skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
19:05:47
15.05.2011
15.05.2011
Eidy
-> vhml: Noooo, nikdy neříkej nikdy . Ale vážně je to jen v hypotetické rovině.
19:03:40
15.05.2011
15.05.2011
vhml
-> Eidy: ale pořád si tam necháváš to jedno procento :-)
18:07:54
15.05.2011
15.05.2011
Eidy
-> radekp: Neboj. Kóču to nečeká, spíš to byla diskuze "bylo by to pěkný". Ale dělat to na 99% nebudu
17:36:39
15.05.2011
15.05.2011
radekp
-> Eidy: Kóča je hezká taková jaká je...snížit střechu je dost velký zásah...
12:37:29
15.05.2011
15.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 15.05.11 11:46:52: Sem si jistej viz. odkaz m8rinek na příspěvek z 7:31:18. Koko to má jen ohnuté, mě se to nelíbí, ale je to tady prostě napsané a myslím, že kdo sleduje auta to ví už dávno...
12:21:03
15.05.2011
15.05.2011
vhml
-> m8rinek: to jsou věci takhle po ránu :-D
12:05:07
15.05.2011
15.05.2011
m8rinek
-> vhml: m8rinek 14.05.11 07:31:18 napsal:
→ Eidy: bůh ví jestli to není střecha v jednom kuse
(plech). Jinak je to snížený ve všech sloupkách a střecha adekvátně
rozšířená… Ne jako Pešanovy přihlé sloupky, ši Kokův
ohlej plech.
→ Eidy: bůh ví jestli to není střecha v jednom kuse
(plech). Jinak je to snížený ve všech sloupkách a střecha adekvátně
rozšířená… Ne jako Pešanovy přihlé sloupky, ši Kokův
ohlej plech.
11:46:52
15.05.2011
15.05.2011
vhml
-> m8rinek: já nevím, já to prostě nikde nevidím
10:59:13
15.05.2011
15.05.2011
m8rinek
-> vhml: ještě předtim jsem psal o snížený střeše, navíc koko nemá střechu sníženou, ale zprasenou :/
10:52:35
15.05.2011
15.05.2011
vhml
-> Tuner#2 14.05.11 20:52:58: seš si tím jistej? Já tu od m8 vidím odkaz na úplně jiný auto.
10:51:36
15.05.2011
15.05.2011
m8rinek
-> Eidy: hele neměl jsem čas si s tim moc hrát. Mam špatnou růžici (velkej max předstih), takže vzniká nepřesnost hned na počátku. Otec mi uzmul notes, takže jsem jel na základní křivku a připadlo mi to jak se serií. Jen to hůř startuje :D, mam špatnej starter a zahřátej jen převaluje, tj si to určí předstih, nastaví delay pro zapálení, ale motoru rapidně klesnou otáčky, takže zapálim ve špatnou chvíli.... Dnes tam jde felicie...
01:45:13
15.05.2011
15.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Rozumím.
Myslím, že bych to zvládnul, ale jaksi by to neodpovídalo filozofii Kóči. Chci původní kabát a novou techniku pod ním.
Teď jsem si prohlížel fotky a mě se to líbí takhle.
Gratulace k IMF. A pocity? Bavil jsem se s pistou říkal, že prej IMF nic moc pro závodní použití.
Myslím, že bych to zvládnul, ale jaksi by to neodpovídalo filozofii Kóči. Chci původní kabát a novou techniku pod ním.
Teď jsem si prohlížel fotky a mě se to líbí takhle.
Gratulace k IMF. A pocity? Bavil jsem se s pistou říkal, že prej IMF nic moc pro závodní použití.
01:19:39
15.05.2011
15.05.2011
m8rinek
-> Eidy: RST to řešil s Pešanem a říkal, že kdo se bojí...., střechu pořezal, sloupky přihnul a předních oken měl několik na test, nakonec flexou řízl první a to tam spadlo...
BTW: dnes jsem rozchodil IMF...
BTW: dnes jsem rozchodil IMF...
01:12:41
15.05.2011
15.05.2011
Eidy
-> m8rinek: chtělo by to sehnat několik skeletů a zkoušet.
Nevím, jak moc velkej opruz je řezat přední sklo.
Nevím, jak moc velkej opruz je řezat přední sklo.
01:04:40
15.05.2011
15.05.2011
m8rinek
-> Eidy: nebo musíš přední sloupky přihnout, ale tomu bych se rád vyhnul nicméně ono rozšíření střechy při 7mm snížení nutné bude...
00:59:46
15.05.2011
15.05.2011
Eidy
-> m8rinek: No tak ještě toho trochu.
00:44:03
15.05.2011
15.05.2011
m8rinek
-> Eidy: klín, v předu se střecha musí lehce rozšiřovat....
00:41:19
15.05.2011
15.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Kdyby byla střecha rozšířená, tak ti tam nesedne zadní okno. Nebo by se muselo směrem nahoru rozšiřovat. A tak to určitě není.
-> T: Jo, šaltrpáka jak z Karosy, ale dráhy krátký a je po ruce. A lamináty jistě budou. Ale ta střecha, to když zkurvím, tak je celá kastle v hajzlu.
-> Bery: Víme, známe, řídili jsme osobně.
-> vhml: Tyhle fotky jsem zkoumal už mockrát. Tohle vypadá, že je jenom zkrácenej a položenej A sloupek a střecha je zlomená před B sloupkem. Každopádně sklo taky sedí celkem slušně.
-> T: Jo, šaltrpáka jak z Karosy, ale dráhy krátký a je po ruce. A lamináty jistě budou. Ale ta střecha, to když zkurvím, tak je celá kastle v hajzlu.
-> Bery: Víme, známe, řídili jsme osobně.
-> vhml: Tyhle fotky jsem zkoumal už mockrát. Tohle vypadá, že je jenom zkrácenej a položenej A sloupek a střecha je zlomená před B sloupkem. Každopádně sklo taky sedí celkem slušně.
20:52:58
14.05.2011
14.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 14.05.11 09:22:57: To už tady psal m8 před Tebou
19:08:24
14.05.2011
14.05.2011
Bery
přál bych vám sedět v Pistovo kilu, tam když si člověk sedne...kdybych v tom jeho autě potkal na silnici srnu,tak z ní uvidim maximálně uši:-)