skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
10:52:08
08.11.2013
08.11.2013
T
-> Eidy: :uf....alespoň, že tak
10:49:01
08.11.2013
08.11.2013
Eidy
-> T: Neboj. Alfy mám rád, ale Kóču a Škodovky mnohem radši.
10:43:20
08.11.2013
08.11.2013
T
-> Eidy: : ještě pár odkazů od Italů a budu mít pocit, že o Tebe škodovácká populce přišla
legrace jinak odkazy hezký a asi máš pravdu, škoda že nemá Škodovka něco podobného...a ješt k té přednášce...taky jsem to viděl jako hezký kok,ale někdo tady psal,že je to spíše práce lidí okolo, než automobilky
legrace jinak odkazy hezký a asi máš pravdu, škoda že nemá Škodovka něco podobného...a ješt k té přednášce...taky jsem to viděl jako hezký kok,ale někdo tady psal,že je to spíše práce lidí okolo, než automobilky
09:18:36
08.11.2013
08.11.2013
Eidy
-> VeTeV: Podle mě je to jen proto, že nový model se jmenuje Rapid. I když se podíváš třeba sem, najdeš všechny modely dle ročníků www.alfaromeo.com/com
Oslavuje výročí starých modelů www.alfaromeo.com/com
A všechny "reklamní" výrobky jsou produktem Alfy přímo store.alfaromeo.com/gb_en /heritage.html?limit=all
Oslavuje výročí starých modelů www.alfaromeo.com/com
A všechny "reklamní" výrobky jsou produktem Alfy přímo store.alfaromeo.com/gb_en /heritage.html?limit=all
08:19:42
08.11.2013
08.11.2013
VeTeV
-> Eidy: jen je otázka nakolik je to snaha nadšenců a nakolik je to snaha fabriky... jsem rád i třeba za to málo kolem Rapida, ale už jsme ot psal jinde, je to pro mě divně okatá snaha
23:26:54
07.11.2013
07.11.2013
Eidy
-> vhml: Weber bryndá benzín, tak hrnek musí taky, ne?
-> Fifa: Nevím, jestli je to až takhle, ale snad jsou přednášky v muzeu náznaky lepších zítřků.
-> Fifa: Nevím, jestli je to až takhle, ale snad jsou přednášky v muzeu náznaky lepších zítřků.
22:57:02
07.11.2013
07.11.2013
Fifa
Víte proč to tak je? Protože o všech podstatnějších věcech rozhodujou němci. A ty to prostě nějak moc nezajímá, nějaká Škoda. Možná i trochu záviděj naši bohatou historii. Dělá tu spousta nadšenců v různejch odvětvích. Spoustu z nich znám. Jenže mají svázané ruce. Jinak věřím tomu že by už dávno něco podobného vzniklo. Skoro jistě by vznikl další sportovně střižený model, moct si o tom rozhodovat sami. To by lidi hned jinak povzbudilo do práce
20:38:28
07.11.2013
07.11.2013
vhml
-> Eidy 04.11.13 23:20:34: hrnek boží, ale vzhledem k tvaru bych byl brutálně pobryndanej :-D
23:21:42
04.11.2013
04.11.2013
Nwkt
-> Eidy: Ty se starají jenom když z toho můžou něco vytřískat a ještě zadarmo
23:20:34
04.11.2013
04.11.2013
Eidy
Nevím, kam jinam to dát. Jak tak koukám, tak spousta značek dbá na svojí historii daleko víc než ta naše. Dají se sehnat i krásný věci s odkazem na staré doby. Bohužel z Boleslavi lze sehnat jen moderní věci s moderním logem. Trochu mě to mrzí.
www.mopar.eu/publishingim ages/.../alfa-romeo_catalo go-vintage.pdf
E: Nejvíc je snad ten "Weber hrnek".
www.mopar.eu/publishingim ages/.../alfa-romeo_catalo go-vintage.pdf
E: Nejvíc je snad ten "Weber hrnek".
10:19:17
03.11.2013
03.11.2013
MOLSO
-> Tuner#2: ospravedlnujem sa ma to nenapadlo
00:42:23
03.11.2013
03.11.2013
Eidy
Volové, jestli je přetížíte, tak zůstane Kóča přes zimu beze změny.
A já nebudu mít čím machrovat.
A já nebudu mít čím machrovat.
00:30:20
03.11.2013
03.11.2013
Nwkt
-> Tuner#2: Nesysli pro sebe, pak musí ke mě. Tady mají celý auto na postavení
00:29:16
03.11.2013
03.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 03.11.13 00:03:24: Odjeli přece ke mě na tu převodovku vůbec nesleduješ dění
00:16:15
03.11.2013
03.11.2013
Eidy
-> MOLSO: Jsem to zkusil. Řekli mi jak to mám udělat.
00:03:24
03.11.2013
03.11.2013
MOLSO
-> Eidy: mechanici maju dovolenku ?
18:36:50
02.11.2013
02.11.2013
Eidy
Vrátil jsem vyprané koberce, zkontroloval napnutí rozvodového řetězu, poladil vzdálenost snímače otáček a udělal výkres uložení pro další unibaly.
10:14:57
29.10.2013
29.10.2013
Vrba
-> vhml: Přesně jak říká Eidy. Ve špičce je termistor a zbytek už je jen pružina s kontaktem. Takže na té špičce to je nejpřesnějsí,zbytek už je jen tepelná vodivost těla.
09:31:57
29.10.2013
29.10.2013
Eidy
-> vhml: Snímá to víceméně všude, ale nejvíc koncem. Dole na dně je taková malá čočka odporovýho materiálu a pak už jen pružina přes celej snímač až nahoře ke konektoru.
09:25:46
29.10.2013
29.10.2013
vhml
-> Vrba 29.10.13 09:09:54: hele a čidlo snímá jen čelem, nebo celým povrchem? Protože jak to mám já, tak do kontaktu s olejem přichází jen čelo, ta plocha válce vůbec. Ale měří to...