-> radekp: Nech bejt, takový pončo by nemuselo bejt zlý. Když se v tom naučím řídit...
Regulaci nemám a popravdě nevím z čeho se skládá. Musí to bejt nějakej výkonovej člen. Sehnal jsem si odpor, kterej je v koncernovejch VW autech namontovanej v obalu topení u ventilátoru a zkoušel jsem to přes něj. Dost se hřeje a mám strach, že nevydrží.
Netuším jak vypadá jate-linova sedačka, ale tyhle jsou skvělý. Aspoň mě se v nich sedí dobře. A pokud pominu sedačky z WRC nebo podobnejch strojů tak se mi zatím v žádných Sparco ani podobných nesedělo tak dobře jako v mých MTX. Vedení může porovnat někdo jinej. Mě zatím v anatomech nikdo nevezl, vždycky jsem v nich seděl jen na místě.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
18:40:58
23.03.2010
23.03.2010
Eidy
17:48:48
23.03.2010
23.03.2010
radekp
-> Eidy: Vyhřívání sedaček mám taky (sice ve Feldě) a je to super věc. Máš k tomu i nějakou regulaci? Ty máš pryč topení,že?
Jinak kdyby vyhřívání sedaček nestačilo, v TV products mají i celou vyhřívanou deku - pončo
To by bylo něco, Eidy v Kóči na okruhu, zabalený v dece
Ne, JOKE, sedačky jsou luxusní...tyhle se mi líbí nejvíc. Seděl jsem v Jate-lineově sedáku MTX - bez opory ramen a ty bych nechtěl....
jsou co se týče držení těla stejně dobré jako dnešní skořepiny?
Jinak kdyby vyhřívání sedaček nestačilo, v TV products mají i celou vyhřívanou deku - pončo
To by bylo něco, Eidy v Kóči na okruhu, zabalený v dece
Ne, JOKE, sedačky jsou luxusní...tyhle se mi líbí nejvíc. Seděl jsem v Jate-lineově sedáku MTX - bez opory ramen a ty bych nechtěl....
jsou co se týče držení těla stejně dobré jako dnešní skořepiny?
11:21:06
23.03.2010
23.03.2010
jarda.u1
-> Eidy: krasny kresla
10:35:01
23.03.2010
23.03.2010
pistaa
-> Eidy: jo jo .. posnazim sa si spravit cestu :)
09:55:17
23.03.2010
23.03.2010
Eidy
-> pistaa: Až přijedeš na podzim do Mostu A nebo jindy až přijedeš.
00:23:15
23.03.2010
23.03.2010
pistaa
-> Eidy: Krasne su tie sedaky, kedy si do nich mozem skusit vliezt??
23:58:28
22.03.2010
22.03.2010
Eidy
-> David V6: Jo a držáky sedaček jsem ještě přestříknul barvou bo jsem na ně navařoval výztuhy na uchycení pásů. Samotné držáky musím ještě vypilovat z duralu.
23:55:14
22.03.2010
22.03.2010
Eidy
-> jerrom: V zimě taky nejezdím, ale na jaře nebo na podzim bývá k večeru chladno a tohle bodne a nic to neváží
-> David V6: Jak říkám, spíš někdy navečer a hlavně na mosteckym okruhu Tam už bejvá kosa.
-> David V6: Jak říkám, spíš někdy navečer a hlavně na mosteckym okruhu Tam už bejvá kosa.
18:57:23
22.03.2010
22.03.2010
David V6
-> Eidy: sedačky jsou supr,a kostra sedaček je origo,jinak vyhřívání se supr ale využiješ ho?
18:40:42
22.03.2010
22.03.2010
jerrom
-> Eidy: hmmm vyhřívání, když jsem začal se stavbou eRka, tak jsem to chtěl vecpat pod origo koženku...ale zase v zimě nejezdím, tak jsem to neřešil a hlavně jsem v té době nesehnal levného dárce. Ale jinak to vypadá super
14:38:11
22.03.2010
22.03.2010
MATTESS
-> Eidy: páni, to je to hezký
14:23:56
22.03.2010
22.03.2010
Eidy
Tak se to podařilo a sedačky v alcantaře jsou na světě. Pan čalouník se pochlapil a zvládl to o 3 týdný dřív než jsme oba mysleli. Povedlo se mu to krásně. On kdysi dělal MTX sedačky pro mělnický Metalex ještě ve starých dobách takže si zavzpomínal. Třešničkou je vyhřívání z Mini Cooperu, zapojení je jen detail. Běhal jsem kolem nich půl hodiny a radoval se jak malej kluk.
Taky jsem nakoupil nějaké náplně pro motor a převodovku.
Taky jsem nakoupil nějaké náplně pro motor a převodovku.
20:50:14
20.03.2010
20.03.2010
PetrDNX
-> Eidy: hřejou,a to i přes to,že tam takovýhle hadice mám už asi 5let,ale je pravda,že co tam mám ty Goldfreny a kotouče vzadu,tak je to mnohem lepší
12:15:22
20.03.2010
20.03.2010
Eidy
-> Bedřich: Ne, ale v budoucnu třeba budou, takže jen tak pro jistotu .
-> PetrDNX: A to se ti ty brzdy tak hřejou?
-> PetrDNX: A to se ti ty brzdy tak hřejou?
09:45:06
20.03.2010
20.03.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> PetrDNX: -> Eidy: To se vám ty brzdy tak hřejou?
09:29:46
20.03.2010
20.03.2010
PetrDNX
-> Eidy: Dobrej nápad s těma brzdama.Asi budu muset taky něco podobnýho vyrobit
20:30:23
19.03.2010
19.03.2010
Eidy
-> Jindas: díky, díky
-> vhml: je to 80mm al vrapovka a kromě pásek tam nic není. Uvidíme jak se to bude chovat za provozu. Vrapovka je asi půl metru dlouhá za 200kč v obi. Dá se natáhnout až na dva a půl metru a nic to neváží. Je jak papír
-> vhml: je to 80mm al vrapovka a kromě pásek tam nic není. Uvidíme jak se to bude chovat za provozu. Vrapovka je asi půl metru dlouhá za 200kč v obi. Dá se natáhnout až na dva a půl metru a nic to neváží. Je jak papír
18:43:08
19.03.2010
19.03.2010
U-Geen
-> vhml: tyhle hlinikovy drzej pekne tvar samy
15:17:57
19.03.2010
19.03.2010
Jindas
Krása, nádhera:)