skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
19:39:36
03.11.2011
03.11.2011
yaris
-> Eidy: neni zač. tak tak aspoň je ňáká legrace doufám že příští rok pojedu s vama a zapojim se to tohodle okruhového dění ... týden před mostem jsem rozbil auto takze sem nejel :-(
19:26:26
03.11.2011
03.11.2011
Eidy
-> yaris: Díky.
Nic proti Honzovi, ale těch 6 vteřin na kolo se musí někde projevit. Rovinky jezdíme stejně, takže zbávají zatáčky, kde to naháním. Honza jezdí rychle, ale pořád jistotu, já na maximum.
A aspoň je nějaká legrace. Kamarád kdysi poznamenal, že jezdím rallyovým stylem na okruhu.
Nic proti Honzovi, ale těch 6 vteřin na kolo se musí někde projevit. Rovinky jezdíme stejně, takže zbávají zatáčky, kde to naháním. Honza jezdí rychle, ale pořád jistotu, já na maximum.
A aspoň je nějaká legrace. Kamarád kdysi poznamenal, že jezdím rallyovým stylem na okruhu.
19:03:54
03.11.2011
03.11.2011
yaris
-> Eidy: jo a ještě jsem chtěl.zkouk sem tvoje videa z mostu...jak uz tady bylo řečeno auto mas v ruce a fakt super svezeni musi bejt s tvým autem...akorat mi přišlo že ti ten zadek do zatáček občas trochu ujíždí,narozdíl třeba od T2.tomu se to skoro nehne.a nebo je to tím že maš rychlejši průjezdy zatáčkama???
18:55:25
03.11.2011
03.11.2011
yaris
-> Eidy: tak v tom případě máš slušnej měřák :-) necham se inspirovat.
10:35:43
01.11.2011
01.11.2011
Eidy
-> yaris: Ten měřák jsem ohnul do luku, takže stojí na koncích, aby se případně nehoupal na podlaze. Ale ta je hrbatá jen v rámci drobných výškových rozdílů mezi dlaždicemi. Jinak je rovná.
-> stika87: Jo, mě se Kóča na okruhu taky líbí .
-> stika87: Jo, mě se Kóča na okruhu taky líbí .
21:44:20
31.10.2011
31.10.2011
stika87 - Maschinenführer
Pecka fotky z okruhu proste tam koca patri ;-)
17:03:38
30.10.2011
30.10.2011
yaris
Eidy 26.10.11 16:04:00 napsal:
→ ochoda: Díky. Vylepšovat je pořád co. Seznam, je
dlouhý. Mě osobně se tam ten chladič líbí. A hlavně jde o funkci. Proto
je tam kde je. Do kufru se mi nechtěl dávat.
Poradí nebo zkonzultuje někdo?
skoda-virt.cz/cz/.../1312 44-zavodni-geometrie Ahoj co se tyče ty rady a konzultace,ja myslim že tomáš dobře vymyšleny,(ja to delal podobnym zpusobem)jen jestli ta podlaha je aspoň trochu rovná???
→ ochoda: Díky. Vylepšovat je pořád co. Seznam, je
dlouhý. Mě osobně se tam ten chladič líbí. A hlavně jde o funkci. Proto
je tam kde je. Do kufru se mi nechtěl dávat.
Poradí nebo zkonzultuje někdo?
skoda-virt.cz/cz/.../1312 44-zavodni-geometrie Ahoj co se tyče ty rady a konzultace,ja myslim že tomáš dobře vymyšleny,(ja to delal podobnym zpusobem)jen jestli ta podlaha je aspoň trochu rovná???
