Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:32:50
25.11.2010
m8rinek
-> Eidy: vypadá to hezky, ale jak píše VHML...

Je tisíc míst, kde odvrtat cokoli, ale zrovna nanosnejch částech motora, normálnš se držáky vyztužujou a ne odlehčujou...
08:30:16
25.11.2010
vhml
Neděláš dobře Jaromíre, to se ti vymstí a jednou se ti to urve...
08:30:04
25.11.2010
Lubes - zrušená registrace
-> Eidy: tu sa šetrí asi každý gram :-)..vyzerá to perfektne :-)
08:25:56
25.11.2010
Shader
-> Eidy: Měl bych dotaz... ta snížená příčka je kvůli těžišti??
08:20:47
25.11.2010
Eidy
-> johaning: zas tak rachlej ne, víc už jsem nestihnul.

Tak tu máte fotky vy nedočkavci 3 4. Tak koukejte a kritizujte.
23:45:27
24.11.2010
hundrtkarjiri
skoda-virt.cz/cz/.../3720 -skoda-100l-hundrtcar-ii
mrkni do komentaře,tenhle mame na sklade mi.
23:42:58
24.11.2010
johaning
-> hundrtkarjiri: ale já mám v práci chrom,ale nevýrazný a je v matu,ale kdysi byl u nás člověk co prodává barvy,tak sem mu řekl o ten chrom,a byla to pecka,normální zrcadlo,ale cena barvy viz pak i lakování by zákazníci nazaplatily,je stím velké sraní
23:40:58
24.11.2010
afro100
-> hundrtkarjiri: to je prd oproti tomuto www.skoda110r.cz/forum/83 946.jpg
23:34:30
24.11.2010
hundrtkarjiri
johaning 24.11.10 23:27:30 napsal: → Eidy: sakra ty jsi teda rychlej,jj dneska sem mu nalakoval do zakladu ty stadiony,tak zitra pujdou vrchní barvy,tak hned ho vyspovýdám co a jak.Ten chrom prášek jak sem ti říkal,tak skusím říci zítra dodavateli a uvydíme co a jak. → Tuner#2: musíš si vydržet,i já mám fota jak sem to dělal,ale nezveřejnuji,budu to dávat do mého alba na Rajčeti až to zveřejní Eidy
Jak čtu,tak honíš taky chrommovej prášek,co.Stříkal jsem stim kopretiny a supr věc-lesk jako blesk.
23:32:39
24.11.2010
vhml
Mě se na uložení agregátu osvědčilo uchycení převodovky do kastle přes silentblok svisláku. Převodovka se tak může jenom naklápět bez šance se pohnout dopředu a tvrdé silenbloky motoru to pak celé podrží nahoru a dolů
23:27:30
24.11.2010
johaning
-> Eidy: sakra ty jsi teda rychlej,jj dneska sem mu nalakoval do zakladu ty stadiony,tak zitra pujdou vrchní barvy,tak hned ho vyspovýdám co a jak.Ten chrom prášek jak sem ti říkal,tak skusím říci zítra dodavateli a uvydíme co a jak.-> Tuner#2: musíš si vydržet,i já mám fota jak sem to dělal,ale nezveřejnuji,budu to dávat do mého alba na Rajčeti až to zveřejní Eidy
23:19:52
24.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> johaning: -> Eidy: Kur*a vy jste tajemný jak hrad v Karpatech 9
23:18:10
24.11.2010
Eidy
-> vhml: Tak to mě ani nenapadlo, ale možná máš pravdu. Takhle bych to řešil, kdybych si stavěl pohodlný a tichý auto. Pak by to asi smysl mělo.
-> johaning: Jo, je to moc pěkný. Už jsem nalisoval silentbloky. Ještě jednou díky. Kdyby ses o tamtom dověděl víc, dej vědět. Zajímala by mě tehdejší zkušenost.
22:57:18
24.11.2010
johaning
-> Eidy: pokusím se o tom vylepšení sehnat více informací,ale nevým no.Jsem rád,že jsem ti mohl takto pomoci.A jsem rád,že seti líbý i má varianta lakování.Jinak pro přesnost tvou,tak tam máš vrstvu rovnající se 130mikronů.
22:52:02
24.11.2010
vhml
-> Tuner#2: bejt to takhle na silentbloku tak bych se bál že to bude jezdit celý dopředu a dozadu a vyhazovat kvalty.
21:50:54
24.11.2010
Eidy
-> Tuner#2, T: Nee, to by bylo moc jednoduchý 1.
20:59:38
24.11.2010
-> Eidy: : no dobře, rád si počkám 4 ale neměl by jsi spíš pokukovat po tom motoru ? 40
dělam si legraci 4 už se těšim oč jde :-)

-> Tuner#2: : klidně bych se k tomu přiklonil taky 4
19:36:32
24.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.11.10 18:36:46: Tuším správně toto? img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../178_11790_190. jpg
18:36:46
24.11.2010
Eidy
-> Lubes: K dokonalosti bych to chtěl taky dovést. Ještě to chce tak 15-20 let 1.

-> T: Tak to asi nebudeš spát bo z IPhonu sem ty fotky fakt nedám. Je to vlastně děsně jednoduchý. Akorát jsem zjistil, že nejsem první. Prej to zkoušeli na RSách. Bohužel už chybí informace jak moc přínosný to bylo.
17:53:40
24.11.2010
-> Eidy: : nojo váha 3 to je problém, ale i tak sjem zvědav na výsledek,ale hlavně mě zajímá, co děláš s tim motorem vzadu sakra131 koukej dát fotky dneska, nebo neusnu 5 3 protože přemýšlím, co asi tak můžeš vylepšovat, když něni podle mě co...kromě motoru 168 40
Extreme Tyres