skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:45:00
17.12.2012
17.12.2012
Eidy
Dneska jsem to nechal běžet asi hodinu na zvýšený volnoběh. Po ohřátí to mazalo 2 atm na volnoběh a teče mi olej pod dvouma šroubama zespod hlavy (asi malej panák oleje za tu hodinu), ale to pořeším. Nic neklepe, hezky se to točí. Jen mě zajímá jedna věc. Jak je motor studenej (i po krátkým nastartování) a vezmu ráčnou za kliku, tak první čtvrt otočka jde ztuha. Pak jako kdyby se namáznula klika a už to jde přímeřeně hladce. Když jsem to zdechnul rozhicovaný, tak to šlo pořád lehce i po 30 minutách. Ale jak motor spadnul na nějakých 40°C, tak se zase objevila ona počáteční zatuhlost. Přijde mi to zvláštní a nevím co to je. Máte někdo podobnou zkušenost? Zkusil jsem motor párkrát podržet ve vysokých otáčkách a zatím se to točí. Ale nebudu říkat hop, dokud jsem nepřeskočil.
18:32:35
15.12.2012
15.12.2012
Zazaa
-> Eidy: tak to je fofr, drzim palce at vse maka jak ma
17:14:20
15.12.2012
15.12.2012
T
-> Eidy: : aha, takže nedočkavec tak držim palce při "ostrém"startu
17:11:03
15.12.2012
15.12.2012
Eidy
-> T: Tolik jsem to ještě neohřál. Ještě musím nalít chladivku a pak to nechám běžet dýl.
15:00:47
15.12.2012
15.12.2012
T
-> Eidy: : takže už se to nehádá ani po zahřátí ? myslím volnoběh, jak jsi říkal, že jsi to tak poznal, že je to špatně....že to má velkej rozptyl otáček na volnoběh....
14:37:45
15.12.2012
15.12.2012
johaning
-> Eidy: tak toje super
14:32:00
15.12.2012
15.12.2012
Eidy
-> Pavel P..: Aspoň pár let pár tisíc km.
14:29:34
15.12.2012
15.12.2012
Pavel P..
tak schválně jak dlouho to bude fungovat
13:59:47
15.12.2012
15.12.2012
Mr_Kubas
-> Eidy: Paráda
13:53:19
15.12.2012
15.12.2012
Eidy
Už vrčíme . Za studena maže na volnoběh skoro 6 barů, na samotnej startér maže 2 . Paráda. A přijde mi, že to míň kouří. To jsou asi ty gufera na ventilech. Ale mám radost.
08:36:26
15.12.2012
15.12.2012
T
-> U-Geen: : to ani ne,ale vypadalo to, že mi někdo lamelu česal ocelovym kartáčem
-> Eidy: : no já uvidim až to vyndam,ale zase máš pravdu, že většina kilometrů byla v Mostě, tak to já ji budu mít na 10 let
-> Eidy: : no já uvidim až to vyndam,ale zase máš pravdu, že většina kilometrů byla v Mostě, tak to já ji budu mít na 10 let
23:56:18
14.12.2012
14.12.2012
Eidy
-> T: Nejsem si jist, že to s tou lamelou chápu. Ta co byla po mě, nebyla v nejlepší kondici, to ano. Sice najezdila 4 roky, ale zase ne moc kilometrů. Na druhou stranu v tom bylo pár set ostrých v Mostě. Takže to není tak špatný. Tak si kup tu třípacku. Je levnější a tobě bude bohatě stačit. A navíc bude vážit stejně jako sériová. Čtyřpacka je odhadem o čtvrt kila těžší .
23:20:44
14.12.2012
14.12.2012
U-Geen
-> T: taky jsi nasel ctyrlistek? :-)
16:36:31
14.12.2012
14.12.2012
T
-> Eidy: : nojo jízdní, tak alespoň v garáži předpokládám
programovatelný zapalování ?
jinak víš proč se bavim o lamele
programovatelný zapalování ?
jinak víš proč se bavim o lamele
15:36:07
14.12.2012
14.12.2012
Eidy
-> T: myslíš jízdní zkouška? Teď teda určitě nee.
Sérová dobrá spojka ti vydrží dost, si myslím. To bych si radší koupil programovatelný zapalování zapalování a přinese ti to mnohem víc.
Sérová dobrá spojka ti vydrží dost, si myslím. To bych si radší koupil programovatelný zapalování zapalování a přinese ti to mnohem víc.
15:21:32
14.12.2012
14.12.2012
T
-> Tuner#2: :
14:38:40
14.12.2012
14.12.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
14:28:30
14.12.2012
14.12.2012
T
-> Dušan: : dává, ale jak dlouho ?
-> Eidy: : paráda, ale zkouška bude asi až na jaře, co :-(
-> Eidy: : paráda, ale zkouška bude asi až na jaře, co :-(
21:34:14
13.12.2012
13.12.2012
Tommyk
-> Eidy 13.12.12 21:09:05: Tak držím palce aby to vrčelo až do omezovače, tak jak má