Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:15:49
15.02.2011
Eidy
-> Filip: Kdepak. Pouze RZ je liberecká, protože jsem tam auto koupil v roce 1998, jinak jsem z Kladna.
00:13:42
15.02.2011
Filip
Diky Eidy4! Hele kdy by si chtel neco objednat od anglie, tak rekni to mne a ja te pomuzu. Vydim ze sec od libereckyho kraja ja taky sem, bydlim blysko Jilemnice jeslti znas?
23:54:06
14.02.2011
kamikaze
-> Eidy: Aha, důležitější je, jak to vidíš ty4
23:47:18
14.02.2011
Eidy
-> kamikaze: foťák byl na manuální režim, aby si automatika neupravovala clonu a čas.
23:44:15
14.02.2011
kamikaze
-> Vojťas: To může dělat foťák
23:37:14
14.02.2011
Vojťas
-> Eidy: mi teda prijde ze ten rozdil oproti normalni zarovce neni krome "barvy" svetla nijak zavratnej 7
upraveno 1x, naposled 14.02.2011 23:37:48
23:34:40
14.02.2011
Eidy
Dneska jsem se ještě vrtal ve světlech a porovnal svícení H4 s HIDkou. Ohniska jsou úplně stejně.

Upravil jsem stínítka tak, abych mohl sundat samolepky.

A na poslední fotce je vidět flek, kterej vrhá HID bez samolepky nebo upraveného stínítka.
23:16:01
14.02.2011
Eidy
-> Filip: Po pravdě by to jednoduchý nebylo, nebýt známých a kamarádů. Jinak by to asi neprošlo. Nepočítej s tím, že když přijedeš kamkoliv na STK, že tě přivítají s otevřenou náručí. To akorát ukážou kudy pryč. Ale jak říkám, není to tak naštěstí všude.
19:10:11
14.02.2011
Filip
Cestina anglictina vsechno . 1 . Was it easy for you to put your car through STK in Czech, even with the skoda 130rs wishbones? Taky skusim v cestine, Jestli Technicka byla snadna y z zadni ramena? Ja sem sy je taky tam dal alle nevym jesli projede Technicko v cechach? Diky 1
15:26:14
14.02.2011
-> Eidy: : a hele, už jsou tam 40 no tak počkam si jak to bude vypadat venku na silnici 4 ale to clonítko bych asi taky uvažoval spíš o nějakém chromu, nebo něco světlejšího prostě, tak černá je tam jako pěst na oko 8
09:58:56
14.02.2011
Eidy
-> Filip: Would english be better? I see your email is from UK.
upraveno 1x, naposled 14.02.2011 09:59:56
23:32:58
13.02.2011
Filip
Dobry den, strasne se my libi vase skodovka. Ja sy taky stavym erku, a sem tam taky dal zadni napravy replika 130rs, je ta stena dost silna aby prodrzela? A taky muzu vam zeptat jeslti registrace na STK je lehka i z ty napravy? Promin ze moje cestina neni nejlepsi neni to moje prvni jazyk. Diky
13:13:45
13.02.2011
afro100
-> Eidy: OK díky za vysvetlenie
13:03:16
13.02.2011
Eidy
-> afro100: Čirý sklo nijak nesměruje světelná tok, čili pouze čiré sklo na téhle parabole by byla katastrofa. To pak chce čočku a nebo hodně šikovně lomenou parabolu.
12:35:52
13.02.2011
afro100
Pekný počin ... moc tomu nerozumiem, tak ma nekameňujte ak napíšem kravinu, ale tak ma napadá, nebolo by lepšie čiré sklo ?



Mno a na spotrebáku(406), keď zhasnem diaľky, mám cca 5s pocit že som zhasol úplne ... oproti tomu kilo s H4 ujde ...
12:30:11
13.02.2011
kamikaze
-> Eidy: Mám vpodstatě taky 4 oko a svítí to si myslím dost, když jedu s jiným autem, tak často ani nepoznám, že tam mám dálkový, pravda, že tlumený světla jsou slabší.

Jinak palec nahoru, byla by škoda ulovit zajíce4
10:48:19
13.02.2011
vhml
-> Eidy: jo na tlumený to jo, ale i tak to nesvítí zas nějak tragicky, řekl bych slušnej standart oproti třeba favoritům, kde zhasneš a skoro to nepoznáš
10:45:13
13.02.2011
jok3r
-> Eidy: jo tak to uz chapu4
10:44:05
13.02.2011
Eidy
-> vhml: A v čem je rozdíl mezi 2 a 4okem? Tedy na klopený světla? Já se s tím párkrát vracel za tmy a byla to hrůza. Kromě bicyklu jsem nejel v ničem, co by svítilo hůř. je to tím, jak sedím níž a poslední dobou má světla rozštelovaný každej druhej a je to opruz nevidět na cestu.
Extreme Tyres