Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:28:05
28.06.2013
-> Eidy: : takže přece šlo o Kóču 3

teď jsem koukal na Tvoje videa a dokud jsem to nesledoval , tak jsem si nevšiml, že to navázání 4-ky je opravdu žalostný...takže už jen tu 5-ku, ať to lítá až za hranici 200 km/h 40 5
16:30:33
24.06.2013
Eidy
-> T: No, to je právě sporný. Poněvadž to všechno je příprava na zateplení baráku. Teda ehmm garáže 1 . Aby měla v zimě tepleji a nestřídaly se tam tolik teploty. Takže 12cm polystyren to snad spraví1 .
12:21:53
24.06.2013
-> Eidy: : hustý, Kóča byla na druhém místě 131 3 a budeš ji dávat před Mostem nebo až v zimě ?
20:05:07
23.06.2013
Eidy
-> T: Kde? V ložnici? No jasně. 1

Včera jsem tahal vodu na garáži, dneska jsem boural zeď. Teď mám zasloužený kafe. Takže ne e.
14:33:07
23.06.2013
-> Eidy: : už je tam převodovka ? 40 4
11:33:08
19.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 19.06.13 11:24:42: Tak Nordschleife je dost kopcovitá a je tam i jeden velký padák dolů, ale nejdelší rovina je po rovině. Kde přesně to dosahovalo těchdle rychlostí literatura neuvádí. Jinak měl tuším necelých 140HP na nějakých 650kg.
11:24:42
19.06.2013
Vrba
-> Tuner#2: No vida,tak takovou maximalku jsem ani netušil,ale otazka je ,zda to nebyl spíše teoretický údaj z kopečka.Protože na takovou rychlost už by dle mého názoru ten výkon nestačil.Tuším 150 koní,nebo kolik to mělo?
11:19:08
19.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 19.06.13 11:15:15: Až 265km/h a krom snížení a předního spojleru (aby se pod auto netlačil vzduch) toho zas tak moc pro aerodynamiku neudělali. 4
upraveno 1x, naposled 19.06.2013 11:19:30
11:15:15
19.06.2013
Vrba
-> Martin136COUPE: Jojo,pro maximálku tusim nad 220km/h ,ale k tomu musí byt přizpůsobena i karoserie,aby tě to neodfouklo 3
11:13:02
19.06.2013
vhml
Je třeba ukecat Dušana aby dlouhý SP pustil do světa :-)
11:11:47
19.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Martin136COUPE 19.06.13 11:04:54: Měl 3,45:1 pokud si dobře vzpomínám 4
upraveno 1x, naposled 19.06.2013 11:12:04
11:08:54
19.06.2013
Nwkt
-> Martin136COUPE: 52 52 52
11:04:54
19.06.2013
Martin136COUPE
Tuším že jsem u některých okruhových 130LR a Rapida četl, že měli SP až 3.6:1.
08:37:20
19.06.2013
Vrba
-> Tuner#2: Pětka chybí no,to se nedá nic dělat. Delší SP by šel nejspíš vyrobit,ale ta prevodovka by pak byla cenově uplně někde jinde :/ Na takove hobby ježdění to je asi bezpředmětné.
upraveno 1x, naposled 19.06.2013 08:38:23
08:31:01
19.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 19.06.13 07:28:02: Neříkám že ne. Tady dost chybí ta pětka a nebo by musel být ještě delší SP 4
07:28:02
19.06.2013
Vrba
-> Tuner#2: Nj,jenže kdyby jsi to bral takto,tak bys potřeboval na každou trat jinou převodovku. Nejde obsáhnout všechno do ideálu na 4q převodovce. Jak už jsem psal-vždycky je to kompromis.Všechno je víceméně stavěné dle požadavků toho,kdo s tím potom bude jezdit. Přesně tak to bylo i v tomto případě.
20:43:25
18.06.2013
m8rinek
-> Vrba: U tohohle konkrétního auta, by to chtělo všechny kvalty o 1/3 delší :))), nebo navazující 5ku ;).
20:05:30
18.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 18.06.13 19:53:58: Tak zrovna max. speed bude v Mostě problém, když už na jaře to jelo dost dlouhej kus v omezovači, každopádně návaznost 3/4 je ku prospěchu věci. 4
19:53:58
18.06.2013
Vrba
-> m8rinek: Právě proto,že to je 4q,tak musíš najít kompromis. Myslím,že u tohoto konkrétního auta bude dostatečná maximálka i s krátkou 4. Přínos v návaznosti 3 a 4 je nespochybnitelnej a rozdíl a maximálkách zanedbatelnej.
19:21:21
18.06.2013
m8rinek
-> vhml: Jenže dlouhá 1 neznamená pištivá 1 :)).
Extreme Tyres