Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:27:49
24.05.2010
havlik
-> Eidy: řidiče4 3
12:27:28
24.05.2010
Eidy
-> jarda.u1: Loni to díky gumám už moc nešlo. Nikdy bych nevěřil, že to řeknu, ale letos by v Mostě mohlo pršet 40

-> Tuner#2: jsem čekal, že origo startér bude těžší. Co ještě zvážíme? 1
10:17:53
24.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ty jo dobrej rozdíl, ale startér už mám, takže leda tu kliku :-)
09:57:13
24.05.2010
jarda.u1
-> Eidy: zas ten zadek moc neodlehcuj,vypadalo to pekne,kdyz jsi jezdil v Moste "dverma napred"1 4
09:16:59
24.05.2010
Eidy
-> jarda.u1: JJ,a ještě k tomu je to ušetřený na zadku. O to je to lepší.

-> Syny: Máš tam odpověď. 4
08:40:30
24.05.2010
jarda.u1
-> Eidy: Tak uz jsi taky poridil reduktorovej starter?Tady je vahova uspora opravdu velka.Jinak mas ho pekne vyfesakovanej 4
01:56:50
24.05.2010
Syny
-> Eidy: Ahoj, mohl bych te prosim o neco poprosit? Pisu do SZ :)
00:08:46
24.05.2010
Pavel P..
-> Eidy: udělej si kliku z karbonu :-))
00:06:04
24.05.2010
Eidy
-> Pavel P.., Nwkt: Taková klika taky něco váží. To chce bez kliky a roztlačit 3
23:44:10
23.05.2010
Nwkt
-> Eidy: A kdybys tam nedal žádnej a natáčel to klikou .... 3
23:44:08
23.05.2010
Pavel P..
-> Eidy: moc těžký.... zahoď i ten a pořiď startovací kliku 3
23:42:41
23.05.2010
Eidy
Dnes jsem Kóču odlehčil o další 3 kila pomocí feldího startéru 1
21:26:02
19.05.2010
Eidy
-> m8rinek: Tak ono ani na 130 nejsou ojnice v půlce pístních čepů takže to zas tak nevadí. Asi. 40To se uvidí.

No a ty kola jsou tak jak píšu. Jsou tu i fotky. Jako hlava mi to taky nebere. Jestli jsou límce z olova a středy z helia to nevím.1 Je fakt, že zadní mají silnější paprsky resp. hlubší. Ono to takhle není vidět, ale při bližším zkoumání to poznáš.

-> havlik: Tak nějak 3

-> DuriQ: No to se ještě uvidí. Nejdřív to musí vrčet a pak se může ladit co dál. Taky je tu možnost dát většího šneka a postrčit to do vyšších otáček, ale to se bavíme v horizontu... Ani si netroufám odhadovat. Nejdřív poladím ještě trochu podvozek, aby byl ještě lepší než suprovej a pak se pomalu začne dělat na motoru.
18:51:19
19.05.2010
DuriQ
k tomu snecikovy ;) budes potrebovat dlhu prevcu ;)
16:34:22
19.05.2010
m8rinek
Hele Eidy at počítám jak počítám...



NO NAME 14";. Šířka vpředu 6,5" a vzadu 7" (hmotnost 14,1 a 17,1 kg i s pneu).



odečtu li gumy (odhad 7kg/ks), mam jedno kolo co má 7kg a druhý 10Kg, to je jako rozdíl toho 0,5'' šířky ráfku vyvážen 3Kg hmoty?
16:22:37
19.05.2010
havlik
-> m8rinek: to by nebyl ten správnej tuning
16:21:16
19.05.2010
m8rinek
-> Eidy: to je dost divný, že tam je klika 120, možná proto to nestanardní rozvrtání, aneb písntí čep má vůli do stran, tak jsi asi už na kraji a případě jinýho rozsazení, by musela bejt použita klika právě z Fa...



Jinak teda ten motor je větší úlet než jsem myslel :D. Vzít blok 130 tak máš bez práce totéž, lepší kliku a normální těsnění :D.
16:15:04
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Kolik je ještě podle tebe štěrbina? Jako světlo mezi tím projde, ale jinak je to na fest. Já nevím, pár desetin mm.
16:10:51
19.05.2010
matoo
-> Eidy: naslapany znamena ze tam je strbina alebo ze to je nelepene na sebe?
16:09:00
19.05.2010
Eidy
-> matoo: Asi stejně málo jako u 130. Už si nepamatuju přesně. Ale je to tam našlapaný.
Extreme Tyres