Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:23:36
16.06.2016
Eidy
-> U-Geen: To víš že přemýšlel. Inzerci sleduju už od Mostu a zatím jsem fakt nenašel nic, co by mě zaujalo. Hezký jednodílný s přijatelnou hmotností jsem neviděl. Jako našel jsem jedny krásný lehký japonský, sice třídílný, ale ET0 :(
15:14:59
16.06.2016
U-Geen
-> Eidy: o +/- dobovejch 15kach jsi nepremyslel?
14:48:19
16.06.2016
Eidy
Většina lidí už asi postřehla, že jsem Kóče vyměnil kola. Je to z důvodu dostupnosti a ceny pneumatik v mém rozměru. Nová kola neladí úplně designem, přeci jen je to moderní design, nicméně dodávají sportovní charakter a jsou opticky daleko větší. Sami posuďte z fotek. Navíc jsou nová kola lehčí, nové pneu je širší a taky lehčí. Ve výsledku jsem ušetřil 8kg neodpružené hmotnosti. A to je super.
Navíc mi přijde, že Toyo jsou poslušnější pryže, nejsou tak háklivé na tlak a teplotu. A celkově s novými tlumiči funguje Kóča perfektně. Na Nordschleife mě to překvapilo, jak je hodná. I když to třeba v zatáčce uskakuje přes hrb. Nechá si to líbit hodně. Vidím to jako velký posun.
Celkově odjela Kóča Zandvoort i Nordschleife bez problémů. Tedy když nepočítám startér, který na konci vzdal (resp. přívodní kabel). Ale už zase funguje.
Ale krásně jsem se povozil a spousta lidí se ptala, co je to za krásný auto a jak to, že je tak rychlý :) Byla to opravdu paráda a budu vzpomínat dlouho. Díky patří i ostatním klukům. 5
21:39:51
29.05.2016
Eidy
Dneska jsem v rámci příprav Kóču vykoupal. Naposledy jsem ji myl v září. V týdnu vysaju a vypucu vnitřek, trochu motor, navoskuju a bude připravená na výlet na západ.
Pomalu připravuju nářadí, spacák, stan, koupil jsem vařič, chci vyrobit novou mřížku na gril a sepisuju seznam věcí na výlet. Už mám pár konzerv a zbytek bude v týdnu. Už mě chytá cestovní nadšení :))
Ještě jsem vyráběl držák regulátoru tlaku paliva. Mám už EVO4, předchozí vždy praskly. Vibrace jsou zákeřná věc :) Šroubové spoje překontrolovány a raději jsem vyměnil cívku startéru. Ta původní občas zazlobila a je docela nepříjemný, když motor nejde nastartovat. Takže tak.
22:02:36
22.05.2016
vhml
-> Eidy 22.05.16 22:01:37: jo, měli jsem to na 140LS a asi to je i na 110LS.
22:01:37
22.05.2016
Eidy
-> T: To lze? že tam nemáš Asii, to je jasný, ale žádnou zemi krom ČR? To zírám.
20:58:45
22.05.2016
T
-> Eidy: tak to jsi na tom lépe, jak já 3 8
řeším teď aktuálně pojištění....jak jsi na tom s Kóčou, že jí zjistil, jak mám ořezaný povinko, tak neplatí pro zahraničí samozřejmě 3 8
17:18:43
22.05.2016
Eidy
Po Zácloně jsem dneska vytáhnul Kóču kvůli finální projížďce před turné po okruzích. Provedl jsem ještě nějaké úpravy a potřeboval jsem se ujistit, že moje výpočty a měření jsou správné. Všechno je v pořádku a nové tlumiče fungují parádně. Malinko jsem si skočil na okresce, kde normálně nejezdím a už jsem měl strach, že to bude doraz, odskok a doraz jako na Spaxech. Protlum to skorem ze vzduchu měkce posadil na první dobrou a jelo se dál. To mě strašně překvapilo a potěšilo. Čím víc tlačím na pilu, tím je to lepší.
Najeli jsme 67km a prohlašuju Kóču za připravenou. 5
13:07:27
11.04.2016
vhml
-> Eidy 11.04.16 13:02:29: jo, jestli nebyly ponechaný na větru a dešti, tak to nějak určitě fungovat bude :-) Já jsem na ten inzerát asi taky někde narazil, ale pak jsem se na to směle vykašlal. Ještě tu mám dva nový Regály a při těch kilometrech co se stovkou najedu je mám do skonání světa ( dokud budou vepředu 3 )
13:02:29
11.04.2016
Eidy
-> vhml: Na omak už vypadají tvrdě, ale když tam dloubneš, tak to tam zůstane. To bude v pohodě ;)
11:56:12
11.04.2016
m8rinek
-> vhml: ale kuš, ve třetí zatáčce to bude jako žvejkačka....
11:53:45
11.04.2016
vhml
-> Eidy 11.04.16 10:51:00: to už je na puky ne? Mě byla divná ta směs. Protože aktuálně už míchají K61 a v měkkých už dokonce K22.
10:51:00
11.04.2016
Eidy
-> T: Funglovky za 10000. Ale rok 2008.
19:41:51
10.04.2016
T
-> Eidy: vzorek mm, cena ?
15:55:19
10.04.2016
Eidy
-> T: Náhoda. Ze zoufalství hledáš všechno možný a google najde inzerát. 5
09:25:57
10.04.2016
T
-> Eidy: kde jsi k tomu tak najednou přišel ? 4
17:48:43
09.04.2016
Eidy
-> Alenka: Protože jsem ho neměnil.

-> m8rinek: Jop. Asi poslední semislicky v tomhle rozměru v Evropě.

-> vhml: Jojo, 185/55 R14. Směs střední k60.
16:32:05
09.04.2016
vhml
-> Eidy 09.04.16 15:48:16: směs? zůstáváš u 14" tudíž 185/55 R14?
16:28:59
09.04.2016
m8rinek
-> Eidy: Gumho?
16:13:40
09.04.2016
Alenka
-> Eidy: a změna průměru se dělat nesmí, nebo proč bychom ji měli vynechat?
Extreme Tyres