Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:48:04
19.05.2010
Eidy
-> m8rinek: Nevadí 4
00:05:27
19.05.2010
m8rinek
-> matoo: 75,5*72



doufám, že nevadí, že jsem odpověděl za majitele...
23:31:40
18.05.2010
matoo
-> Eidy: prosim ta, aku tam mas zostavu /vrtanie x zdvih/?
09:09:24
12.05.2010
Eidy
-> Max: Jojo, to je z vlastní zahrádky. 4
22:40:33
11.05.2010
Max
-> Eidy: tu karbonovou nádobku jsi dělal sám ? moc pěkná.....prohlížel jsem si ji snad 5 minut. Na karbonu ulítávám 3
21:49:21
11.05.2010
Bery
-> petřík: jen v ráfkách to nebude...počítej 5,5 kg kolo 13" a 7kg pneu 180/530/13...
01:44:34
11.05.2010
nicker28
kam se sere nejaky bmw audi todle je krasny auto super
22:47:25
10.05.2010
Eidy
-> stevotuner: Díky4

-> Tomas.C: Jaký letadla? Ale jinak dík. Máš SZ 4
22:12:11
10.05.2010
Tomas.C
dobre letadla kedy si pojdeme zalietať? možeš somnou počítať :D raz by som chcel vidieť tvoje auti naživo na fotkách vyzerá skvele. proste kráska 9 118
upraveno 1x, naposled 10.05.2010 22:12:40
10:46:47
10.05.2010
stevotuner
krasa len tak dalej krasne žihadlo
10:17:40
05.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Paráda, nádherný kousek.
22:29:24
04.05.2010
petřík
jo už ty rozměry vidim.. hmm to neni zase tak špatný vzhledem k tomu že já mám ten ráfek o palec užší.. na tuhle váhu bych se já dostal rád
22:27:10
04.05.2010
petřík
-> Eidy: co to je prosimtě řpesně za rozměr ráfku ? já vážil nedávno 6x14 plecháš z golfa na tom 185/60-14 maxsport semi slick tak i s 20mm dural podložkou je to 20kg +- váženo na klasický váze na celý kg. takže schánim aspon o 2kg lehčí ráfky..
23:10:32
02.05.2010
Borin - Král tuzerů
-> Eidy: Pěkná nádobka 4
23:08:56
02.05.2010
Eidy
Dnes jsem dodělal nádobku na odvětrání motoru. Je z karbonu, za tkaninu díky T 4

Má nějaký chybky, ale na první dílo úspěch. Vyrobil jsem jí tak, že by měla fungovat na principu odstřeďování kapek na stěnu. Uvidíme jak bude fungovat.
08:27:35
19.04.2010
radekp
-> Eidy: 3kg rozdíl, to je hodně. Nezvážil jsi samotné pneu? Apollo sedí, 6kg kolo, 6 pneu.
21:05:08
18.04.2010
David V6
-> Eidy: já mám schovaný z patrola 26mm i s nádobkou tak jednou tam půjde a je taky ležatý
21:01:02
18.04.2010
Eidy
-> David V6: Rozdíly slušný. Kolo je o půl palce širší a hned 2kg navrch 9 To ta pneumatika váží asi tak půl kila nebo nevím.

Já bych origo válec do zásoby vzal. 120kovej má jinak vývody a s tím se mě sr*t nechce. A nebo když už, tak nějakej hliníkovej válec z novějšího auta.
20:56:47
18.04.2010
David V6
-> Eidy: docela solidní rozdíly,u nás v mototechně mají 120 bez posilovače,jinak já mám taky ještě origo,spojku už 120
Extreme Tyres