Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:13:21
27.02.2014
Star LC20
-> kraska98: čeká, až mu poradíš 3 2 nee, jen by to chtělo více číst popis ....však má většinu oken v Lexanu, což je něco jako Makrolon4
23:10:11
27.02.2014
kraska98
-> Eidy: Ale kdýž se tak ženeš za váhou tak proč třeba nedáš okna z makrolonu,nebo třeba hliníkové "potahy" dveří ? Rozhodně by to ušetřilo více Kg...
23:00:08
27.02.2014
Eidy
-> kraska98: Pro mě ano. Jednak se mi to líbí, druhak je to filozofie a směr.4
22:58:17
27.02.2014
kraska98
-> Eidy: Má to význám se stím takhle s*át,když ti to ušetří jenom 700g ? Na jízdních vlastnostech se to snad vubec neprojeví.
22:34:59
27.02.2014
Eidy
-> TTomas: Před lakováním. Ale předtím tam bylo 5-6 vrstev laku a teď přišlo pískování a prášek, takže je to možná ještě lehčí.
22:27:16
27.02.2014
TTomas
-> mirecek.666: To jo ale musis jeste odecist tech 500g tuku co spalis u toho vrtani a rezani:)







-> Eidy: To jsou rozdily v hmotnosti uz po laku?
20:44:35
27.02.2014
Eidy
-> T: Mám větší díry (zase je jich míň), odvrtanej domeček, říznutej a díky tomu odvrtanej pant až k čepu. Se to tak prostě sešlo.
20:41:36
27.02.2014
mirecek.666
-> T: se jeden víc napije nebo si dá předtim o kolečko víc teplý sekaný a je to na stejno:-)
20:27:15
27.02.2014
-> mirecek.666: , -> Eidy: : img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_108_3539__2013 -06-16_20-27-51_49.jpg zase tak málo a malých tam neni přece :-O sice nemám vrtaný ten vnitřek,ale ten je stejně jak papír....asi taky ten svár něco přidá...divný :-/
20:21:12
27.02.2014
m8rinek
Já mam na zadním á 70g a na předních á90g. To ořezání je dobrej nápad...
20:10:19
27.02.2014
Eidy
-> T: Málo malých děr.
20:09:47
27.02.2014
mirecek.666
-> T: malej vrták a málo děr?:-) já ted taky odlehčoval u motoru a doufám že půjde přes kilo pryč:-)
20:06:42
27.02.2014
-> Eidy: : tak co jsem dělal špatně, když mam 80g na obou 3 8
20:06:00
27.02.2014
Eidy
-> T: Na jednom. 4
20:05:08
27.02.2014
-> Eidy: : 90g na jednom nebo obou ?
20:01:30
27.02.2014
Eidy
-> T: Jasný. Na zadním pantu á 90g, na předním á 150 (čekal jsem víc) a zbytek na držáku baterky.
19:50:43
27.02.2014
-> Eidy: : těch 700g je ale za všechny 4 držáky předpokládám ?

mám chuť si zasoutěžit a udělat ty držáky ještě lehčí 168 1 3
19:46:36
27.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 27.02.14 19:42:38: hmm, pěknej merkur 47
19:46:27
27.02.2014
mirecek.666
-> Eidy: to je moda:-)
19:42:38
27.02.2014
Eidy
Před chvílí jsem vyzvednul v lakovně u johaninga nějaký děravý kusy plechu. Prostě si jdu takhle do garáže, zakopnu o vrtačku a pak mi na to ještě upadne flexa a 700g je ušetřeno. 40
Extreme Tyres