Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:30:58
09.08.2014
Eidy
-> EDoZoNe: Mechanici jsou hrozný netáhla. Trvalo jim rok, než to opravili. Kurvy líný. 1

Díky za pochvalu, jen to nepřeháněj.4
21:13:40
09.08.2014
EDoZoNe
-> Eidy: Gratulace, mechanici se asi činili 1 Jediné, co zbývá, je jako vždy obdivovat tu pečlivost, se kterou je to auto udělaný a závidět ty výsledky, který to přináší 5 1
21:07:11
09.08.2014
Eidy
-> Tuner#2: Díky.

-> T: Že jo, viď? 1 Čekal jsem s napětím co to udělá a ono to funguje.
20:16:53
09.08.2014
-> Eidy: : hezký informace, hlavně číslo 3, gratulace konečně 4
17:53:57
09.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.14 17:49:42: Wau, tak to je dost slusny 4
17:49:42
09.08.2014
Eidy
Dneska další významný den v životě Kóči. Jednak jsme byli na Brňanském Sprintu v Panenčáku (taková komorní akce do 20 aut), kde měli kluci časomíru s přesností na tisíciny). Mám 3 dobré zprávy.

1) přivezl jsem si 3. místo, což bylo na povětšinou americkou konkurenci fajn. Vyhrál Sváťa se svým namotorovaným kladivem Chevrolet Caprice s časem 13,3s, druhá byla předposlední generace BMW M3 a pak já s časem 14,456s.

2) Mám dost přesně změřený čas na dost přesně změřené trati s lehkým protivánkem.

3) A to hlavně, už mi funguje ECU na 100%. Tenhle týden jsem se ještě a zase zkoušel vrtat v mapě a změnil jsem hodnotu soft limiteru na 7320. Teď můžu pálit 4ku na plný pecky! 40. To zase hodí nějaký desetinky v Mostě a na Ringu.36



Byl se mnou i Ondry s Rosničkou a ten náš škodovácký gang jsme reprezentovali slušně. Byly to nejprohlíženější auta. 49
15:41:04
03.08.2014
Eidy
-> T: Ten origo plakát je A2. Ty moje fotky jsou A1, čili dvojnásob. Nálepku Mostu jsem vzal v reklamce, kde jsem si ji nechal udělat.5
14:21:37
03.08.2014
-> Eidy: : parádní to máš, koukám, že ten plakát vypadá oproti fotkám jako pohlednice, jak jsou ty fotky velké ? a kde jsi vzal nálepku Mostu ? 4
19:36:02
02.08.2014
Eidy
-> CpEaRjHaY-průserář: Taky na něj dojde.4
19:35:35
02.08.2014
Eidy
Tak a 5 litrů Millers Oil je tam. 5
11:50:32
02.08.2014
CpEaRjHaY-průserář
Tak ještě by to chtělo Brno...1
11:48:10
02.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 02.08.14 11:18:04: Koukam realizace toho o cem jsme se bavili takrka na pockani 1
11:18:04
02.08.2014
Eidy
-> Tuner#2: Jen trochu. 1 Bohužel tam nemám tolik místa co Ty. Ale trochu jsi mě namotivoval.4

-> Tomáššš: To bych klidně bral, ale musela by bejt dvakrát tak velká.8 Ale lepší než nic.

-> Jozka, Vojťas: 3

-> MOLSO: Dík.



No a přidal jsem na zadní kapotu asi 0,5 gramu, ale asi to přežiju.1
07:57:27
02.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
00:39:16
02.08.2014
MOLSO
-> Eidy: krásna garáž 4
00:15:02
02.08.2014
Jozka
-> Tuner#2: Takže depozitář... 5
22:57:53
01.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 01.08.14 19:06:13: Ale prd expozice, sem tam pozvem mechaniky aby nám na tom něco udělali 4 1



-> Vojťas 01.08.14 22:53:40: Taky je tam vždy nejtepleji z celého baráku + pořád hlídá optimální vlhkost vzduchu. 1
upraveno 2x, naposled 01.08.2014 22:58:22
22:53:40
01.08.2014
Vojťas
-> Eidy: víc radiatoru než ve většíně obýváků 3
19:06:13
01.08.2014
Jozka
-> Tuner#2: Pole neorané pro nezdravou soutěživost.. akorát že to nejsou garáže, ale expozice.. 3 3 4
18:43:15
01.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 01.08.14 13:39:59: Super, koukam tady chce nekdo zavodit nejenom na trati, ale i v nejlpsi garazi virtu 1
Extreme Tyres