Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:42:41
23.05.2010
Eidy
Dnes jsem Kóču odlehčil o další 3 kila pomocí feldího startéru 1
21:26:02
19.05.2010
Eidy
-> m8rinek: Tak ono ani na 130 nejsou ojnice v půlce pístních čepů takže to zas tak nevadí. Asi. 40To se uvidí.
No a ty kola jsou tak jak píšu. Jsou tu i fotky. Jako hlava mi to taky nebere. Jestli jsou límce z olova a středy z helia to nevím.1 Je fakt, že zadní mají silnější paprsky resp. hlubší. Ono to takhle není vidět, ale při bližším zkoumání to poznáš.
-> havlik: Tak nějak 3
-> DuriQ: No to se ještě uvidí. Nejdřív to musí vrčet a pak se může ladit co dál. Taky je tu možnost dát většího šneka a postrčit to do vyšších otáček, ale to se bavíme v horizontu... Ani si netroufám odhadovat. Nejdřív poladím ještě trochu podvozek, aby byl ještě lepší než suprovej a pak se pomalu začne dělat na motoru.
18:51:19
19.05.2010
DuriQ
k tomu snecikovy ;) budes potrebovat dlhu prevcu ;)
16:34:22
19.05.2010
m8rinek
Hele Eidy at počítám jak počítám...

NO NAME 14";. Šířka vpředu 6,5" a vzadu 7" (hmotnost 14,1 a 17,1 kg i s pneu).

odečtu li gumy (odhad 7kg/ks), mam jedno kolo co má 7kg a druhý 10Kg, to je jako rozdíl toho 0,5'' šířky ráfku vyvážen 3Kg hmoty?
16:22:37
19.05.2010
havlik
-> m8rinek: to by nebyl ten správnej tuning
16:21:16
19.05.2010
m8rinek
-> Eidy: to je dost divný, že tam je klika 120, možná proto to nestanardní rozvrtání, aneb písntí čep má vůli do stran, tak jsi asi už na kraji a případě jinýho rozsazení, by musela bejt použita klika právě z Fa...

Jinak teda ten motor je větší úlet než jsem myslel :D. Vzít blok 130 tak máš bez práce totéž, lepší kliku a normální těsnění :D.
16:15:04
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Kolik je ještě podle tebe štěrbina? Jako světlo mezi tím projde, ale jinak je to na fest. Já nevím, pár desetin mm.
16:10:51
19.05.2010
matoo
-> Eidy: naslapany znamena ze tam je strbina alebo ze to je nelepene na sebe?
16:09:00
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Asi stejně málo jako u 130. Už si nepamatuju přesně. Ale je to tam našlapaný.
16:03:39
19.05.2010
matoo
-> Eidy: a ostal ti tam nejaky priestor medzi tymi vlozkami co su pri sebe?
15:45:56
19.05.2010
Eidy
-> m8rinek: Nevím, proč to rozvrtal takhle a ne standardně. Jinak je pravda, že to bylo i kvůli litinovejm víkům na klice a plnoprůtoku. Ale pozdější 130 to měly taky takže...
Jo a klika je 120 jen tak pro vaši informaci 1
-> Tuner#2: Tak jednoduchý to nejni 5
15:20:08
19.05.2010
petr s
-> Tuner#2: To by bylo moc jednoduché
15:19:45
19.05.2010
m8rinek
-> havlik: jo takhle, bral jsem to tak, že tvrdíš, že všechny 120 jsou stejný, omezíme li se na stejný období tak je to motor stejnej ;).
15:19:33
19.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.05.10 15:11:52: Mazec, nějak jsem žil v tom, že tam máš 130tku a hotovo 9
15:18:20
19.05.2010
havlik
-> petr s: no právě že nejni3
15:16:40
19.05.2010
petr s
-> havlik: Tam je nějaký rozdíl?
15:15:06
19.05.2010
havlik
-> m8rinek: a porovnával si někdy blok z 125 a ze 120 ze stejnýho roku?:)
15:14:34
19.05.2010
m8rinek
Eidy 19.05.10 15:11:52 napsal:
→ matoo: Tak něco mezi. Vím, že 130 těsnění na tom
nesedí asi o 2mm resp. osy válců jsou o cca 1–1,5 mm mimo oproti
130. ALe taky to není úplně 120 rozteč. Každopádně je tam zakázkový
těsnění podle výkresu na 130 a drží to.


Tak to je slušnej úlet :D, zřejmě páteční směna :D.
15:13:00
19.05.2010
m8rinek
-> matoo: řekl bych, že tak aby bylo co nejvíc zachovaný proudění vody okolo vložek a použita klika z Fa, kvuli jejím bonusovejm vlastnostem oproti 120.

-> havlik: to bych uplně netvrdil, viz žebro, litinový víka, plnoprůtok....

E:písmenko...
upraveno 1x, naposled 19.05.2010 15:14:13
15:12:49
19.05.2010
Eidy
-> havlik: No vlastně jo. To žebro toho podle mě moc nezachrání. Ale tak aspoň pro ten pocit.1
Extreme Tyres