Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:08:18
14.02.2015
Nwkt
22:07:29
14.02.2015
Eidy
-> Antony: Před 2 týdny jsem byl na výstavě obalové techniky a materiálu v Hamburku a tohle tam rozdával jeden výrobce.
22:06:58
14.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> Nwkt: jo táák. Já to vozím jako suvenýry ze zahraničních airshow. Na rubu jsou většinou názvy těch akcí, popř. napsaný display letky 4
21:58:02
14.02.2015
Nwkt
-> Antony: Prodává se normálně na ebay
21:57:04
14.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: pěkná "kravinka na klíče" 4 odkud jí máš? Já z Holandska .
21:33:30
14.02.2015
Eidy
-> MOLSO: Že jo, viď? A to si pořád stěžujou, že jim málo platím. 3

-> T: Ciwe, tohle je první práce po 2 měsících. Nic moc se neděje.

V rámci příprav jsem udělal pouze: Natáhnul palivo pod autem trubkou místo hadicí.

Před čerpadlo paliva vřadil filtr.

Natřel svody (podle všeho asi zbytečně).

Navařil závit na Lambdu a přidal budík na sledování směsi.

Opravil startér.

Zavařil utržený držáky přední nápravy.

Přetěsnil vanu (zbytečně, teče to opravdu kolem gufera).

Nandal tvrdý spodní hlavice svisláku.



Mě to zase nepřijde tolik práce.
20:50:54
14.02.2015
-> Eidy: štveš mě 8 3 taky teď ležim,ale nemá to moc vliv na to, jestli se něco děje nebo ne...práce mi stojí :-( ale tak alespoň někdo se chystá na sezónu 4 156
20:48:07
14.02.2015
MOLSO
-> Eidy: tí tvoji mechanici sú fakt machri 1
20:43:58
14.02.2015
Eidy
Po 2 dnech ležení jsem zase fit a hned jsem si užíval s Kóčou. Koukal jsem na mechaniky jak vyndali zbytečnou gumovou součástku a nahradili jí něčím tvrdším 1 . Opět trochu custom do M ramene, ale sedlo to jak prdel na hrnec. Promáznul jsem svisláky a omrknul nápravu. Kuláky už jdou trochu zlehka, ale jinak je celá náprava v perfektním stavu. Jsem spokojenej.

Teď ještě vyrobit novej přípravek na sbíhavost a zase jsme kousek dál. 5
upraveno 1x, naposled 14.02.2015 21:13:38
20:20:58
07.02.2015
Milan 136
18:00:45
07.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: 3
17:58:11
07.02.2015
a dá sem už konečně někdo někam print screen nebo budete jen machrovat ? 3
14:51:35
07.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 07.02.15 14:25:25: Na skoda oweners clubu 4
14:25:25
07.02.2015
Milan 136
-> Nwkt: kde co?1
11:09:39
07.02.2015
Péďa17
-> Nwkt: díval jsem se na to
upraveno 1x, naposled 07.02.2015 11:10:29
20:38:00
06.02.2015
Nwkt
-> Eidy: To neuvidíš, když tam nejsi
20:27:04
06.02.2015
Eidy
-> Nwkt: Cože? Kde? Odkaz?
18:31:09
06.02.2015
Nwkt
-> Eidy: Jseš populární na anglickým facebooku 3
22:56:17
31.12.2014
Mantrabeach
-> Eidy: pane jo.to ji máš dlouho teda.já za chvíli 10 let:D
11:11:43
31.12.2014
Eidy
-> Fifa: Čepy nepotřebuju, ty tu mám taky. Jde mi o díru ve spodní hlavici. 4

-> MATTESS: No, dokonce už je to půlka života.
Extreme Tyres