-> Fávo forever, castrol: Díky pánové.
-> Mr_Kubas: Ty bláho. Z Kladna do Rce je děsná cesta a teď je zase ještě objížďka kolem Slanýho, protože je to tam rozkopaný. Kóča neparkuje v Rci už přes rok. Stěhovali jsme se spolu.
-> Tuner#2: Ke starším dámám v červeném bys měl mít úctu. Zvláště pak v případě, že dokážou ještě prohnat mladší dámy ve žlutém hábitu .
Mě by zajímalo, při kolika by to vařilo. Dle výpočtu by to muselo být daleko víc. Rád bych to věděl, ale zkoušet to nebudu. Zítra to zvednu a natáhnu to prozatím v mědi a origo hadicích. Takže další položka na dlouhý nákupní seznam jsou vysokotlaký hadice.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
00:05:08
07.08.2011
07.08.2011
Eidy
23:20:23
06.08.2011
06.08.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Nechceš se někdy projet do Roudnice? Parkuje slečna vůbec v Kladně nebo ještě v Roudnici?
21:39:54
06.08.2011
06.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.08.11 19:51:59: NJ dámy v letech se prý počůrávají ale i tak ta zahradní hadice vydržela dost když máš takový tlak, že ani při 115°C nevaříš...
20:20:51
06.08.2011
06.08.2011
castrol
-> Eidy: nadhera o tomto aute by sa dali pisat basne ako je to auto kurevsky kraaaaaasne
19:58:25
06.08.2011
06.08.2011
Fávo forever
-> Eidy: Máš to kurevsky pěkný!
19:51:59
06.08.2011
06.08.2011
Eidy
Dneska odpoledne svítilo sluníčko, bylo 25°C tak jsem byl vyzkoušet chladivost chladícího okruhu z důvodu zjištění rezervy pro silnější motor a zakryl jsem chladič viz. poslední foto.Odkryto bylo 27cm a zakryto 40cm chladící plochy. To je docela mazec. Najel jsem asi 25km, držel jsem to střídavě pod krkem a v pohodě jsem chladil na 110°C, a asi 2x na 115°C (dle budíku), když jsem zastavil s horkým motorem na križovatce. Jel jsem tedy na 40% chladiče a jsem velice spokojen.
Špatný zjištění je, že musím opět nechat vyvážit přední kola, páč mi při 160 ulítlo závaží a víc než 100 s tím teď nejde jet.
No a před barákem mi musela rupnout hadice u chladiče; ta zahradní. Kurva.
Ale hezky jsem se projel, lidi se usmívali, občas zamávali a bylo to fajn. Už jsem zapomněl, jak to sedí a brzdí. Užil jsem si to.
Špatný zjištění je, že musím opět nechat vyvážit přední kola, páč mi při 160 ulítlo závaží a víc než 100 s tím teď nejde jet.
No a před barákem mi musela rupnout hadice u chladiče; ta zahradní. Kurva.
Ale hezky jsem se projel, lidi se usmívali, občas zamávali a bylo to fajn. Už jsem zapomněl, jak to sedí a brzdí. Užil jsem si to.
16:07:33
05.08.2011
05.08.2011
T
-> Eidy: : no Petr to neví a já sám makat nechci no
15:40:17
05.08.2011
05.08.2011
Eidy
-> T: Jen neříkej. Jste se lekli práce.
15:38:05
05.08.2011
05.08.2011
T
-> Eidy: : tak Petr nemůže a zatím nikoho jinýho nemam...tak budu shánět a uvidíme :-/
15:23:05
05.08.2011
05.08.2011
Eidy
-> T: klidně, vemte si montérky. Aspoň to bourání půjde rychlejc.
Jasný, tak dej vědět.
Jasný, tak dej vědět.
15:16:06
05.08.2011
05.08.2011
T
-> Eidy: : no zavolam Petrovi, co se mnou byl v Táboře a možná by to šlo a pak ti rovnou udělat špionáž v garáži co ty na to?
15:07:08
05.08.2011
05.08.2011
T
-> havlik: : nějalé stránky nebo info prostě?
15:05:53
05.08.2011
05.08.2011
Eidy
-> T: Tak jsem si to taky pustil
No je docela velká. Já tam jdu hlavně pro filcový kotouče na leštění, když budou, tak štefty a zbytek se uvidí. Jo a na buřta
Než ji projdeš celou, tak skoro bolej nohy. Na jarní jsem přijel asi v 9 no a do 12 hodin, kdy už někteří balili, jsem to nestihl projít celý.
No je docela velká. Já tam jdu hlavně pro filcový kotouče na leštění, když budou, tak štefty a zbytek se uvidí. Jo a na buřta
Než ji projdeš celou, tak skoro bolej nohy. Na jarní jsem přijel asi v 9 no a do 12 hodin, kdy už někteří balili, jsem to nestihl projít celý.
15:01:21
05.08.2011
05.08.2011
havlik
-> T: docela velka
14:59:58
05.08.2011
05.08.2011
T
-> Eidy: : jak je velká ta burza? mam to přecijen dál, ale jinak nic v plánu nemam :-P
a teď sjem zase koukal jak "tlačíš" porsche a asi aby si to hodil chlapec, až budeš mít novej motor
a teď sjem zase koukal jak "tlačíš" porsche a asi aby si to hodil chlapec, až budeš mít novej motor
13:31:54
05.08.2011
05.08.2011
Eidy
Jelikož se výlet k pistovi ze zdravotních důvodů partnerky spřízněné se členem grupy odkládá, jedu zítra na kladenskou burzu. Přijede ještě někdo?
16:44:03
01.08.2011
01.08.2011
havlik
-> vhml: to snad byla přímo toho pána. Já si za boha nevzpomenu jak se jmenuje. Má doma este dalsi dve 130RS a pak tu A5. Mam pocit ze to nemel ani na fotce co tam mel s sebou kazdopadne on vubec neprozradil co a jak je upraveno. Jen rikal ze je to komplet predelany a vystuzeny
16:42:10
01.08.2011
01.08.2011
vhml
-> havlik: na auto. A netusis alespon umisteni vyztuh? Nejak to popsat...
A po kom to byla RS? Já byl svezen v Acropolis 81´a hezký :-) Akorát ten rám ze vtipnejch trubiček je neuveritelnej
A po kom to byla RS? Já byl svezen v Acropolis 81´a hezký :-) Akorát ten rám ze vtipnejch trubiček je neuveritelnej
16:37:43
01.08.2011
01.08.2011
Eidy
-> vhml: kdo se bojí, sere v síni.