skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
12:41:05
11.08.2016
11.08.2016
Tomáššš
-> Eidy: ja by som každú vytlačil ale tak horúci kandidát 258 alebo 267
00:14:16
11.08.2016
11.08.2016
Eidy
-> Tuner#2: No jasně. 259 je víc zboku. Proto se mi líbí. Já vím, je to už dost u kraje, ale je víc zboku. Tak proto.
00:10:19
11.08.2016
11.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 10.08.16 23:50:41: Víc z boku je 259 ne? Jinak 258 naklonit a oříznout tak, aby v horním rohu nebylo to svodidlo, ale silnice.
23:50:41
10.08.2016
10.08.2016
Eidy
-> Tuner#2: Jak upravil? 258 je víc zboku, proto mě láká.
-> Tomáššš: 267 taky není špatná. Ale jinak seš moc hodnej.
-> Tomáššš: 267 taky není špatná. Ale jinak seš moc hodnej.
23:45:53
10.08.2016
10.08.2016
Tomáššš
-> Eidy: 258,260,267 a 274 . Pomohol som ti že ?
23:41:00
10.08.2016
10.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 10.08.16 23:33:42: Jednoznačně 258. Ta 259tka je už moc u kraje a 267 je taková nijaká. Ale i 258čku bych lehce upravil
23:33:42
10.08.2016
10.08.2016
Eidy
Přemýšlím, kterou fotku si nechám vytisknout jako plakát. 258 nebo 259? Nebo snad 267?
22:25:03
07.08.2016
07.08.2016
MajoLR
-> Eidy: Posledná fotka to je punk!!! Áčka jak sviňa , výfuk jak raketoplááán, paráááda...
21:57:49
06.08.2016
06.08.2016
Eidy
Dnes jsem byl opět na Brňanském sprintu, kde jsem s Kóčou obhájil 2. místo. Zkoušel jsem prohazovat 2 váhy vzduchu (na 1,7 a 2,0 litru), sundavat filtr vzduchu a přesto jsem se byl o 6 setin pomalejší než loni. Možná kvůli počasí, možná kvůli větším kolům navzdory dalšímu odlehčení. Každopádně velmi příjemná akce a super lidi.
23:46:03
05.08.2016
05.08.2016
Eidy
-> Tuner#2: Ty jsi z daleka. U Tebe to neva ;) Voskovat už nestihnu. Tak tak jsem doleštil kastli a šli jsme do kina. Teď jsme zpět a jdu ještě pucovat kola. Týden dovolený a dělám to pár hodin před akcí :/
-> el.tomas: Mrknu tam. Chci ještě košťátko/kartáč na kola.
-> Milan 136: Kdybych měl takhle leštit celý auto, tak mi asi upadnou ruce a potřeboval bych 2 dny na práci a 3 na rekonvalescenci :)) Naštěstí to byly lokální záležitosti.
-> el.tomas: Mrknu tam. Chci ještě košťátko/kartáč na kola.
-> Milan 136: Kdybych měl takhle leštit celý auto, tak mi asi upadnou ruce a potřeboval bych 2 dny na práci a 3 na rekonvalescenci :)) Naštěstí to byly lokální záležitosti.
21:36:37
05.08.2016
05.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.08.16 20:08:49: Ty jo, Ty budeš mít na zítra naleštěno a já sotva umyl okno a čelo od much.
21:27:41
05.08.2016
05.08.2016
el.tomas
-> Eidy: Dobrá práce, když jedeš v Meguiars, tak doporučuju Meguiars NXT Generation All Metal Polysh. Navíc v Escape6 teď mají akci 2+1 zdarma po zadání kódu "CarCrazy".
21:18:01
05.08.2016
05.08.2016
Milan 136
-> Eidy: tímhle jsem se trápil na MB, ale na ni je to asi slabý
Na lišty pořiď Autosol Aluminium Polish
Na lišty pořiď Autosol Aluminium Polish
20:08:49
05.08.2016
05.08.2016
Eidy
Po 17 letech jsem vzal konečně do ruky leštěnku. Nejdřív clay (moc nečistoty tam nebylo) a pak leštěnku. Musím říct, že funguje dobře. Zapotil jsem se, ale některý matný místa jsou výrazně lepší. Takže kdyby někdo uvažoval, tak tuhle doporučuju. A to černý je pokus z al lišt kolem oken. Ale červenou to bralo slušně.
18:59:27
11.07.2016
11.07.2016
A.J.Michal
-> Eidy: Mám to v plánu se s ní někde ukázat. Je na ní ještě hromadu práce, ale potřebuji vyzkoušet na okruhu hlavně brzdy. Něco mi říká, že je budu muset posilňovat No prostě postupně vychytávat mouchy.
21:43:01
09.07.2016
09.07.2016
Eidy
-> A.J.Michal: No pecka :) Já tu stavbu sleduju na alfisti.cz a moc se těším, až tu tvojí černou vdovu uvidím. Bohužel sraz v Hoškovicích se kryl se škodováckým srazem, jinak bych dorazil.
Plánuješ na podzim Brno nebo tak něco?
Plánuješ na podzim Brno nebo tak něco?
20:33:02
09.07.2016
09.07.2016
A.J.Michal
Super Super :))) Jo to já jsem dneska po půl roce dostavěl zase svou Alfu romeo 3.0 V6 QV, doufám že se brzo někde na okruhu potkáme :-))
www.squadramoravia.com/di skuze/.../file.php?id=1329 1&a...
www.squadramoravia.com/di skuze/.../file.php?id=1329 1&a...
21:16:36
07.07.2016
07.07.2016
Eidy
-> Tuner#2: 5q nevím, ale zbytek souhlasí.