Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:13:29
17.02.2013
Qwak
-> m8rinek: neříkam místo éra.. můj sen je Countach.. v garáži.. ale hned vedle něj 105tka.. 40 ... to je prostě jasnačka1
12:23:52
16.02.2013
Eidy
-> Zazaa: On to spíš tehdy vyprávěl kámoš. On je rozenej bavič a řeknu ti, někdy bych si to poslech znova.3
12:01:26
16.02.2013
-> m8rinek: : dík :-)



edit : přečteno a velice zábavné čtení :-) :-D
upraveno 1x, naposled 16.02.2013 12:30:05
11:26:52
16.02.2013
ZdenoR
Řekl bych to asi tak. eRko mam protože se mi líbí a vrtám se v něm protože mě to baví...



až mě to bavit přestane prodám eRko, vrátím flašky od piva a koupim si Lotus Elise 1 1 1
10:43:58
16.02.2013
m8rinek
-> Qwak: Tak to nevim, vykašlat se na škodovku, vyklidit, tak by možná nějaký omšelý Porsche bylo (plnotučný). Ale tak já erko prostě chtěl, takže ho mam...
10:34:39
16.02.2013
radekp
Dneska už nastává doba, kdy už nejsou škodovky 1000-136 v 18-ti letech automaticky zděděné po otcích, tuhle úlohu už, podle mě, zastávají filcky. Ikdyž v základu lepší auta, pro mě auta bez ducha, stejně jako Porsche pro Eidyho.

Věřím že do pár let bude mít š1000-136 jen fanoušek, ne parta zedníků sedící ve 130L, kde jsou vzadu áčka v úhlu stoupání Grossglockneru a prahy nejsou vůbec1.

Do svojí škodovky jsem natlačil určitě stejnou sumu jakou dal otec za MX-5 NC - skvělé auto, které by mě jízdně bavilo, ale v garáži bych chtěl radši uŽofku, ta přesně odpovídá stupni mého postižení
10:16:24
16.02.2013
Qwak
-> m8rinek: je snad evidentní že všichni kluci co mají škodovku jsou jen "chudí" kluci co chtějí porsche.. 3 kor ty s érem atd.. 40
09:42:18
16.02.2013
m8rinek
-> T: www.skoda110r.cz/article. php?id=573



Já teda nevim, ale tu 911 si jednou stejně pořídim, budu jezdit na zmrzlinu a nohy mít v teple... Co mi bude chybět? :)))
08:55:18
16.02.2013
-> Eidy: : tak to čtu prvně o 924 :-O ale naprosto chápu rozhodnutí...taky jsem koukal po různých autech a pak jsem zjistil, že za cenu co mam v erku bych teprve koupil auto, které by potřebovalo péči a mnohem větší peníze a nemluvě o tom, co bych dělal těch 6 let...nic, nudil se a šetřil jak blázen...tohle je lepší 5
08:50:22
16.02.2013
Zazaa
-> Eidy: jojo doted si pamatuju vypraveni tve story s 924 v Besinach :)
08:48:44
16.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.02.13 04:04:29: Tenhle příběh znám už leta, ale fotku vidím prvně. 4 Mimochodem moc pěkná ruční práce, tak držím palce ať to do Mostu stihneš.
04:04:29
16.02.2013
Eidy
Tohle auto jsem před lety měl. Tohle je fotka mýho bejvalýho auta. A po 3 měsících jsem ho poslal dál do světa. Mělo vyhrkaný čepy atd. ale i přesto mělo evidentní potenciál. Velmi dobrý jízdní vlastnosti, silnej motor, velmi dobrý zpracování, pohodlný, prostě velmi slušný auto. Ať si o 924 říká kdo chce co chce. Ale něco tomu chybělo. Resp. mě tam něco chybělo. Dneska je Kóča mnohem lepší auto než sériová 924. Ano, z ní by šlo vykřesat taky výborný auto. Ale mě to nebavilo. Vyměnil jsem pár čepů, něco seřídil a pak zahodil nářadí a šel od toho.

Každej je na něco jinýho a mě baví Kóča.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.02.2013 04:04:29
01:02:45
16.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 15.02.13 21:23:02: Nejsou z Tvé peněženky, tak můžeš být v klidu. 4
21:23:02
15.02.2013
vhml
-> Tuner#2: o to víc mě právě děsí peníze které do ,,škodovek" cpete vy :-)
20:53:54
15.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
vhml 15.02.13 15:49:34 napsal:

→ Eidy: je pravda že u škodovky je poměr pěnez a

zábavy docela smutnej, ale že bych se kvůli tomu musel prcat s pilkou?

3
Říká někdo kdo na auto nedá nic co by něco stálo?



Naštestí je hodně lidí opačného názoru a krásných aut i v řadách škodovek přibývá...
20:30:07
15.02.2013
Eidy
-> Zazaa: Jojo, to já naprosto chápu a souhlasím. Zrovna Lotusy jsou krásný auta a jsou to rozený sporťáky. Ale někdo nechce stejný auta jako všichni ostatní.

Bez toho by dneska nebyl žádnej Lotus a spousta dalších značek.4
20:22:08
15.02.2013
Zazaa
-> Eidy: mno ono je to spis o tom ze ten lotus se uz narodil jako sportak a moznosti vylepseni tam mnoho neni akdyz tak holt za hodne penez ... proste auto spis pro cloveka co chce jezdit a ne si hrat :)



je to jen o prioritach
20:10:04
15.02.2013
-> Eidy: , -> Bery: : 52
20:00:37
15.02.2013
Bery
já souhlasím s Eidym.Co mě těší je,že ty co zezačátku seděli v hospodě,nebo doma u televize, a smály se mi,zatímco já byl na dílně a hrabal se v tý starý herce,tak už se teď nesmějou a chtěli by se projet:-)
16:13:25
15.02.2013
Eidy
-> vhml: Proč myslíš? Kdybych chtěl tunit stejným způsobem Lotus, stálo by to MNOHEM víc. Velkým stupněm úprav se dostávám na úroveň sériových sporťáků. V podstatě za stejný peníze dostaneš podobný svezení. Takže o co jde. A koupit si hotový auto a jen na něj koukat? CO bych dělal těch uplynulých 14 let? Resp. 14 let bych musel dělat nic, jen šetřit a teď si koupit sporťák. A stejná otázka. CO bych dělal těch uplynulých 14 let?

Takže za mě je to super. Kolik stojí samosvor na škodovku a kolik na Subaru, Mitsu, Porsche atd? Já si nestěžuju. Já jsem rád a baví mě to.
Extreme Tyres