Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:30:25
21.11.2010
Eidy
-> johaning: Super. Měl by sis založit firmu na kompetní barvičkářský služby od A do Z 4. Dík



-> Minik03: To víš, týden dovolený. To se musí někde projevit. Jinak máš pravdu. Zbytek prozradím až s fotkama. Jakmile mi to Johaning dodělá, sesadím to, vyfotím to a všechno bude jasný. Snad můj nápad bude fungovat. Ještě jsem to nikdy nikde neviděl, takže doufám, že důvodem je jen to, že to nikoho nenapadlo a nikoliv proto, že je to hovadina. Ale aspoň bych byl jako Jára Cimrman. Mohl bych říct "Tak tudy cesta nevede." 3
15:51:15
21.11.2010
Minik03
-> Eidy: Teda ty opravdu nezahalis. 6 Nj, tuning je vecny boj. Prozradis podrobnosti? Predelavas drzaky na vodorovny silent?
14:55:06
21.11.2010
johaning
-> Eidy: Ahoj chlape.Tak jestli vše půjde tak jak by mělo,tak to bude hotový do pátku.
14:49:24
21.11.2010
Eidy
-> Minik03: Ještě ne. Předělávám držaky motoru a příčku, takže motor sedí na heveru. Jakmile to sesadím zpátky, změřím to.
21:05:51
20.11.2010
Minik03
Ahoj Eidy, chtel jsem se zeptat, jak to vypada s tim problemem litajiciho oleje. Mel jsi uz chvilku premerit tlaky ve valcich?
22:58:55
18.11.2010
Eidy
-> Tuner#2: 1 tak to je dobrý. Ptal se mě na to tacho, a já myslel, že se ptá nějakej jeho kamarád. Ale v podstatě to tak je. No jo, je zo můj bratránek. Trochu vzdálenější, ale pořád příbuznej 1
15:44:34
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jarda.u1 18.11.10 14:21:45: NJ tak dva Hondaře jsem měl před sebou na videu, tak jsem si říkal, že budou mít radost. 4
14:21:45
18.11.2010
jarda.u1
-> Tuner#2 18.11.10 00:57:21: Ty stihas koukam taky koukat vsude po vsech forech.Hlavne,ze jsou z Vas vedle.1
00:57:21
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
11:55:36
16.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Údajně i u Tebe byl problém s rozbalením, tak raději znova:



www.ulozto.cz/6576361/eid y-zip



4
23:17:55
15.11.2010
Eidy
-> T: Kryt pod nádrží má převařený všechny svary, to je pravda. Ale podložky pod stabíkem jsou kvůli hadicím chlazení. Jinak nejsou potřeba. Asi.
20:50:38
15.11.2010
-> Eidy: : ani kryt pod nádrž nemáš vyztuženej? a podložení stabíku máš, aby se neopíral o nádrž a lépe plnil funkci?
19:18:58
15.11.2010
Eidy
-> T: Krom vyjmenovaného už nikde jinde výztuhy nemám.
18:54:44
15.11.2010
-> Eidy: . já už jsme se určitě ptal, ale hlava mi nějak neslouží a tak se zeptám znova....jelikož už nějaký podvozek mám a ještě bych ho teď rád pomocí T2 pružin a většího stabíku zase trošku ještě přitvrdil, tak se chci zeptat, jestli ty máš kromě vyztužení náprav a výztuhy v kufru ještě někde něco vyztuženýho, nebo ne? 4
19:43:26
14.11.2010
Eidy
-> Fifa: Tak to jsem fakt nevážil, ale řeknu ti, že je to sakra rozdíl.



-> Tuner#2: Díky. V týdnu si to stáhnu.
17:52:38
12.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Byl jsi v Mostě nejrychlejší, tak i fotky máš jako první 2



www.uloz.to/6536279/eidy- zip



4
18:47:24
11.11.2010
Fifa
-> Eidy: Prosím tě Eidy, nevážil jsi ty tvé sedačky MTX? Začínám trochu řešit odlehčování tak by se mi to hodilo.
17:56:45
11.11.2010
Eidy
-> Tuner#2: Jo, wilwood mě už taky napadnul. Otázkou zůstává, jakou směs mají desky. Nechci nic sériovýho. DS od Feroda mi vyhovuje. Ještě uvidím příští týden jak je na tom Saky se svejma brzdičema.



Už nevím kdo, ale někdo všímavý poznamenal, že v pravých zatáčkách mi to hrabe víc než v levých. Včera večer jsem nad tím přemýšlel a zjistil proč a taky jak to srovnat. Je tou zkroucenou kastlí. PP a LZ kolo tlačí na silnici víc a to způsobuje to rozdílný prohrabáváni kol. Podle mě dost pomůže uchycení stabíku přes unibaly, kdy si rozdílnou dýlkou "kostí" srovnám síly na kolech (teď je stabik našponovanej). A za další posunu na ramenech uchycení stabíku blíž ke kolům a tím zvýším jeho účinek. To pomůže celkově. Unibaly už jsou doma, teď jen nakreslit a nechat vyfrézovat držáky atd. Už se těším.
17:43:46
11.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.11.10 14:15:01: Tak tady asi netřeba řešit, šel bych do Wilwoodu a v mém případě většího kotouče i když ani na okruhu nebyla potřeba.
15:15:50
11.11.2010
jarda.u1
-> Eidy 11.11.10 14:15:01: tady uz se mi teda zda pomer cena-vykon docela neumerny.
Extreme Tyres