Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:05:47
15.05.2011
Eidy
-> vhml: Noooo, nikdy neříkej nikdy 40. Ale vážně je to jen v hypotetické rovině.
19:03:40
15.05.2011
vhml
-> Eidy: ale pořád si tam necháváš to jedno procento :-)
18:07:54
15.05.2011
Eidy
-> radekp: Neboj. Kóču to nečeká, spíš to byla diskuze "bylo by to pěkný". Ale dělat to na 99% nebudu 4
17:36:39
15.05.2011
radekp
-> Eidy: Kóča je hezká taková jaká je...snížit střechu je dost velký zásah...
12:37:29
15.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 15.05.11 11:46:52: Sem si jistej viz. odkaz m8rinek na příspěvek z 7:31:18. Koko to má jen ohnuté, mě se to nelíbí, ale je to tady prostě napsané a myslím, že kdo sleduje auta to ví už dávno...4
12:21:03
15.05.2011
vhml
-> m8rinek: to jsou věci takhle po ránu :-D
12:05:07
15.05.2011
m8rinek
-> vhml: m8rinek 14.05.11 07:31:18 napsal:

→ Eidy: bůh ví jestli to není střecha v jednom kuse

(plech). Jinak je to snížený ve všech sloupkách a střecha adekvátně

rozšířená… Ne jako Pešanovy přihlé sloupky, ši Kokův

ohlej plech.
11:46:52
15.05.2011
vhml
-> m8rinek: já nevím, já to prostě nikde nevidím 3 3 3
10:59:13
15.05.2011
m8rinek
-> vhml: ještě předtim jsem psal o snížený střeše, navíc koko nemá střechu sníženou, ale zprasenou :/
10:52:35
15.05.2011
vhml
-> Tuner#2 14.05.11 20:52:58: seš si tím jistej? Já tu od m8 vidím odkaz na úplně jiný auto.
10:51:36
15.05.2011
m8rinek
-> Eidy: hele neměl jsem čas si s tim moc hrát. Mam špatnou růžici (velkej max předstih), takže vzniká nepřesnost hned na počátku. Otec mi uzmul notes, takže jsem jel na základní křivku a připadlo mi to jak se serií. Jen to hůř startuje :D, mam špatnej starter a zahřátej jen převaluje, tj si to určí předstih, nastaví delay pro zapálení, ale motoru rapidně klesnou otáčky, takže zapálim ve špatnou chvíli.... Dnes tam jde felicie...
01:45:13
15.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Rozumím.

Myslím, že bych to zvládnul, ale jaksi by to neodpovídalo filozofii Kóči. Chci původní kabát a novou techniku pod ním.

Teď jsem si prohlížel fotky a mě se to líbí takhle.

Gratulace k IMF. A pocity? Bavil jsem se s pistou říkal, že prej IMF nic moc pro závodní použití.
01:19:39
15.05.2011
m8rinek
-> Eidy: RST to řešil s Pešanem a říkal, že kdo se bojí...., střechu pořezal, sloupky přihnul a předních oken měl několik na test, nakonec flexou řízl první a to tam spadlo...



BTW: dnes jsem rozchodil IMF...
upraveno 1x, naposled 15.05.2011 01:20:02
01:12:41
15.05.2011
Eidy
-> m8rinek: chtělo by to sehnat několik skeletů a zkoušet.

Nevím, jak moc velkej opruz je řezat přední sklo.
01:04:40
15.05.2011
m8rinek
-> Eidy: nebo musíš přední sloupky přihnout, ale tomu bych se rád vyhnul nicméně ono rozšíření střechy při 7mm snížení nutné bude...
00:59:46
15.05.2011
Eidy
-> m8rinek: No tak ještě toho trochu. 9
00:44:03
15.05.2011
m8rinek
-> Eidy: klín, v předu se střecha musí lehce rozšiřovat....
upraveno 1x, naposled 15.05.2011 00:44:22
00:41:19
15.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Kdyby byla střecha rozšířená, tak ti tam nesedne zadní okno. Nebo by se muselo směrem nahoru rozšiřovat. A tak to určitě není.

-> T: Jo, šaltrpáka jak z Karosy, ale dráhy krátký a je po ruce. A lamináty jistě budou. Ale ta střecha, to když zkurvím, tak je celá kastle v hajzlu.

-> Bery: Víme, známe, řídili jsme osobně.40

-> vhml: Tyhle fotky jsem zkoumal už mockrát. Tohle vypadá, že je jenom zkrácenej a položenej A sloupek a střecha je zlomená před B sloupkem. Každopádně sklo taky sedí celkem slušně.
20:52:58
14.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 14.05.11 09:22:57: To už tady psal m8 před Tebou 4
19:08:24
14.05.2011
Bery
přál bych vám sedět v Pistovo kilu, tam když si člověk sedne...kdybych v tom jeho autě potkal na silnici srnu,tak z ní uvidim maximálně uši:-)
Extreme Tyres