17:27:25
28.10.2011
28.10.2011
Tommyk
-> Eidy: koukám že jste nám to v Lounech s Téčkem pokřtili škoda že jsem to nevěděl že pojedete tudy, mohli jsme dát spicha na nedaleký benzínce
17:05:18
27.10.2011
27.10.2011
T
tak to ut pročítám plány atd a koukám že asi máš pravdu, že je zadek moc nahoře....dokonce je možná i vejš jak můj
15:00:42
27.10.2011
27.10.2011
minno
-> Eidy: tak to bude potom presne tým, že tam nebolo tvrdidlo, mám s tým skúsenosť.
10:33:38
27.10.2011
27.10.2011
Eidy
-> venni: Ale né, ten prach se zažral do tý nový barvy. Ačkoliv jsem to rozleštil a navoskoval. Možná proto, že tam není tvrdidlo. Už je to asi 4 roky, co jsem to lakoval.
09:19:58
27.10.2011
27.10.2011
venni
-> Eidy 26.10.11 22:58:20: kdybys příště dělal roztřik,tak ten díl kolem rozstřiku napřed přejeď 2tis smirkem pod vodou a pak přejeď leštěnkou a nakonec stříkej barvu.Ona ta barva je po pár letech jakoby "zoxidovaná" a když jí vyleštíš tak se ten rozstřik lépe spojí a následně jde lépe vyleštit
22:58:20
26.10.2011
26.10.2011
Eidy
-> Milan 136: Díky.
Jo, před pár lety mi gumy lehce dřely o blatník a barva se spálila. Bohužel přestřik časem vylezl, jak se do barvy zažral brzdový prach.
Jo, před pár lety mi gumy lehce dřely o blatník a barva se spálila. Bohužel přestřik časem vylezl, jak se do barvy zažral brzdový prach.
21:42:05
26.10.2011
26.10.2011
Milan 136
To je opravdu pecka, tohle auto
na těch zadních lemech to máš opravovaný, jak tam byla spálená barva?
na těch zadních lemech to máš opravovaný, jak tam byla spálená barva?
21:36:13
26.10.2011
26.10.2011
Eidy
-> havlik: To si taky myslím.
-> vhml: potřetí se mi to nechce dělat. Projedu to a uvidím. Ony ty áčka nutí kola taky do sbíhavosti, protože je kolo jakoby kónický. A až zabere to stádo koní, tak se to seběhne raz dva
-> vhml: potřetí se mi to nechce dělat. Projedu to a uvidím. Ony ty áčka nutí kola taky do sbíhavosti, protože je kolo jakoby kónický. A až zabere to stádo koní, tak se to seběhne raz dva
18:33:49
26.10.2011
26.10.2011
vhml
-> Eidy: 0,5mm sbíhavost vzadu bez unibalu bych se bál. Dal bych alespoň 1mm
17:10:26
26.10.2011
26.10.2011
T
-> havlik: : tak si to mylsím taky
17:07:00
26.10.2011
26.10.2011
havlik
-> T: spíš je divný že za studena to bylo ok po zahřátí pneu to dělalo bordel. Je teda možný že by to mohlo mít návaznost v tom že studeny pneu se vic smykaly tudíž to nedělalo brajgl a jak se ohřaly a začly lepit tak to začalo dělat bordel.
17:04:53
26.10.2011
26.10.2011
T
-> Eidy: : člověče já nevím,ale myslím, že jsi si odpověděl sám možná tou sbíhavostí...7,5mm je už ranec a klidně bych se tomu přikláněl...přecijen se těm kolům asi chtělo jet trošku do auta a nešlo to, tak proč by to nemohlo dělat kravál....
16:04:00
26.10.2011
26.10.2011
Eidy
-> ochoda: Díky. Vylepšovat je pořád co. Seznam, je dlouhý. Mě osobně se tam ten chladič líbí. A hlavně jde o funkci. Proto je tam kde je. Do kufru se mi nechtěl dávat.
Poradí nebo zkonzultuje někdo?
skoda-virt.cz/cz/.../1312 44-zavodni-geometrie
Poradí nebo zkonzultuje někdo?
skoda-virt.cz/cz/.../1312 44-zavodni-geometrie