skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:54:02
26.03.2012
26.03.2012
Eidy
-> jarda.u1: Jak už jsem psal, je to minimální změna. Motor je o cca 20kg těžší, ale vyhodil jsem příčku motoru s držákama, což má přes 6kg a místo toho udělal držáky cca 2,5kg. Baterka šla z pod zadních sedaček dopředu do kufru a rezerva má neomezenou dovolenou. Čili jestli je vzadu 10kg navíc, tak to ani nemůže bejt znát. Přitáhnul jsem zadní tlumiče, takže jsem na cílovce neškrtal gumama o podběhy a auto funguje dobře. Popravdě jsem trochu překvapen, jak to podvozek krásně stíhá. Čekal jsem třeba drobný zhoršení, ale opak je pravdou. Ty 3 táhlý zatáčky od Matadoru (dnes už teda ne) dolů stojím na podlaze a upaluje to krásně bez problému. Celkově je auto řekl bych spíš neutrálnější než bylo, ale to se vynahradí výkonem .
21:33:22
26.03.2012
26.03.2012
jarda.u1
-> Eidy: skoda toho problemu s dodavkou paliva,protoze kdyz to zrovna melo snahu,tak to jelo velice slusne.Jinak,jak se ted chova auto v zatackach,kdyz tam mas tezsi motor?Taha to vic za prdel???
21:13:49
26.03.2012
26.03.2012
Eidy
-> francomk: Modlitby byly vyslyšeny. Teda zatím napůl, ale člověk nemůže chtít všechno hned.
-> Tommyk: Jo myslíš jako, že to bylo vlastně dobře jo? Chvílema jsem měl pocit, že mi kousne moje pumpa.
-> Martin136COUPE: Děkuju, děkuju.
-> Tommyk: Jo myslíš jako, že to bylo vlastně dobře jo? Chvílema jsem měl pocit, že mi kousne moje pumpa.
-> Martin136COUPE: Děkuju, děkuju.
21:12:04
26.03.2012
26.03.2012
Martin136COUPE
-> Eidy: Už to posílám pane mistr, už to posílám.
21:10:02
26.03.2012
26.03.2012
Eidy
-> Martin136COUPE: Týjo, a já se zvenku neviděl.
20:53:28
26.03.2012
26.03.2012
Tommyk
-> Eidy: Moc hezký, konečně autíčko na hraní :-)
mimochodem, to čerpadlo ti myslím udělalo šlužbu. Schválně zlobilo, aby ses tam nezabil
jede to moc pěkně, ikdyž to nejede. Teda z videa-masakr. Docela mě mrzí že jsem nepřijel
mimochodem, to čerpadlo ti myslím udělalo šlužbu. Schválně zlobilo, aby ses tam nezabil
jede to moc pěkně, ikdyž to nejede. Teda z videa-masakr. Docela mě mrzí že jsem nepřijel
20:31:08
26.03.2012
26.03.2012
Martin136COUPE
Ty krávo zvenku mi to ani tak nepřišlo, že to s autem tak šíleně cvičí krom toho suvereního předjíždění všech kolem. A koukám jak sis hned osvojil drifty řízené plynem Krásná práce, držím palce s vývojem a už se těším na další nářez od nejhlasitějšího borce dne na okruhu. Konkrétně třeba v boxový uličce se VŠICHNI šli podívat copa to jede.
20:29:04
26.03.2012
26.03.2012
Milan 136
-> Eidy: paráda. Až to pojede, tak ten krátkej čtyřkvalt bude opravdu krátkej
20:28:25
26.03.2012
26.03.2012
francomk
-> Eidy: Velká paráda! Konečne si sa dočkal. Fakt by sa zišla 5q z rapida
20:23:20
26.03.2012
26.03.2012
skodovak
Moc pěkný videa,moc hezká práce rukou a nohou..auto nevyjímaje..
20:11:57
26.03.2012
26.03.2012
castrol
-> Eidy: hodne pekne to ide
20:04:24
26.03.2012
26.03.2012
Eidy
-> Matulo: Zatím se to tak zdá . Až to pojede, tak to bude tak akorát.
19:48:07
26.03.2012
26.03.2012
Maťulo
-> Eidy: masaker! ten okruh uz sa mi zda byt pre teba maly...
19:41:21
26.03.2012
26.03.2012
Eidy
Doplnil jsem informace o motoru a přihodil 2 videa z Mostu. Fotky nahraju později.
19:57:14
24.03.2012
24.03.2012
spyker
tak jak to jede na okruhu ... doufám že video dáš co nejdříve ..
www.auto-mania.cz/wp-cont ent/.../okruh-most-030.jpg
www.auto-mania.cz/wp-cont ent/.../okruh-most-075.jpg
www.auto-mania.cz/wp-cont ent/.../okruh-most-088.jpg
www.auto-mania.cz/wp-cont ent/.../okruh-most-030.jpg
www.auto-mania.cz/wp-cont ent/.../okruh-most-075.jpg
www.auto-mania.cz/wp-cont ent/.../okruh-most-088.jpg
22:00:25
22.03.2012
22.03.2012
vhml
21:56:32
22.03.2012
22.03.2012
Eidy
-> vhml: Nestraš .
21:53:47
22.03.2012
22.03.2012
vhml
Jsme zvedav na ty cáry sraček co zbydou z gum roztrhanych na vnitrku kvůli odklonům
11:16:58
22.03.2012
22.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: tě nebudu stíhat s tou svojí herkou.no jako bych stíhal i předtím že jo?
10:44:16
22.03.2012
22.03.2012
Eidy
-> všichni: V sobotu se budu snažit neudělat škodovkám ostudu a prohnat ostatní auta. Videa tu budou asi až v pondělí.