Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:54:02
26.03.2012
Eidy
-> jarda.u1: Jak už jsem psal, je to minimální změna. Motor je o cca 20kg těžší, ale vyhodil jsem příčku motoru s držákama, což má přes 6kg a místo toho udělal držáky cca 2,5kg. Baterka šla z pod zadních sedaček dopředu do kufru a rezerva má neomezenou dovolenou. Čili jestli je vzadu 10kg navíc, tak to ani nemůže bejt znát. Přitáhnul jsem zadní tlumiče, takže jsem na cílovce neškrtal gumama o podběhy a auto funguje dobře. Popravdě jsem trochu překvapen, jak to podvozek krásně stíhá. Čekal jsem třeba drobný zhoršení, ale opak je pravdou. Ty 3 táhlý zatáčky od Matadoru (dnes už teda ne) dolů stojím na podlaze a upaluje to krásně bez problému. Celkově je auto řekl bych spíš neutrálnější než bylo, ale to se vynahradí výkonem 1.
21:33:22
26.03.2012
jarda.u1
-> Eidy: skoda toho problemu s dodavkou paliva,protoze kdyz to zrovna melo snahu,tak to jelo velice slusne.Jinak,jak se ted chova auto v zatackach,kdyz tam mas tezsi motor?Taha to vic za prdel???
21:13:49
26.03.2012
Eidy
-> francomk: Modlitby byly vyslyšeny. Teda zatím napůl, ale člověk nemůže chtít všechno hned.

-> Tommyk: Jo myslíš jako, že to bylo vlastně dobře jo? Chvílema jsem měl pocit, že mi kousne moje pumpa.

-> Martin136COUPE: Děkuju, děkuju.4
21:12:04
26.03.2012
Martin136COUPE
-> Eidy: Už to posílám pane mistr, už to posílám.40
21:10:02
26.03.2012
Eidy
-> Martin136COUPE: Týjo, a já se zvenku neviděl.8 3
20:53:28
26.03.2012
Tommyk
-> Eidy: Moc hezký, konečně autíčko na hraní :-)



mimochodem, to čerpadlo ti myslím udělalo šlužbu. Schválně zlobilo, aby ses tam nezabil1

jede to moc pěkně, ikdyž to nejede. Teda z videa-masakr. Docela mě mrzí že jsem nepřijel4
20:31:08
26.03.2012
Martin136COUPE
Ty krávo 9 zvenku mi to ani tak nepřišlo, že to s autem tak šíleně cvičí krom toho suvereního předjíždění všech kolem. A koukám jak sis hned osvojil drifty řízené plynem 40 Krásná práce, držím palce s vývojem a už se těším na další nářez od nejhlasitějšího borce dne na okruhu. Konkrétně třeba v boxový uličce se VŠICHNI šli podívat copa to jede. 1
20:29:04
26.03.2012
Milan 136
-> Eidy: paráda. Až to pojede, tak ten krátkej čtyřkvalt bude opravdu krátkej1
20:28:25
26.03.2012
francomk
-> Eidy: Velká paráda! Konečne si sa dočkal. Fakt by sa zišla 5q z rapida 4
20:23:20
26.03.2012
skodovak
Moc pěkný videa,moc hezká práce rukou a nohou..auto nevyjímaje.. 4
20:11:57
26.03.2012
castrol
-> Eidy: hodne pekne to ide 9
20:04:24
26.03.2012
Eidy
-> Matulo: Zatím se to tak zdá 1. Až to pojede, tak to bude tak akorát.
19:48:07
26.03.2012
Maťulo
-> Eidy: masaker! ten okruh uz sa mi zda byt pre teba maly... 6 6
19:41:21
26.03.2012
Eidy
Doplnil jsem informace o motoru a přihodil 2 videa z Mostu. Fotky nahraju později.
22:00:25
22.03.2012
vhml
-> Eidy: já tě nestraším, to je realita...



img5.rajce.idnes.cz/d0506 /.../DSC07443.JPG
21:56:32
22.03.2012
Eidy
-> vhml: Nestraš 3.
21:53:47
22.03.2012
vhml
Jsme zvedav na ty cáry sraček co zbydou z gum roztrhanych na vnitrku kvůli odklonům 3 3 3
11:16:58
22.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: tě nebudu stíhat s tou svojí herkou3.no jako bych stíhal i předtím že jo? 3
10:44:16
22.03.2012
Eidy
-> všichni: V sobotu se budu snažit neudělat škodovkám ostudu a prohnat ostatní auta. Videa tu budou asi až v pondělí.
Extreme Tyres