-> EDoZoNe: Mechanici jsou hrozný netáhla. Trvalo jim rok, než to opravili. Kurvy líný.
Díky za pochvalu, jen to nepřeháněj.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:30:58
09.08.2014
09.08.2014
Eidy
21:13:40
09.08.2014
09.08.2014
EDoZoNe
-> Eidy: Gratulace, mechanici se asi činili Jediné, co zbývá, je jako vždy obdivovat tu pečlivost, se kterou je to auto udělaný a závidět ty výsledky, který to přináší
21:07:11
09.08.2014
09.08.2014
Eidy
-> Tuner#2: Díky.
-> T: Že jo, viď? Čekal jsem s napětím co to udělá a ono to funguje.
-> T: Že jo, viď? Čekal jsem s napětím co to udělá a ono to funguje.
20:16:53
09.08.2014
09.08.2014
T
-> Eidy: : hezký informace, hlavně číslo 3, gratulace konečně
17:53:57
09.08.2014
09.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.14 17:49:42: Wau, tak to je dost slusny
17:49:42
09.08.2014
09.08.2014
Eidy
Dneska další významný den v životě Kóči. Jednak jsme byli na Brňanském Sprintu v Panenčáku (taková komorní akce do 20 aut), kde měli kluci časomíru s přesností na tisíciny). Mám 3 dobré zprávy.
1) přivezl jsem si 3. místo, což bylo na povětšinou americkou konkurenci fajn. Vyhrál Sváťa se svým namotorovaným kladivem Chevrolet Caprice s časem 13,3s, druhá byla předposlední generace BMW M3 a pak já s časem 14,456s.
2) Mám dost přesně změřený čas na dost přesně změřené trati s lehkým protivánkem.
3) A to hlavně, už mi funguje ECU na 100%. Tenhle týden jsem se ještě a zase zkoušel vrtat v mapě a změnil jsem hodnotu soft limiteru na 7320. Teď můžu pálit 4ku na plný pecky! . To zase hodí nějaký desetinky v Mostě a na Ringu.
Byl se mnou i Ondry s Rosničkou a ten náš škodovácký gang jsme reprezentovali slušně. Byly to nejprohlíženější auta.
1) přivezl jsem si 3. místo, což bylo na povětšinou americkou konkurenci fajn. Vyhrál Sváťa se svým namotorovaným kladivem Chevrolet Caprice s časem 13,3s, druhá byla předposlední generace BMW M3 a pak já s časem 14,456s.
2) Mám dost přesně změřený čas na dost přesně změřené trati s lehkým protivánkem.
3) A to hlavně, už mi funguje ECU na 100%. Tenhle týden jsem se ještě a zase zkoušel vrtat v mapě a změnil jsem hodnotu soft limiteru na 7320. Teď můžu pálit 4ku na plný pecky! . To zase hodí nějaký desetinky v Mostě a na Ringu.
Byl se mnou i Ondry s Rosničkou a ten náš škodovácký gang jsme reprezentovali slušně. Byly to nejprohlíženější auta.
15:41:04
03.08.2014
03.08.2014
Eidy
-> T: Ten origo plakát je A2. Ty moje fotky jsou A1, čili dvojnásob. Nálepku Mostu jsem vzal v reklamce, kde jsem si ji nechal udělat.
14:21:37
03.08.2014
03.08.2014
T
-> Eidy: : parádní to máš, koukám, že ten plakát vypadá oproti fotkám jako pohlednice, jak jsou ty fotky velké ? a kde jsi vzal nálepku Mostu ?
19:36:02
02.08.2014
02.08.2014
Eidy
-> CpEaRjHaY-průserář: Taky na něj dojde.
19:35:35
02.08.2014
02.08.2014
Eidy
Tak a 5 litrů Millers Oil je tam.
11:50:32
02.08.2014
02.08.2014
CpEaRjHaY-průserář
Tak ještě by to chtělo Brno...
11:48:10
02.08.2014
02.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 02.08.14 11:18:04: Koukam realizace toho o cem jsme se bavili takrka na pockani
11:18:04
02.08.2014
02.08.2014
Eidy
-> Tuner#2: Jen trochu. Bohužel tam nemám tolik místa co Ty. Ale trochu jsi mě namotivoval.
-> Tomáššš: To bych klidně bral, ale musela by bejt dvakrát tak velká. Ale lepší než nic.
-> Jozka, Vojťas:
-> MOLSO: Dík.
No a přidal jsem na zadní kapotu asi 0,5 gramu, ale asi to přežiju.
-> Tomáššš: To bych klidně bral, ale musela by bejt dvakrát tak velká. Ale lepší než nic.
-> Jozka, Vojťas:
-> MOLSO: Dík.
No a přidal jsem na zadní kapotu asi 0,5 gramu, ale asi to přežiju.
07:57:27
02.08.2014
02.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
00:39:16
02.08.2014
02.08.2014
MOLSO
-> Eidy: krásna garáž
00:15:02
02.08.2014
02.08.2014
Jozka
-> Tuner#2: Takže depozitář...
22:57:53
01.08.2014
01.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 01.08.14 19:06:13: Ale prd expozice, sem tam pozvem mechaniky aby nám na tom něco udělali
-> Vojťas 01.08.14 22:53:40: Taky je tam vždy nejtepleji z celého baráku + pořád hlídá optimální vlhkost vzduchu.
-> Vojťas 01.08.14 22:53:40: Taky je tam vždy nejtepleji z celého baráku + pořád hlídá optimální vlhkost vzduchu.
22:53:40
01.08.2014
01.08.2014
Vojťas
-> Eidy: víc radiatoru než ve většíně obýváků
19:06:13
01.08.2014
01.08.2014
Jozka
-> Tuner#2: Pole neorané pro nezdravou soutěživost.. akorát že to nejsou garáže, ale expozice..
18:43:15
01.08.2014
01.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 01.08.14 13:39:59: Super, koukam tady chce nekdo zavodit nejenom na trati, ale i v nejlpsi garazi virtu