Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:39:06
20.04.2011
Filip
Jo super, ja budu psat v cestine protoze musim si to na ucit1. Budu bydlet a studovat v praze (v ceskym jazyku) tady ten rok. Jo muzu mit cislo na to obchod? A kolik stali? Sem taky slisel ze HP tlumice muzu vyrobit individualni pera, alle musim je zavolat. Jinak sem koukal na ty tlumice od protlum, mas nejake skucesnosti?



Diky, tvuj auto je muj vzor!
22:55:51
20.04.2011
Eidy
-> Filip: Hi Filip

I suppose english would be better for you. Well, my springs were custom made in a company which can produce any kind of spring here in CZ. There exist nothing like what I wanted so this was the only way for me.

Come back to me if you have any question. I will help you.4
20:53:19
20.04.2011
Filip
Ahoj eidy, muzu ty zeptat odkud si dostal vase pruziny. Taky mam stejen zadni napravy jako vase a chci je strvdit. Diky moc 1 Tesim se na stabilizator
22:54:23
19.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.04.11 22:18:56: JJ 2001 jsi měl na tom samém místě plechy viz. můj odkaz 4
22:19:03
19.04.2011
Radek Retro eLeSo
-> Eidy 19.04.11 22:11:52: nemáš zač4 4
22:18:56
19.04.2011
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: máš pravdu, je to 2002.

-> Tuner#2: Jojo, to jsem tehdá kouzlil asi týden ve Photoshopu a nikdo nepoznal, že je to falzifikát 3 .
22:16:44
19.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
22:15:30
19.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.04.11 22:11:52: Pěkný závaží na stabík a fotky nádherná vzpomínka, já mám ještě starší na plechách 4 BTW ten rám to byla legenda, prý na to mám certifikát nebo jak si to tenkrát nazýval 3
22:12:50
19.04.2011
Radek Retro eLeSo
ty fotky 134 a 135 sou z 6/20024
22:11:52
19.04.2011
Eidy
Radek Retro eLeSo mi poslal fotky Kóči z Tábora 2001. To je mazec to takhle vidět po 10 letech. Pruh na skle, 1 stěrač, ta děsná anténa, ještě horší přední zástěrky, ten interiér, no mazec. A vrcholem byl designovej rám, ze kterýho si všichni sedali na p*del 3 3

-> Radek Retro eLeSo: Díky moc.
upraveno 1x, naposled 19.04.2011 22:12:04
16:16:37
19.04.2011
vhml
-> Eidy: aby ses nakonec nedivil :-D
10:51:01
19.04.2011
Eidy
-> Tuner#2: V místě protažení příčkou je chráněná převlečenou hadicí.



Jak říká matoo, na kolech, kolem oken a dveří zůstaně. Zbytek se uvidí 3



-> vhml: Stejnak to budeš mít jenom v prahu a na vnitřních budeš mít normální ne? A stejnak budu mít na autě víc unibalů než ty, heč 3 4
10:22:04
19.04.2011
-> matoo: : no to asi bude jediný, co tam zůstane gumový no 3



-> vhml: : já myslim, že má. ale měl by jsi si pospíšit 40 3
10:07:47
19.04.2011
vhml
-> T: doufám, že má Eidy zadní nápravu v silentblokach, abych mohl dostatečně machrovat až tam spácham ty unibaly :-D
10:07:17
19.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.04.11 22:09:20: To jsi dával i ke startéru? Bacha na to, tyhle autohifi kabely mají celkem měkkou izolaci aby se někde neprodřel, jinak pokud je délka do metru, tak by to měla s odřenýma ušima vystačit v pohodě 4
10:04:04
19.04.2011
matoo
-> T: na diskoch by mohli zostat si myslim 4
10:03:05
19.04.2011
-> Eidy: : zůstane ti na autě vůbec nějaká guma? 40 3
07:09:18
19.04.2011
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: 2000 plecháče a 2001 už Apolláče. Ale stejně to byla trága 1

-> Fifa: Ale určitě zase hůř vedou.

-> vhml: Vydrž Prťka vydrž. Je to jednoduchý. Až uvidíš, tak se přaštíš do čela.

-> Lukky_sk: No skoro.

-> matoo: Vy jste ale chytrej člověk 4
00:35:54
19.04.2011
matoo
-> Lukky_sk: je to kit na stabilizator...
00:03:34
19.04.2011
Lukky_sk
-> Eidy:

ja som výkresy nevidel iba tú poslednú foto a z fleku tipnem že to bude niečo na prednú nápravu? úprava ramien / nábojov?? ale inak tak isto ako VHML nechápem :)
Extreme Tyres