Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:05:33
05.04.2011
Eidy
-> T: Hadička, pumpička a měřák tlaku na pneu.4
15:05:45
05.04.2011
-> Eidy: : a to mě asi zajímá 40 znáš mě, jsem starej chladič 3

jak jsi měřil tlak v oběhu? 4
11:34:18
05.04.2011
Eidy
-> T: Tak to jsem odhadnul, ve skutečnosti je to trochu míň, teď jsem dohledával vzorečky a detaily. Při tlaku 1,6 atm je bod varu vody cca 116°C. Když si vezmu, že správně namíchaná chladící kapalina zvedne bod varu o cca 30°C, jsem téměř na 150°C. Takže takhle.
10:23:47
05.04.2011
-> Eidy: : hezký 4 jen mi zaráží ta teplota varu, sranda nebo fakt? 40
23:23:23
04.04.2011
Pavel P..
-> Eidy: no jasně... jak strojvůdce3
23:20:42
04.04.2011
Eidy
-> Pavel P..: A natáhnu si provázek od píšťalky na spojku a při řazení mi to bude odfukovat jo turbo woe.3
23:14:52
04.04.2011
Pavel P..
-> Eidy: Takže to máš jak papiňák... nechceš tam dodělat ten pískací ventilek? bude to jak turbo3
23:12:40
04.04.2011
Eidy
-> Tuner#2: Dík.

To je termoska na pívo 3

Jen mě štve, že se mi jí nepodařilo vyleštit do zrcadlova. Nějak se tomu hliníku nechce.8

Ale hlavně je super, že teď je teplota varu nějakých 150-160°C.2
23:03:57
04.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.04.11 22:53:26: Počkej namontovals expanzku a nebo termosku s pitím? 40 ale jako vždy pěkná práce.
22:53:26
04.04.2011
Eidy
Dneska jsem namontoval novou Al expanzku. Je lehčí a menší což ve výsledku dělá cca 1,5kg 40. Bo víčko nedrželo slíbených 1,3 baru, musel jsem ho trochu upravit. Teď si odfoukne dle měřáku až při 1,6 1.

A díky menším vstupům připojovacím trubkám líp chladím na místě. Mám malou vrtulku na čerpadle a na volnoběh tlačí málo a točilo se to asi jen přes expanzku. Teď když zapnu větrák, tak leze teplota dolů.
15:39:32
25.03.2011
radekp
-> Eidy: Tak objednej nohavici, která se používá na trubky...nebo se domluvíme, složíme a objednáme uhlíkový prepreg1
15:36:28
25.03.2011
Eidy
-> radekp: Jak říká Téčko, tohle jde se střiží, ale s textilií v kuse dost těžko.
12:11:24
25.03.2011
-> radekp: : nojo ale kdo se s tim bude pak patlat 8 vzhledem k požadavku carbonového vzhledu, to je docela dost záhybů na jedno vlákno, ne? 8
11:49:51
25.03.2011
radekp
-> Eidy: a proč to neuděláš v jednom kuse? forma na to udělat jde...budeš mít míň práce...
10:19:54
25.03.2011
-> Eidy: : jojo pravda, už vím, ale nezkoušel jsem to tak jsem zvědav jak to bude vypadat 4

taky chci něco dělat zase z carbonu, jen nevim co momentálně 3 nebo vím, ale nemam matroš na formu 8
21:35:12
24.03.2011
Eidy
-> T: To vyřešíme šprckou 1 Myslím, že matoo tady dával před časem link.
21:29:55
24.03.2011
-> Eidy: : no jasný, chápu,ale jak píšu...jestli máš možnost tak si nech udělat dva kusy...pak to jen vložíš dovnitř a dopadne to jako u tý PET-lahve...pěkně hlaďoučký 4
20:45:02
24.03.2011
Eidy
-> T: Kdepak, packy budou taky, ale musím udělat zvlášt destičku, vykroužit díru a slepit k sobě.4

-> matoo: Nojo, jenže tehdá to vypadalo, že mi to kamarád vytočí na mašině, jenže já chtěl slaboučkou stěnu ale hlavně nemají takovej kus Al materiálu. Takže forma ze silonu a udělám si sám.
20:35:04
24.03.2011
matoo
-> Eidy: a ked som ti pisal o tej forme si ma nebral vazne, ze ostanes verny hliniku... 3
20:04:07
24.03.2011
-> Eidy: : takže jen trumpetka a bez držáků? to by chtělo ještě další kus, jako jsi dělal tu odlejvací nádobku...jinak bude víc broušení...víš jak to myslim? 4
Extreme Tyres