Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:33:42
13.07.2013
Kurier Grobar
-> Eidy: posledné fotky ako zdrháš pred políciou? (po dlhšom čase si čiel na svojich? ) :D
upraveno 1x, naposled 13.07.2013 11:34:00
10:08:35
13.07.2013
Star LC20
Eidy 12.07.13 20:54:02 napsal:

→ Fifa: Tak nějak 1

Jsem prostě průhlednej.




47 47
20:54:02
12.07.2013
Eidy
-> Fifa: Tak nějak 1

Jsem prostě průhlednej.
20:47:03
12.07.2013
Fifa
-> Eidy: 3 To se mi líbí. Určitě ne za nic jiného, než za lightweight verzi4
13:17:09
11.07.2013
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Nee. Rovnou vyměním celý blatníky 4 .
13:10:00
11.07.2013
Pavel P@nkáč
-> Eidy: budes opravovat lak na blatnicich?
21:30:53
09.07.2013
Eidy
-> Qwak: No právě. To by chtělo převařit i všechny ramena na unibaly. Nějak už zůstanu u Mka.
upraveno 1x, naposled 09.07.2013 21:31:16
21:27:36
09.07.2013
Qwak
-> Eidy: tak předek by šel preskladat snadno, ale dělat kvuli tomu jinou zadní napravu 8, navíc 130 plasty je dneska uz tak "tuctovy"... navíc by to k ní nešlo
20:08:39
09.07.2013
m8rinek
-> Eidy: si nech udělat úzkou molčanovku u Řemena a poskládat předek není problém ;).
20:00:49
09.07.2013
Eidy
-> Qwak: Právě. Dneska už taky vím, že jsem měl mít ouzký nápravy. Pak bych tam dal ARC nebo něco širokýho. Když nechci 130 plasty, tak jsem namydlenej.
19:54:10
09.07.2013
Qwak
-> Eidy: boužel je jen otázka času, jak dlouho zustane jediná .. 8 nicměně kola super.. ale jak sem řikal budu je muset schovat uzkou napravou.. ty by si s tím měl taky problém tuším.. takhle to máš přesně .. navíc sou taky super .. 6 a co se týče svezení jsem naprosto v klidu tohle mi je uplně jasný 4
19:38:55
09.07.2013
Eidy
-> Qwak: Díky. Mě se líbí i tvoje Škodná. Taková jediná. Ale hlavně kola. Jsou podobný těm mejm. Když jsem je viděl u tebe, tak jsem o nich i uvažoval.

Tak víš jak s tím svezením. Kdybych měl vozit všechny uchazeče, tak nebudu dělat celej den nic jinýho.4
19:22:06
09.07.2013
Qwak
-> Eidy: Kára jak bejk,.. nádherně to vypadá super se v tom sedí, i ty si fajn kluk, už chybí "jen" projíždka s takovou károu a já budu spokojenej 40

Já vyměním "bláto" za louži do zadu nějaky překvapení a bude 3
08:04:55
09.07.2013
minno
-> m8rinek 08.07.13 22:45:44: 3
23:43:34
08.07.2013
Star LC20
havlik 08.07.13 22:47:00 napsal:

→ m8rinek: stačí hodit přes boudu


47



Jinak zrychlení hodně dobrý
22:48:43
08.07.2013
Eidy
-> m8rinek: Dělám co můžu 1
22:47:00
08.07.2013
havlik
-> m8rinek: stačí hodit přes boudu
22:45:44
08.07.2013
m8rinek
-> Eidy: Jsi tu GLSku solidně překopal :))).
22:43:30
08.07.2013
Eidy
Přidal jsem údaje ze sprintu. Z něj plyne, že zrychlení 0-160 je asi 15s. Celkem dobrý.
08:45:19
08.07.2013
Eidy
-> Jindas: Ahoj. Díky za poklonu. Snažím se. Šlo by to dělat ještě líp, ale to až příště. Některý úpravy prostě nejsou bezchybný. Ale díky.

Taky to máš dobrý.4

Jinak já bral redukci ze speedpro www.speedpro.eu/motor-tun ing-chladice-oleje-prislus enstvi-c-32_252.html ale tam je bez prodloužení pro filtr. Já to teda náhodou měl, ale jinak bych vzal odsud www.motorsportshop.cz/cat egory/.../32.html Ceny jsou srovnatelný, navíc tady si můžeš vybrat ten správnej závit prodloužení, který je u Škodovky 3/4". Kalmar má i hadice, který si doma složíš sám, ale vyjdou tě na několik tisíc. Když vezmeš do ruky chladič a redukci a skočíš s tím za někým, kdo hadice dělá, tak dost ušetříš. Jen musíš chtít hadice do 150°C. Mě vyšly obě hadice na 700Kč bez papíru. A až ti tam bude lisovat koncovky, tak musíš přesně vědět, jak mají být proti sobě natočení. Pokud tam budeš mít kolena jako já. Tuhle hadici totiž nenakroutíš ani o prd. V oblouku se to poddá, ale jinak to ten pancíř nepustí. Takže asi tak.
Extreme Tyres