Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:21:27
25.08.2016
Eidy
-> MATTESS: Asi máš pravdu. A díky.
11:46:26
25.08.2016
MATTESS
-> Eidy: přeposláno. Už si Tě nafotili, tak s Tebou nepočítají :-)
upraveno 1x, naposled 25.08.2016 11:46:58
10:21:10
25.08.2016
Eidy
-> Luky: Nedával jsem pozor, kecal jsem s eRmanem :) Tak aspoň to bylo čerstvě navoskovaný. Potom jsem přeleštit otisky :)

Přepošle mi to někdo? Pořád nic ani ve spam boxu.
10:11:38
25.08.2016
MATTESS
09:46:58
25.08.2016
Luky
-> havlik: no jo, já to měl taky ve spamu

-> Eidy: ale to je stejně fotomontáž, ne? Nebo ty jsi fakt souhlasil aby se dotkla laku na střeše? 9 3
08:45:31
25.08.2016
havlik
-> Eidy: mě to spadlo do spamu, tak možná to tam taky najdeš
08:27:38
25.08.2016
Eidy
-> MATTESS: A já nic nedostal. To jsou mi věci.
08:23:20
25.08.2016
MATTESS
-> Eidy: Roman sám ve zvacím mailu 1
08:03:49
25.08.2016
Eidy
-> Tuner#2: Kdopak bonzoval? Já to neřekl vůbec nikomu. 1 Čekám na fotky od eRmana.
23:54:09
24.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Předpokládám, že letos bude v Běšinech koupě kalendáře povinná? Ses ani nepochlubil 2
07:42:25
22.08.2016
Star LC20
Též se přimlouvám za 258 :)
15:57:25
11.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.08.16 00:14:16: To sice je vic z boku, ale z hlediska kompozice je to uz spatne.
12:41:05
11.08.2016
Tomáššš
-> Eidy: ja by som každú vytlačil1 ale tak horúci kandidát 258 alebo 2674
00:14:16
11.08.2016
Eidy
-> Tuner#2: No jasně. 259 je víc zboku. Proto se mi líbí. Já vím, je to už dost u kraje, ale je víc zboku. Tak proto.
00:10:19
11.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 10.08.16 23:50:41: Víc z boku je 259 ne? Jinak 258 naklonit a oříznout tak, aby v horním rohu nebylo to svodidlo, ale silnice.
23:50:41
10.08.2016
Eidy
-> Tuner#2: Jak upravil? 258 je víc zboku, proto mě láká.

-> Tomáššš: 267 taky není špatná. Ale jinak seš moc hodnej. 1
23:45:53
10.08.2016
Tomáššš
-> Eidy: 258,260,267 a 274 . Pomohol som ti že ? 1
23:41:00
10.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 10.08.16 23:33:42: Jednoznačně 258. Ta 259tka je už moc u kraje a 267 je taková nijaká. Ale i 258čku bych lehce upravil 4
upraveno 1x, naposled 10.08.2016 23:41:17
23:33:42
10.08.2016
Eidy
Přemýšlím, kterou fotku si nechám vytisknout jako plakát. 258 nebo 259? Nebo snad 267?
upraveno 1x, naposled 10.08.2016 23:35:02
22:25:03
07.08.2016
MajoLR
-> Eidy: Posledná fotka to je punk!!!259 40 4 Áčka jak sviňa136 , výfuk jak raketoplááán, paráááda...156 143
Extreme Tyres