Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:58:31
13.05.2011
Eidy
-> havlik: z 200RS se mi líbí akorát skelet. Blatníky moc nee. To raději sérii nebo stotřicítkoeresový.
21:56:40
13.05.2011
havlik
-> Eidy: 200RS udělej:)
21:54:20
13.05.2011
Eidy
21:54:07
13.05.2011
Eidy
třeba nějak takhle by to vypadalo.

Před
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.05.2011 21:54:07
21:13:25
13.05.2011
vhml
-> Eidy: jasný no. Probírali jsme to i s klukem co má na vejšku štelovací sedačku z feldy ve stovce, a taky to na slalom jezdí až nahoře, dole to bylo špatný
21:10:23
13.05.2011
Eidy
-> Luky.: No už jsem přemejšlel, jak to odlehčit. Napadlo mě na podlahu napsat fixem "koberec" 3 Tak jako na autě jsou ještě rezervy v podobě koberců, tapecíru atd, ale nechci to oholit úplně. Stavím to jako závodní leštěnku, čili občas je potřeba najít kompromis. Ale plechový blatníky a dveře jsou daleko těžší než kousek koberce.4

-> vhml: Na okruhu kuželky nebejvají a problémy s tím nemám. Teda krom parkování. Takhle mám nad hlavou asi 15cm, tekže nějakej topchop by nebyl vůbec na škodu, ale zatím si nechávám zajít chuť. 40
20:44:22
13.05.2011
vhml
-> Eidy: ta sedačka nízko je zajímavá. Já jí zase naopak mám úplně nahoře na dotyk helmy se střechou abych viděl na kuželky.
20:05:28
13.05.2011
Luky
-> Eidy: když tak koukám na ten interiér - neni ten koberec pro tvé účely moc těžkej? 1
19:09:41
13.05.2011
castrol
-> Eidy: to by som si musel kazde auto prerabat 1 a takto len posuniem sedacku
19:07:33
13.05.2011
Eidy
-> castrol: Tak musíš posunout i pedály 1 . Taky se to dělá. U nějakýho supersportu je pevná židle a posouvají se pedály a volant.
19:06:11
13.05.2011
castrol
-> Eidy: no to je odost viac nez mam ja 1
19:03:52
13.05.2011
Eidy
-> castrol: 183cm. Není to tolik. Asi mám dlouhý ruce a nohy.
upraveno 1x, naposled 13.05.2011 19:06:39
19:01:53
13.05.2011
castrol
-> Eidy: hej zda sa mi to podla predlzeneho volantu a tak celkovo sadacku mas dost vzadu,mozem sa opytat kolko merias ?
18:58:54
13.05.2011
Eidy
-> Fiatak: Ani nevím. Jen tak. Nebo jsem chtěl snížit těžiště?
18:57:16
13.05.2011
Fiatak
aka je pointa znizenie motorovej priečky o 5cm?
18:38:44
13.05.2011
Eidy
-> castrol: To víš, už jsem velkej kluk 3 Zdá se ti? Já nevím. Nastavil jsem sedačky dle pedálů a volant si přizpůsobil. Teď je to ideální. Akorát na blinkry a na přepínače musím "vstávat ze židle" 1.
18:32:28
13.05.2011
castrol
-> Eidy: to sedis tak vzadu ?
18:20:16
13.05.2011
Eidy
Před časem tu někdo chtěl aktuální fotky interiéru. Myslím, že Péďa17. Tak jsem něco nahodil.
07:21:28
08.05.2011
m8rinek
-> PetrDNX: Myslíš cívky z TwinSpark motorek, jako mam třeba já? :)))... I když tak mě napadá, že to budou mít i 4válce... partsdepot.cz/picdily/154 290.jpg č.4, to mě ani nenapadlo, na druhou stranu proč ne, předpoklad úspěchu je 2,5ohm na cívce a více...



Tak v programu se nastavuje počet válců, taktů a cívek, načež si soft dopočítá počet pulzů na otáčku...
upraveno 1x, naposled 08.05.2011 07:41:13
01:28:13
08.05.2011
PetrDNX
-> Eidy: Taky o tom zapalku přemýšlím,ale v kombinaci s cívkama z motorky,to mi přijde jako nejjednodužší cesta,jinak imf dělaj jak na hallovku,tak na indukčn snímač,cívky po dvou nebo jednoduchý atd.
upraveno 1x, naposled 08.05.2011 01:30:37
Extreme Tyres