Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:13:40
09.04.2016
Alenka
-> Eidy: a změna průměru se dělat nesmí, nebo proč bychom ji měli vynechat?
15:48:16
09.04.2016
Eidy
Dnešní nákup. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.04.2016 15:48:16
15:47:15
09.04.2016
Eidy
-> Alenka: Pokud vynecháme změnu průměru, tak nenosí.
15:28:55
09.04.2016
Alenka
-> MOLSO: ale nosia.

Máš pravdu, že ta Eidyho je jenom na parádu, pokud je stejná jako sériová jen z jiného matroše, ale jinak nelze paušálně říct, že by se úpravou řemenice nedal vytřískat nějaký výkon navíc.
00:07:01
09.04.2016
Eidy
-> MOLSO: Správně :)

-> mira76: Nevím, kolik hp přidalo sání. Možná i ubralo, to nedokážu říct. Nebyl jsem zatím nikdy na brzdě.
21:00:17
08.04.2016
MOLSO
-> mira76: remenice kone nenosia
18:54:35
08.04.2016
mira76
Eidy přiznej se kolik poníku ti přineslo to nové sání EvoIII a k tomu ta alu řemenice?
14:07:47
06.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Eidy 27.03.16 14:25:39: To bych mohl udělat taky, ale potřeboval bych sestavu asi pětačtyřiceti zrcadel. 3
15:16:23
29.03.2016
castrol
14:37:28
29.03.2016
Star LC20
3 3
12:25:09
29.03.2016
havlik
-> m8rinek: netřískala:D ale možná mam jen extremní jámu47
12:13:52
29.03.2016
m8rinek
-> Star LC20: By se pak hosteska třískala do hlavy... takže vocaď pocaď :D
11:59:50
29.03.2016
MimiMB
Ja som zase rozmýšľaľ rozpýliť nieakú 120l nemusela by byť v top stave zrenovovať prednú časť, vystužiť, priložiť predok k stene a možte mať z toho nieakú skrinku kreslo alebo posteľ pre menších. Nie? Bol by to dobrý nápad.
11:53:51
29.03.2016
M@rtin
11:41:06
29.03.2016
Star LC20
3 tvl boys!



Anebo co třeba mít postel v montážní jame, aby auto mohlo byt "nahoře" 1
09:39:51
29.03.2016
Eidy
-> M@rtin: Jinak to nejde.

-> radekp: Neprůstřelný sklo do podlahy a hotovo. 5
09:37:41
29.03.2016
radekp
-> Eidy: Pěkný!

Já mám garáž pod ložnicí, že bych udělal skleněnou podlahu?3
08:47:31
29.03.2016
M@rtin
-> Eidy 29.03.16 08:21:04: Nevím, jak máš barák řešenej. Pokud to jinak nejde, tak i takhle je to super. Já to mám do garáže 2400km, tak já se dívat nemůžu :-)
08:21:04
29.03.2016
Eidy
-> M@rtin: Tak neříkám, že by to nebylo fajn, ale to by Kóča musela stát venku na zahradě.

-> Star LC20: No, kdyby barák neměl podlahu 120cm nad zemí, možná by to tak bývalo dopadlo. 1

-> Milan 136: To asi není standard, pravda. 1

-> sikula: Vždycky jsem chtěl chodit do garáže rovnou z domu. Když prší, sněží, mrzne atd., vezmeš si tam jídlo a je to prostě pohodlíčko. 1

-> Tuner#2: Pravda. Doposud to byl sklad dílů. Teď to je k nepoznání.
22:58:56
28.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Průlez je tam od nepaměti, to je ložnici ta místnost moc nepřipomínala 40
Extreme Tyres