-> Mantrabeach: Ne mam celokozeny od bernera, ale jsou to taky pracovni rukavice a driv jsem vozil rukavice na kolo:)
Edit: Ted koukam na to video a on ma tyhle rukavice na seriovej volant...to asi nemuze moc dobre fungovat.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
13:13:27
22.01.2014
22.01.2014
Mantrabeach
-> TTomas: a ty je vozíš na okruh?přesně tyhle zespoda pogumovaný?s těma dělám v práci akorát v černý barvě:)
-> Ultim: asi máš pravdu,možná zabloudil:D
-> Ultim: asi máš pravdu,možná zabloudil:D
11:43:58
22.01.2014
22.01.2014
Ultim
-> Mantrabeach: Nesmej se mu, borec jede z prace a vzal to zkratkou pres zavodni okruh. To se muze stat kazdemu
11:33:55
22.01.2014
22.01.2014
TTomas
-> Mantrabeach: Pockej, pockej ja mam taky pracovni rukavice a nikam jsem se zatm nepropadl:)
11:20:32
22.01.2014
22.01.2014
Mantrabeach
-> Eidy: tak ti prohlížím tvoje videa z Mostu a ten frajer s tou RX7 nejen že dostal od tebe na prdel ale on má na rukách pracovní rukavice .No to mi ho vyndej.To bych se propad hanbou
18:58:21
17.01.2014
17.01.2014
Fifa
-> Mantrabeach: Jsem asi v podobný fázi jako ty. Tak buď v klidu. Taky teprve nastavuju předek. Plánů by bylo :-)
10:17:09
17.01.2014
17.01.2014
Mantrabeach
-> Eidy: rád bych ale zatím jenom problémy.jenže co čekat od nápravy po 8 letech.
09:59:37
17.01.2014
17.01.2014
Eidy
-> Mantrabeach: Nee, já na to beru prášky Ale neboj, když se budeš snažit, dostaneš je taky.
09:52:21
17.01.2014
17.01.2014
Mantrabeach
-> Eidy: seš totální pacoš a já tvoji práci stále obdivuju.Já se teprve dostal na odklony vepředu a to ještě nevím jestli nepostavit rovnou novou nápravu
15:21:24
13.01.2014
13.01.2014
T
-> Eidy: : kdyby něco o Tobě věděl, tak bude třeba přístupnější,,,ale času dost, pravdu máš
11:04:40
13.01.2014
13.01.2014
Eidy
-> T: Nebudu tlačit na pilu, ještě je čas. Zatím si dávám denně Ringový večerníček. Do odjezdu to stihnu ještě aspoň 100x.
10:57:43
13.01.2014
13.01.2014
T
-> Eidy: : tak trošku přes bratránka k němu dotlačit Tvoje videa z Mostu a odkaz tady na Kóču a třeba se chytne
22:07:08
12.01.2014
12.01.2014
Eidy
-> T: Jojo, od bratránka. Ale zatím se na setkání moc netvářil. Nezná mě a když mu cizí člověk napíše, že by se chtěl sejít, tak se nedivím, že neskáče radostí. Ještě uvidíme. A říkal, že v klubu mají členy, kteří tam mají najeto 5x víc. Ale vsadím boty, že nikdo tam nejede takovou kudlu co Dany.
21:44:33
12.01.2014
12.01.2014
T
-> Eidy: : kontakt od bratránka ? jinak super kontakt, myslím, že setkání bude myslím velice bohaté na zkušenosti 80 kol nemám ani na PS3
20:54:09
12.01.2014
12.01.2014
Eidy
-> bigfavo: Jojo, Danyho známe. To už tu proběhlo. Zjistil jsem, že je z Kladna a psal jsem si s ním. Jestli bych se mohl zastavit na pokec a že by mi poradil co a jak. Prej to u videa nemá moc cenu, že to se musí zažít na vlastní kůži. Má tam najeto asi 80 kol.
11:49:07
12.01.2014
12.01.2014
bigfavo
20:34:10
11.01.2014
11.01.2014
Tabi
-> Eidy: Tak teda ne.
20:15:08
11.01.2014
11.01.2014
Jindas
-> Eidy: dle mě víc krátkých,já si myslím,že by dlouhý neměli takovej efekt ...
20:14:29
11.01.2014
11.01.2014
Eidy
-> Tabi: Já neeee.
-> spyker: Má tam rychlý kola, ale nevím proč jede tak jak jede. I při testování člověk hledá hranici resp. chování na hranici, jestli všechno funguje jak má. Ale on si to jen tak šudlá, jako kdyby to měl jezdit za trest.
-> spyker: Má tam rychlý kola, ale nevím proč jede tak jak jede. I při testování člověk hledá hranici resp. chování na hranici, jestli všechno funguje jak má. Ale on si to jen tak šudlá, jako kdyby to měl jezdit za trest.
20:00:09
11.01.2014
11.01.2014
spyker
jinak k tomu jeho videu mi přijde že si udělá tak 2 kola ostrý a pak jede zvolna ... kolem 10 minuty měl kola rychlejší jak ty z toho tvýho videa