Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:38:57
25.03.2013
Eidy
No, není to nic na chlubení, ale je to tak. Motor při skoro 8000 ot/min papá olejíček. A jak to kleslo, tak se začal odlévat. Poznal jsem to z druhého videa. V zatáčkách klesal tlak oleje. Na rovině ok. Neměl jsem sice nalitej max, ale tohle mě popravdě překvapilo. Příště musím dolívat mezi jízdama. Při normální jízdě, třeba vloni na FCC jsem nalej pár set km a zmizelo jen trošku.
23:37:06
25.03.2013
PetrDNX
-> Eidy: Takhle to vypadá líp,na tý první fotce to vypadalo,že je horší,ale z fotky to nejde moc poznat.Jen je mi dívný,že ta šála je o tolik sebraná a klika není mázlá,jako kdyby to mělo velkou vůli už před tím.Na druhou stranu bych asi taky zkusil dát jen šály.
23:32:10
25.03.2013
ZdrubT
-> Eidy: Jaká je příčina? Odlejvá se olej,špatnej olej???
23:27:26
25.03.2013
Eidy
třetí
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.03.2013 23:27:26
23:27:06
25.03.2013
Eidy
-> Nepér: Ne, nový. A příčina? Tu už znám.

-> PetrDNX: Myslíš? Je hladká, bez vrypů.

Druhá
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.03.2013 23:27:06
upraveno 1x, naposled 25.03.2013 23:27:47
23:18:51
25.03.2013
PetrDNX
-> Eidy: Možná jen klame fotka,ale ta klika na tom válci vlevo mi nepřijde moc OK.
23:17:17
25.03.2013
Nepér
A ty šály už byly nějaký recyklovaný, nebo proč taková havárie?
23:08:50
25.03.2013
Eidy
A tady klikovka. Třetí ojnice je vlevo, druhá vpravo. Je to ok.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.03.2013 23:08:50
23:08:16
25.03.2013
Eidy
tady něco na výpušťáku
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.03.2013 23:08:16
23:07:56
25.03.2013
Eidy
-> R@ZOR: Čoveče, ani snad ne. Když jsou lepivý gumy, tak to stojí všechno na předku. Ale je to tak akorát vyvážený, všechny kotouče jsou stejně fialový. Ale těm předním je to jedno. Při opouštění okruhu lehce pískaly, takže se teprve dostávaly do varu.



A zde foto šály
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.03.2013 23:07:56
23:00:07
25.03.2013
R@ZOR
A co brzdy? Bylo znat nejaky zlepseni s tema zadnima kotoucema?
22:41:21
25.03.2013
kamikaze
-> Eidy: Alespoň tak105
22:36:22
25.03.2013
Eidy
Právě jsem otevřel motor a vypadá to dobře. Odnesla to ojnice na třetím válci. Ale klika půjde nechat. Jdu zjišťovat stav dalších ložisek. Dneska jsem objednal nový šály a v pátek budou doma. Takže do 14 dnů (dle času) budeme vrčet. 2
21:14:17
25.03.2013
jourin
-> Bery: Nemec je lepsi, fakt... jen to je trochu z ruky :-(
21:11:38
25.03.2013
Zazaa
s Dlouhym sem se nejak i o CrMo bavil, ale cena byla znacna :(
21:03:56
25.03.2013
Bery
Než se hnát přez celou republiku...skoro za rohem máš pána,co vaří par excellence:-)

www.autoservisdlouhy.cz/
20:39:28
25.03.2013
Eidy
-> jourin: Díky. Něco s tím udělám.
20:10:46
25.03.2013
vhml
-> m8rinek: netuším, v domácích podmínkách bych se do rámu nepouštěl tak jako tak.



-> jourin: musím potvrdit, mám rám od Němce a je radost se na to koukat :-)
20:03:53
25.03.2013
jourin
-> Eidy: Doporucuju ramy od Nemce, dela pro nas vsechny zavodni auta a jeho prace je naprosto spickova, rozhodne se vyplati delsi vylet :-) Nejlepsi je zavolat primo jemu a probrat to s nim.



www.firmy.cz/detail/19786 61-miloslava-nemcova-fryst ak-dolni-ves.html
18:36:43
25.03.2013
m8rinek
-> vhml: A neni náhodou minimálně Heigo vytvrzený? Což v ,,domácích,, podmínkách u takhle velkejch dílů problém...
Extreme Tyres