Aby se něřeklo, že nic nedělám, tak máte pravdu, nedělám. Ale mechanici se činili, dotáhli dveře do konce, ale zničili první vyřezaná okna a museli řezat nová. Do pravých dveří pasoval sériový tvar, do levých je museli upravit. Nejspíš to bude měněnou střechou. Ale teď to tam sedí jako nikdy předtím.
Dlouho jsem se rozmýšlel a řešil to s pár lidmi a nakonec jsme si řekli své ano a na to konto mi pan Křístek vyrobil pár kusů železa. Musím říct, že moje obava z většího průměru proti sérii byla zcela oprávněná. Vzadu celkem ok, ale u předních mi bylo nejdřív dost smutno. Musel jsem dělat pár úprav na autě. Totiž mechanici. Samozřejmě. Ale už tam pasujou . Teď jen čekám až zaschne barva na upravených místech, pak je potřeba vyrobit takový 2 speciální kousky železa na vymezení a můžou jít na auto. Vzal jsem rovnou těla se závitem, abych mohl případně přejít na stavitelný podvozek.
Už se moc těším na první svezení, abych to vyzkoušel.
No a nakonec jsem si objednal do garáže stylové hodiny.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
10:32:39
26.01.2016
26.01.2016
T
-> Eidy: aha, no mě to funguje,ale jestli bylo málo tvrdidla,tak to asi tomu nepomohlo, to je fakt :-/ kouknu na to příště osobně, jak to vypadá, fotky jsou na prd
08:28:46
26.01.2016
26.01.2016
Eidy
-> T: Myslíš lesk? Jako zkoušel jsem to leštit podle Tvého způsobu a nijak jsem to nevylepšil. Dost jsem uvažoval opět nad lakováním, ale nakonec jsem to nechal tak. Ale můžu si za to sám. Do poslední vrstvy jsem dal málo tvrdidla a dlouho to tvrdlo, takže možná proto. Při kolmým pohledu to není ono. Pod velkým úhlem je to hezký.
07:28:27
26.01.2016
26.01.2016
T
-> Eidy: koukám na sání a na fotce nevypadá nic moc....ve skutečnosti vypadlo lépe
22:59:22
25.01.2016
25.01.2016
Eidy
-> Milan 136, MajoLR: Díky.
22:31:18
25.01.2016
25.01.2016
MajoLR
-> Milan 136 25.01.16 22:26:25: ...dokonalosť proste!!!
22:26:25
25.01.2016
25.01.2016
Milan 136
-> Eidy: pěkná práce, hezky se na to kouká
13:16:57
25.01.2016
25.01.2016
Eidy
-> Luky: Mám a neopravuju. Uvažoval jsem o tom a třeba na to dojde během sezony. Sundavat blatníky nebudu a na celý auto tam musí mít místo a taky nesmí bejt žádná akce a taky to tam nepovezu po nasolený silnici. Takže tak.
-> zdrub: Za dveře a zrcátka 5500Kč.
-> zdrub: Za dveře a zrcátka 5500Kč.
12:56:42
25.01.2016
25.01.2016
zdrub
-> Eidy: Cena za dil?
12:51:12
25.01.2016
25.01.2016
Luky
-> Eidy: ty zadní lemy máš ale nějaký tmavší, ne? To taky opravuješ?
12:32:40
25.01.2016
25.01.2016
Eidy
-> zdrub: Nešvera. Jak má lakovnu u OMV.
12:31:22
25.01.2016
25.01.2016
zdrub
-> Eidy: A kdo ti to lakoval?
12:20:58
25.01.2016
25.01.2016
Eidy
-> minno: Ne, lakýra trefil odstín perfektně a navíc to auto je pořád v garáži a většinou navoskovaný, takže toho se nebojím. Kapoty jsem měnil před 8 roky a od té doby jsou pořád stejný.
12:04:21
25.01.2016
25.01.2016
castrol
-> U-Geen:
12:01:21
25.01.2016
25.01.2016
U-Geen
-> radekp: a pak si necha vyoperovat mozek, jednak je tezkej a druhak to jeste zrychli jeho jizdu
10:34:47
25.01.2016
25.01.2016
radekp
-> minno: Nebojí. On vymění i zadní těžké blatníky a přední těžké blatníky, pak střechu a kapoty
10:07:38
25.01.2016
25.01.2016
minno
-> Eidy: Lamino dvere super. Nebojíš sa rozdielneho odtieňu, ktorý sa časom bude ešte viac prehlbovať?
07:32:22
25.01.2016
25.01.2016
T
-> Tuner#2: : musíš zajet na kafe hezký jsou
-> Eidy: váha parádní
-> Eidy: váha parádní
23:25:05
24.01.2016
24.01.2016
Eidy
Chjo, odpálil jsem objednávku a vyrobil tak položku č. 21. Ještě se malinko povrtám v elektrice. Ale jinak už je to fakt hotový.
23:21:58
24.01.2016
24.01.2016
Eidy
-> darabos: Jo, jasný. Ono na fotce to vypadá jak z jednoho kusu. Si představ, kdybych si to fakt nechal udělat na CNC, a pak bych nemohl přijít na to, proč to nevrčí.