skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
18:12:39
28.01.2011
28.01.2011
T
-> Eidy: : já mysleim, že v noci stejně nejezdíš, tak je to fuk ne? a možná by to Kóče slušelo ale bez nich ji to taky neuškodí
11:56:49
28.01.2011
28.01.2011
Eidy
-> T: Mno, zkoušel jsem to nacpat do světel, ale roztptyl světla mě neuspokojil natolik, abych se tím dál zaobíral.
Asi přiobjednám H3 výbojky a namelu to do spotřebáka. Ještě si nejsem jistej, ale zatím to leží v polici.
Asi přiobjednám H3 výbojky a namelu to do spotřebáka. Ještě si nejsem jistej, ale zatím to leží v polici.
09:21:18
28.01.2011
28.01.2011
T
-> Eidy: : tak co ty světla?
20:40:43
03.01.2011
03.01.2011
m8rinek
-> Eidy: jenže DCOE má plovákovku napříč, tj osa plováku je ve předu a plovákov směřuje do zadu. Takže vliv naklopení auta nebude mít vliv (kor když se jedná o pár °)...
20:32:19
03.01.2011
03.01.2011
Eidy
-> m8rinek: To jo, jenže jak ho mám napříč, tak předek byl níž než zadní část, chápeš? Čili na tom nebyly obě strany stejně.
19:12:59
03.01.2011
03.01.2011
m8rinek
-> Eidy: DCOE má, ale spojenou plovákovku a navíc na příč... Takže jakou hladinu si nastavíš takovou máš...
16:04:34
03.01.2011
03.01.2011
Eidy
-> afro100: přesně tak.
Vedlejším efektem je, že je motor skoro v rovině (snesl by ještě trochu snížit) takže i karbec je skoro rovně. Weber jede za jakýchkoliv podmínek, ale přesto si myslím, že srovnání mezi plovákovkama přinese aspoň pocitovou změnu k lepšímu.
Vedlejším efektem je, že je motor skoro v rovině (snesl by ještě trochu snížit) takže i karbec je skoro rovně. Weber jede za jakýchkoliv podmínek, ale přesto si myslím, že srovnání mezi plovákovkama přinese aspoň pocitovou změnu k lepšímu.
15:43:09
03.01.2011
03.01.2011
T
-> afro100: : nojo vlastně
15:40:41
03.01.2011
03.01.2011
afro100
-> T: svody sa predsa hybu s motorom. Takze by som povedal, ze su vzhladom k priecke v rovnakej vzdialenosti, akurat vystrcene aj s prieckou viac pod auto ...
15:37:07
03.01.2011
03.01.2011
T
-> Eidy: : no konečnš příčka
moc hezký, koukam, že to je akorát u svodů, to jsi dělal podle nich? jen jsem vážně zvědavej na to jaký to bude na dráze
moc hezký, koukam, že to je akorát u svodů, to jsi dělal podle nich? jen jsem vážně zvědavej na to jaký to bude na dráze
23:33:18
02.01.2011
02.01.2011
Eidy
-> 4dams: Znám auta, co jezdí stejný uchycení a některý to mají dokonce natvrdo a o lámání jsem nikdy neslyšel. No uvidíme.
23:26:35
02.01.2011
02.01.2011
4dams
paradna robota! ale to ty urcite vies nechcem ti do toho moc kecat, ale mam zle skusenosti s velmi tvrdym ulozenim motora, dopadlo to tak ze sa sroby co spajaju drziaky s motorom sa pri povolovani poodlamovali, pripadne povytrhavalo zavity z bloku, koli tomu ze boli moc namahane a neboli to obycajne blatove sroby.... A to znizenie motora, som rad ze to konecne niekto pouzil na aute, je to dobry napad a dobra vec. Viem ze sa to na kopcovych skodovkach robilo. parada, klobuk dole
22:43:22
02.01.2011
02.01.2011
afro100
-> Jindas: je to nižšie a je to dobre k nižšiemu ťažisku
22:12:32
02.01.2011
02.01.2011
Jindas
-> Eidy: Ahoj,prosím tě,k čemu je dobrý to převaření tý příčky a usazení motoru níž? Nebo to není níž? Děkuji za odpověď pro mě jako pro né moc zkušeného.
21:12:32
02.01.2011
02.01.2011
Eidy
-> Minik03: No, aspoň mi nepůjde voda do oleje
21:10:40
02.01.2011
02.01.2011
Minik03
-> vhml: Kdyby bylo neco spatne, abys ji nemusel hned zase vypoustet
21:09:21
02.01.2011
02.01.2011
Eidy
-> vhml: Jo to já nevím. Já to udělal jen proto, že jsem nechtěl napouštět a pak zas vypouštět vodu. Chci ještě přeleštit expanzku.
A přidal jsem dnešní fotky nízké příčky na autě.
A přidal jsem dnešní fotky nízké příčky na autě.
20:52:37
02.01.2011
02.01.2011
vhml
Proč se vlastně motor napoprvý startuje bez vody? Už jsem to někde slyšel, ale nepochopil.
20:44:50
02.01.2011
02.01.2011
Eidy
Já jel třeba jednu jízdu na závodech do vrchu bez vody. Ale motor pak vydržel asi 200km než se rozsypal
20:08:30
02.01.2011
02.01.2011
David V6
-> Eidy: za půl minuty se ti orřejí možná tak ventily,znám lidi co bez vody ujeli i několik km