46
20.03.2010
PetrDNX
-> Eidy: Dobrej nápad s těma brzdama.Asi budu muset taky něco podobnýho vyrobit9 2
upraveno 1x, naposled 20.03.2010 09:31:14
20:30:23
19.03.2010
Eidy
-> Jindas: díky, díky4

-> vhml: je to 80mm al vrapovka a kromě pásek tam nic není. Uvidíme jak se to bude chovat za provozu. Vrapovka je asi půl metru dlouhá za 200kč v obi. Dá se natáhnout až na dva a půl metru a nic to neváží. Je jak papír 2
18:43:08
19.03.2010
U-Geen
-> vhml: tyhle hlinikovy drzej pekne tvar samy
15:17:57
19.03.2010
Jindas
9 156



Krása, nádhera:)
15:04:51
19.03.2010
vhml
-> Eidy: jak velkou hadici jsi použil? A takhle hezky ohnutá drží sama, nebo si je tam nějaká výztuha?
23:02:35
17.03.2010
Eidy
-> vlk: Díky pane. 4

-> jarda.u1: Ale jo, jde to 40
09:13:58
17.03.2010
jarda.u1
-> vlk: a taky krasne jede a sedi4
07:05:53
17.03.2010
vlk
Nádherný auto. Řekl bych, že jedno z nejhečích na virtu.
17:23:01
15.03.2010
radekp
-> Bedřich: Ty máš 16"
16:48:31
15.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa: Byl nějaký odkaz na tuningforu, ale moc tam nechodím a je tam halda příspěvků, nevím už kde to bylo.
16:19:21
15.03.2010
8-valec
krasna eRka...pripada mi jak pekne porobeny ČSR mustang
15:49:17
15.03.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> radekp: Kolik myslíš, že váží moje??1
08:49:15
15.03.2010
vhml
-> radekp: protože to má na plecháči. Já mám disk asi 5 kg, závodní matadorka 7kg.



-> Eidy: taky budu dělat takhle přívod vzdichu k brzdám. Jenom nevím jestli to taky takhle hezky laminotat, nebo tu přírubu na hadici svařit ze dvou plechů a nanejtovat k čelu. Funkční prasečina 3
08:24:51
15.03.2010
radekp
-> vhml: Tak to je mazec, kolo které váží 19kg8 moje váží 111
08:21:40
15.03.2010
vhml
-> radekp: Tohle je Maxsport, protekror na sériovém kordu, který je hodně vyztužen. Proto ta váha
08:01:43
15.03.2010
radekp
v první chvíli jsem si myslel že je to tahle guma:

img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_1_34195__2010-03-1 1_21-08-56_49.jpg

z fóra dnešní nákup, majitel Petřík píše, že guma váží 10kg, aby tenhle případ nebyl váhově stejně. Je to protektor seriové gumy?
06:31:13
15.03.2010
pistaa
-> Tuner#2: nemas nejaky odkaz na recenziu? len pre zaujimavost. diK`
upraveno 1x, naposled 15.03.2010 06:52:05
Extreme Tyres