-> m8rinek: Tak jasný, jen jsem naznačil případné možnosti .
A zkoušel jsi sundat karbec a podívat se do obou komor jak moc se svítí kolem klapek resp. jestli se svítí v obou stejně?
Půlotočka bypasu nic neudělá. Já je mám vytočený asi na 18 půlotoček, aby byl volnoběh tak akorát.
A máš ty plechy v sání uložený stejně? Pod stejným úhlem a stejně hluboko? Nejsem odborník na proudění kapalin a plynů, ale víš jak. Někdy se to sejde tak blbě a je z toho problém. Nicméně začal bych kontrolou klapek.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:20:29
22.03.2011
22.03.2011
Eidy
22:14:54
22.03.2011
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: to, že mi jedna saje víc vim, bohužel se mi to nedaří doštelovat, zkusim vyšroubovat bypassy a profouknout je, protože jejich citlivost se mi nezdá (jak se projevují, hýbeš li s něma?)
Všechny ostatní důvody jsou irelevantní ;), ventily jsou nastavený stejně (kontroluju je 2x), vačka není žádnej doma brus a rozdělení je uděláno se vší pečlivostí, obě vložky jsou po přiložení stejné a navíc nasávám přece vždy stejný objem. Chyba bude v karbci to vím...
Všechny ostatní důvody jsou irelevantní ;), ventily jsou nastavený stejně (kontroluju je 2x), vačka není žádnej doma brus a rozdělení je uděláno se vší pečlivostí, obě vložky jsou po přiložení stejné a navíc nasávám přece vždy stejný objem. Chyba bude v karbci to vím...
22:10:43
22.03.2011
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Podle mě ti jedna větev saje na volnoběh víc než druhá. Mě se v chladnu rosí obě stejně. Buď máš jednu klapku (zadní) zavřenou víc a nebo máš rozdílně naštelovaný ventily (tolik asi ne) a nebo blbě nabroušená vačka (ale na to bych taky netipoval). A nebo to může být tím tvým "rozděleným" sáním. Prostě se ti to nepovedlo symetricky. To je podle mě reálná možnost.
09:26:01
22.03.2011
22.03.2011
m8rinek
Jak jsi na tom se sáním? Já mám přední větev na volnoběh chladnější než zadní a nemůžu to nijak dohnat...
09:59:17
20.03.2011
20.03.2011
MATTESS
-> Trax: viz. forum o Mostu v sekci srazy a akce
09:53:18
20.03.2011
20.03.2011
jarda.u1
-> Trax: prý měl problém se zapalováním.
09:49:23
20.03.2011
20.03.2011
Trax
-> Eidy: Ahoj, koukal jsem na tebe včera na mostě. Videl jsem, že si jel 2 jizdy a pak už ne. Byl nějaky problem nebo jste si to zabalil? Jinak tu jednu jizdu, co jsem koukal, tak ti to jede paradně :)
09:12:41
13.03.2011
13.03.2011
Eidy
-> Fifa: Dík. Dělal jsem to do rozříznutýho míčku z polypropylenu. Pryskyřice se k tomu nechytá.
01:41:02
13.03.2011
13.03.2011
Fifa
-> Eidy: Moc hezká koule. Pěkná vychytávka. Do čeho jsi ji zaformoval? Vypadá to že je to nějaký obal..
20:35:39
06.03.2011
06.03.2011
havlik
-> m8rinek: kola meli spiralu vzdy. Ale od dob kdy sem se tim zabejval se technologie mohla zmenit cca 8let zpet
20:07:05
06.03.2011
06.03.2011
m8rinek
-> ZdenoR: a bude opleten jako pancířka, nebo spirálou?
20:00:27
06.03.2011
06.03.2011
ZdenoR
-> m8rinek: Bovden kup v cykloprodejně na metry a strunu nebo lanko ve feroně taky podle délky.
09:55:01
06.03.2011
06.03.2011
T
-> Eidy: : no s tím mám právě špatný zkušenosti, uvidíme jak u Tebe, snad to vydrží dýl
09:30:47
06.03.2011
06.03.2011
m8rinek
-> Eidy: já nechci používat strunu, ale kvuli ohybům lanko (strunu na sytič). Jinak přepákování budu mít uplně jednoduché - páčka ze sedru a držák přišroubovanej na sání podobnej jako na sedru. img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/7_1_71114__2011-02-2
6_18-05-38_23.jpg
01:43:56
06.03.2011
06.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Čoveče vidíš. Z tý feldy by to mohlo fungovat skvěle. Pak dej vědět, protože ta moje struna je v bovdenu trošku volná a dělá to vůli v pedálu. Přemejšlel jsem jak to natáhnout co nejvíc rovně na spodek motoru a zbytek ke karbu přepákovat modelářskejma čepama, ale nic rozumnýho jsem nevymyslel.
01:20:13
06.03.2011
06.03.2011
m8rinek
-> Eidy: jo jo to jsem okoukal, Já jsem omezen chladičem. Tohle jsem natáhl já www.autobyznys.cz/detail1
642/.../bowden-sytice-skod
a-m-;-113972260 a stačilo by to, jen bych nesměl použít strunu, ale slabé lanko, dle mě by to vratná pružina na sytiči utáhla. Ještě by mohlo být řešením něco jako tohle www.autobyznys.cz/detail1
9105/.../bowden-patych-dve
ri-fel-combi
01:08:08
06.03.2011
06.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Musíš improvizovat . Bovden mám nastavenej přes trubičku, aby se to samozřejmě nelámalo. Fotka 44 úplně u kraje, bovden sytiče.
01:05:41
06.03.2011
06.03.2011
m8rinek
-> Eidy: Že budu nakupovat v hudebninách mě nenapadlo... Nastavovat se mi nechce, respektive šla by vyrobit přechodka, ale stejně nemám materiál na nastavování, tak zkusím sehnat nové.
Dík
Dík
01:01:33
06.03.2011
06.03.2011
Eidy
-> pistaa: Tak to bohužel nee. V pondělí tam dorazím večer a rovnou na večeři, v úterý to máme od rána až do večera a šup domů. Bohužel.
-> m8rinek: nejsilnější jednoduchá struna do klavíru a bovden nastavit.
-> m8rinek: nejsilnější jednoduchá struna do klavíru a bovden nastavit.
23:53:57
05.03.2011
05.03.2011
m8rinek
Zdar,
kde jsi pořídil delší bowdeny plynu a sytiče? Díky
kde jsi pořídil delší bowdeny plynu a sytiče? Díky