Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:00:45
23.03.2011
pistaa
-> Eidy: www.krajansky.wz.cz/image s/.../254.jpg



taketo ale karbonove? to sa mi bude pacit, aj ja take chcem :))
14:48:35
23.03.2011
Eidy
-> squalo: Bude to hezčí a bude to moje práce. Tak proto.

-> T: Podle sou časných trumpet by to šlo, ale když můžu mít formu ze soustruhu tak proč ne? 1
09:11:43
23.03.2011
-> Eidy: : do formy si netroufáš na výrobu? 4 a vůbec to neřeš, to nepotřebuješ na přeplňovaný motor ne? 40
07:44:29
23.03.2011
squalo
-> Eidy: a neni to jedno či to bude z kompozitu alebo nie, myslim že na takom diely to bude jedno?

či hráme na efekt? 1
upraveno 1x, naposled 23.03.2011 07:44:58
07:38:18
23.03.2011
Eidy
-> matoo: Když bude přípravek, tak jo 4
22:48:17
22.03.2011
matoo
-> Eidy: takze bude verzia z kompozitu? ;)
22:40:07
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: to je teda piditrumpetička. 1

Když mi kamarád udělá přípravek, tak si udělám karbonový.
22:38:21
22.03.2011
m8rinek
22:37:30
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: kde máš trumpety?
22:36:48
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: tohle je držák difuzoru skoda110r.eu/110r/brezen1 180003.jpg :D
22:34:31
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: mě jo 1

Když jsem vyndaval difuzory, tak jsem na to zapomněl a tahal je ven jak pitomej, než jsem si vzpomněl, že musím povolit bypasy. No a jeden jsem trochu ohnul.
upraveno 1x, naposled 22.03.2011 22:36:01
22:33:15
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: nedrží ;)
22:31:04
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Jo jasný, už jsem se opravil. No tak na to jsem nešahal, takže nevím. Není potřeba.

Edit: Dyk říkám, že difuzor drží mimochodem.
upraveno 1x, naposled 22.03.2011 22:32:14
22:30:32
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: Ne, ten šroubek nic nejistí, může ti to tak připadat, ale není to tak (to že když je šroubek zašroubenej a dif nejde nandat, nebo zašroubenej a dif nejde vyndat s tim nemá nic společného, to jen vystupuje z tělesa, ale není to jeho funkce!).



Jinak přední větev má i malinko větší hodnotu na synchrotestu (jeden dílek), zítra zkusim oba kanálky profouknout kompresorem a zadní pořádně dotáhnout.



Jen mě zajímalo jak se to má správně projevovat (mě se uplatňuje až při velkém otevření, jenže to už je i slyšet a má to negativní vliv na chod, navíc by tohle nastavení mělo být velmi citlivé). Bohužel asi tu zkušenost také nemáš...
22:26:03
22.03.2011
m8rinek
skoda.daves.cz/Teorie_kar buratoru_DCOE-fil_366.jpg

Dle mě mluvíš o šroubu bohatosti směsi na volnoběh (4), ale já se ptám na bypass, který slouží ke kompenzaci ,,vyběhání,, hlapek v komorách, kterým se otevírá kanálek pro proudění vzduchu okolo klapky (aneb mam vyběhanou první klapku, otevřu bypass na druhý a měl bych mít srovnán podtlak se zavřenejma klapkama) (2). Funguje to stejně jako když vrtáš do klapek dirky pro kompenzaci.
22:24:49
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Ajjj. teď jsem to popletl. Už vím. To jen ten šroubek co jistí mimochodem difuzor v těle že jo?
22:22:10
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: počkej, víš co je bypass?



Přepážky mám stejně.
22:20:29
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Tak jasný, jen jsem naznačil případné možnosti 4.

A zkoušel jsi sundat karbec a podívat se do obou komor jak moc se svítí kolem klapek resp. jestli se svítí v obou stejně?

Půlotočka bypasu nic neudělá. Já je mám vytočený asi na 18 půlotoček, aby byl volnoběh tak akorát.

A máš ty plechy v sání uložený stejně? Pod stejným úhlem a stejně hluboko? Nejsem odborník na proudění kapalin a plynů, ale víš jak. Někdy se to sejde tak blbě a je z toho problém. Nicméně začal bych kontrolou klapek.
22:14:54
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: to, že mi jedna saje víc vim, bohužel se mi to nedaří doštelovat, zkusim vyšroubovat bypassy a profouknout je, protože jejich citlivost se mi nezdá (jak se projevují, hýbeš li s něma?)



Všechny ostatní důvody jsou irelevantní ;), ventily jsou nastavený stejně (kontroluju je 2x), vačka není žádnej doma brus a rozdělení je uděláno se vší pečlivostí, obě vložky jsou po přiložení stejné a navíc nasávám přece vždy stejný objem. Chyba bude v karbci to vím...
Extreme Tyres