skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
16:05:33
05.04.2011
05.04.2011
Eidy
-> T: Hadička, pumpička a měřák tlaku na pneu.
15:05:45
05.04.2011
05.04.2011
T
-> Eidy: : a to mě asi zajímá znáš mě, jsem starej chladič
jak jsi měřil tlak v oběhu?
jak jsi měřil tlak v oběhu?
11:34:18
05.04.2011
05.04.2011
Eidy
-> T: Tak to jsem odhadnul, ve skutečnosti je to trochu míň, teď jsem dohledával vzorečky a detaily. Při tlaku 1,6 atm je bod varu vody cca 116°C. Když si vezmu, že správně namíchaná chladící kapalina zvedne bod varu o cca 30°C, jsem téměř na 150°C. Takže takhle.
10:23:47
05.04.2011
05.04.2011
T
-> Eidy: : hezký jen mi zaráží ta teplota varu, sranda nebo fakt?
23:23:23
04.04.2011
04.04.2011
Pavel P..
-> Eidy: no jasně... jak strojvůdce
23:20:42
04.04.2011
04.04.2011
Eidy
-> Pavel P..: A natáhnu si provázek od píšťalky na spojku a při řazení mi to bude odfukovat jo turbo woe.
23:14:52
04.04.2011
04.04.2011
Pavel P..
-> Eidy: Takže to máš jak papiňák... nechceš tam dodělat ten pískací ventilek? bude to jak turbo
23:12:40
04.04.2011
04.04.2011
Eidy
-> Tuner#2: Dík.
To je termoska na pívo
Jen mě štve, že se mi jí nepodařilo vyleštit do zrcadlova. Nějak se tomu hliníku nechce.
Ale hlavně je super, že teď je teplota varu nějakých 150-160°C.
To je termoska na pívo
Jen mě štve, že se mi jí nepodařilo vyleštit do zrcadlova. Nějak se tomu hliníku nechce.
Ale hlavně je super, že teď je teplota varu nějakých 150-160°C.
23:03:57
04.04.2011
04.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.04.11 22:53:26: Počkej namontovals expanzku a nebo termosku s pitím? ale jako vždy pěkná práce.
22:53:26
04.04.2011
04.04.2011
Eidy
Dneska jsem namontoval novou Al expanzku. Je lehčí a menší což ve výsledku dělá cca 1,5kg . Bo víčko nedrželo slíbených 1,3 baru, musel jsem ho trochu upravit. Teď si odfoukne dle měřáku až při 1,6 .
A díky menším vstupům připojovacím trubkám líp chladím na místě. Mám malou vrtulku na čerpadle a na volnoběh tlačí málo a točilo se to asi jen přes expanzku. Teď když zapnu větrák, tak leze teplota dolů.
A díky menším vstupům připojovacím trubkám líp chladím na místě. Mám malou vrtulku na čerpadle a na volnoběh tlačí málo a točilo se to asi jen přes expanzku. Teď když zapnu větrák, tak leze teplota dolů.
15:39:32
25.03.2011
25.03.2011
radekp
-> Eidy: Tak objednej nohavici, která se používá na trubky...nebo se domluvíme, složíme a objednáme uhlíkový prepreg
15:36:28
25.03.2011
25.03.2011
Eidy
-> radekp: Jak říká Téčko, tohle jde se střiží, ale s textilií v kuse dost těžko.
12:11:24
25.03.2011
25.03.2011
T
-> radekp: : nojo ale kdo se s tim bude pak patlat vzhledem k požadavku carbonového vzhledu, to je docela dost záhybů na jedno vlákno, ne?
11:49:51
25.03.2011
25.03.2011
radekp
-> Eidy: a proč to neuděláš v jednom kuse? forma na to udělat jde...budeš mít míň práce...
10:19:54
25.03.2011
25.03.2011
T
-> Eidy: : jojo pravda, už vím, ale nezkoušel jsem to tak jsem zvědav jak to bude vypadat
taky chci něco dělat zase z carbonu, jen nevim co momentálně nebo vím, ale nemam matroš na formu
taky chci něco dělat zase z carbonu, jen nevim co momentálně nebo vím, ale nemam matroš na formu
21:35:12
24.03.2011
24.03.2011
Eidy
-> T: To vyřešíme šprckou Myslím, že matoo tady dával před časem link.
21:29:55
24.03.2011
24.03.2011
T
-> Eidy: : no jasný, chápu,ale jak píšu...jestli máš možnost tak si nech udělat dva kusy...pak to jen vložíš dovnitř a dopadne to jako u tý PET-lahve...pěkně hlaďoučký
20:45:02
24.03.2011
24.03.2011
Eidy
-> T: Kdepak, packy budou taky, ale musím udělat zvlášt destičku, vykroužit díru a slepit k sobě.
-> matoo: Nojo, jenže tehdá to vypadalo, že mi to kamarád vytočí na mašině, jenže já chtěl slaboučkou stěnu ale hlavně nemají takovej kus Al materiálu. Takže forma ze silonu a udělám si sám.
-> matoo: Nojo, jenže tehdá to vypadalo, že mi to kamarád vytočí na mašině, jenže já chtěl slaboučkou stěnu ale hlavně nemají takovej kus Al materiálu. Takže forma ze silonu a udělám si sám.
20:35:04
24.03.2011
24.03.2011
matoo
-> Eidy: a ked som ti pisal o tej forme si ma nebral vazne, ze ostanes verny hliniku...
20:04:07
24.03.2011
24.03.2011
T
-> Eidy: : takže jen trumpetka a bez držáků? to by chtělo ještě další kus, jako jsi dělal tu odlejvací nádobku...jinak bude víc broušení...víš jak to myslim?