Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

13:22:05
29.12.2011
Eidy
Pravá strana
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.12.2011 13:22:05
13:21:48
29.12.2011
Eidy
Levá strana, kola trochu doprava.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.12.2011 13:21:48
13:11:25
29.12.2011
-> Eidy: : no já myslel to odstrojit a rovnou dát všude lamino a hrát si s nim no,ale to je asi fakt už jinde no :-( ale takhle aby jsi si asi fakt nastavil pedál tak na pů plynu :-/ ale co, myslím, že se to všechno uvidí až vyjedeš 4
13:04:49
29.12.2011
Eidy
-> vhml: úzkýho molčana a vepředu celý ramena na unibaly? Hmmm, ne.
Nechat široký aspoň vzadu navrhoval už T2, ale vzhledem k jinýmu profilu by se mi to nelíbilo. Na tohle už mám prostě úzký kola.
13:03:07
29.12.2011
Eidy
-> ZdrubT: Ještě nemám.
-> T: To sice jsou, ale to je na kompletní úpravu lemů (nejlíp vyříznout a posunout nahoru a vytáhnout) včetně lakování. To se mi teď vážně nechce.

A fakt je to balónovitý. Jak kola z teréňáku.8
13:02:13
29.12.2011
vhml
Teda podle toho co s tím zamýšlíš. Pokud radostnou jízdu driftem, tak 185 jako jooo. Ale pokud chces trhat tratovy rekordy, tak to bude pekelne malo...
13:00:07
29.12.2011
vhml
-> Eidy: vepredu bych smele nechal ty 185tky. Ale vzadu, vzadu bych mel strach.

Dát úzký nápravy je asi špatnej napad :-D
12:59:06
29.12.2011
ZdrubT
-> Eidy: Nějaké foto nemáš?
12:58:19
29.12.2011
-> Eidy: : tak přední blatníky josu taky plech, ne? 4
12:56:24
29.12.2011
Eidy
-> T: Jenže tady nejde jen o zadek, tam by se to nějak dalo udělat, ale vepředu to musí nejen pružit (aspoň trochu) ale i zatáčet. A to teď vůbec nejde (ani jedno). To bych musel mít větší ET na kolech (aspoň o 15mm) nebo už skoro RS blatníky.
E: a nebo dát sériový pružiny, pak by to taky šlo.
upraveno 1x, naposled 29.12.2011 12:57:08
12:15:51
29.12.2011
-> Eidy: : a neni teda čas koupit zadní lamina a vytvarovat si je podle sebe? 4
jak píše vhml....na tenhle výkon tahle šířka...aby jsi se pak vůbec rozjel...40 8
11:19:41
29.12.2011
Eidy
-> radekp: Je to velký hlavně na lemy a to tak, že příliš hodně.
-> vhml: Radost z toho věru nemám, ale tohle není funkční ani pěkný.
10:43:36
29.12.2011
vhml
-> Eidy: neděláš dobře, že chceš zůstat u rozměru s novým motorem...
09:59:03
29.12.2011
radekp
-> Eidy: je to velké na tvoje podběhy?
01:16:03
29.12.2011
Nwkt
-> Eidy: škoda, špatnej rozměr 8
01:13:47
29.12.2011
Eidy
Kdyby měl někdo zájem o fešácký gumy, má možnost: skoda-virt.cz/cz/.../1564 14-prodam-pneu-toyo-r888-2 05-55r14
12:39:50
21.12.2011
Jozka
-> Tuner#2 17.12.11 22:38:05: Ježíšikriste !! Brumíci.. 3 5 3
22:25:09
18.12.2011
Voplik
-> Tuner#2: tak ma to styl 4
22:23:44
18.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Voplik 18.12.11 22:20:22: Uvažoval jsem o nich pro mladou, středy láknout do růžova, límce nechat leštěné = myslím, že by nešla přehlédnout 3
22:20:22
18.12.2011
Voplik
-> Tuner#2: jj tak to jsem uz v obraze,vzal je vubec nekdo?3
Extreme Tyres