Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:56:20
25.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ještě Tě musím pochválit novou nádobku na brzdovku a použití hadic ke kolu, aneb fuck off rosícím hadičkám a EPDM 3
10:54:25
25.11.2010
vhml
A jaká je vlastně hlubší myšlenka snížení příčky? Nižší těžiště? A co na to řazení kde pak není hokejka souosá s řadící tyčí?
10:53:35
25.11.2010
VeTeV
-> Eidy: pěkná práce, na mě moc extrémní odlehčení, ale jak si říkal, kdo se bojí, sere v síni ...4
10:45:41
25.11.2010
johaning
-> Eidy: tak se vsichni uz dockaly.Tak kdyby něco,tak se zas ozvy
10:37:01
25.11.2010
pistaa
-> Eidy: ja som zapustal motor do karoserie i s prevodovkou a ty robis opak.. hm... ale drziaky motora to je skvela vec.. potom to radi tak ako mne :)) a to zu vies ako je ... este tak supni prevodovkuna taky silentblok a motor sa ani nehne.. qvalt tam das kedy chces (aj na streche)
upraveno 1x, naposled 25.11.2010 10:37:51
10:29:42
25.11.2010
Max
-> Eidy: moc pěkná práce ty držáky a příčka !4
10:19:53
25.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.11.10 09:42:03: To máš pravdu, kyvka je na držáky náročnější to je pravda. 4
09:56:10
25.11.2010
Lubes - zrušená registrace
-> Eidy: s tým by som tiež súhlasil...
09:46:24
25.11.2010
Eidy
na sériovým autě je všechno dimenzovaný na fakt hrubý zacházení. Když s tím skočíš do škarpy, krosíš po poli atd. Viděli jste někdy na youtubu jak tam krosej se starejma shnilejma škodovkama? Jak skáčou několikametrový skoky na betonu, do pole a pořád to drží? To bych se vsadil, že se mi dřív vyrve držák nápravy z kastle než motor.
09:42:03
25.11.2010
Eidy
-> Shader: ano.
-> Lubes: to se musí šetřit.
-> vhml, m8rinek, Tuner#2: kdo se bojí, se*e v síni. Jenže 120LS měla kyvku a tam je potřeba, aby se motor nehejbal kvůli zadní nápravě. Resp. aby motor pobral síly z nápravy, měl tužší uložení. S vlečkou nebo molčanovkou se do motoru síly nepřenášejí a tak nemusí držáky pobírat tyto síly. Někde doma vyškrábnu fotku motoru ze 130RS, kde má taky rozvrtaný držáky motoru jak ementál a jsou to lidi, co jezdí vrchy a pod.
-> radekp: Děkuju za podporu. Aspoň trochu.
Jako těch držáků se fakt nebojím. Tam zústalo ještě materiálu dost.
09:15:05
25.11.2010
radekp
-> Eidy: dát motor níž, super nápad, ale o to odlehčení bych měl strach, to už je extrém. Ale na druhou stranu kdo viděl georginu....Tam jsou odvrtané i podélné ramena, pedály, další nosné části.....a jezdí:-)
www.foltyn.cz/car/skoda10 0negru.htm
09:00:52
25.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.11.10 08:20:47: Teda Eidy když snížit, tak pořádně. Pamatujete jak tenhle tahal motor skoro po zemi? img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../103_2748_190.j pg

A teď vážně, s příčkou nemám problém, hezká práce a držáky povařený aby to drželo - to jsem dělal taky. Ale držáky motoru bych opravdu taky neodlehčoval, ale spíš vyztužil. Už LSa tam měli takový ten trojůhelník a sám jsem si ho tam vařil taky. No uvidíš jak to bude držet.4
upraveno 1x, naposled 25.11.2010 09:01:27
08:32:50
25.11.2010
m8rinek
-> Eidy: vypadá to hezky, ale jak píše VHML...

Je tisíc míst, kde odvrtat cokoli, ale zrovna nanosnejch částech motora, normálnš se držáky vyztužujou a ne odlehčujou...
08:30:16
25.11.2010
vhml
Neděláš dobře Jaromíre, to se ti vymstí a jednou se ti to urve...
08:30:04
25.11.2010
Lubes - zrušená registrace
-> Eidy: tu sa šetrí asi každý gram :-)..vyzerá to perfektne :-)
08:25:56
25.11.2010
Shader
-> Eidy: Měl bych dotaz... ta snížená příčka je kvůli těžišti??
08:20:47
25.11.2010
Eidy
-> johaning: zas tak rachlej ne, víc už jsem nestihnul.

Tak tu máte fotky vy nedočkavci 3 4. Tak koukejte a kritizujte.
23:45:27
24.11.2010
hundrtkarjiri
skoda-virt.cz/cz/.../3720 -skoda-100l-hundrtcar-ii
mrkni do komentaře,tenhle mame na sklade mi.
23:42:58
24.11.2010
johaning
-> hundrtkarjiri: ale já mám v práci chrom,ale nevýrazný a je v matu,ale kdysi byl u nás člověk co prodává barvy,tak sem mu řekl o ten chrom,a byla to pecka,normální zrcadlo,ale cena barvy viz pak i lakování by zákazníci nazaplatily,je stím velké sraní
23:40:58
24.11.2010
afro100
-> hundrtkarjiri: to je prd oproti tomuto www.skoda110r.cz/forum/83 946.jpg
Extreme Tyres