skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:36:03
28.10.2016
28.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Antony: tak asi by stačilo parkrat v ulici zabrzdit ono by se to vysušilo a potom nerezlo...
21:14:53
28.10.2016
28.10.2016
Eidy
-> Antony: Nic s nima nedělám. Ona se udělá slabá liška a tak to zůstane. Mám suchou garáž ;)
-> Bedřich:
-> Bedřich:
19:37:38
28.10.2016
28.10.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> Antony: WD
19:28:05
28.10.2016
28.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 28.10.16 16:11:28: hezký pane, jen dotaz, když to takhle na zimu umyješ, co kotouče, to je sušís, nebo jak zabráníš, aby nechytly pořádnou lišku?
16:10:20
28.10.2016
28.10.2016
Eidy
Svátek jsem využil pro poslední letošní koupání. Vzal jsem podběhy, motor a převodovku, aby se na tom líp dělalo. Po Mostě to bylo plný kamínků a bordelu.
16:03:51
28.10.2016
28.10.2016
Eidy
-> Tuner#2: Ok
00:45:15
28.10.2016
28.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 28.10.16 00:41:51: Zajímá mě co to bude dělat a zamlouvám si jednu jízdu na jaro
00:41:51
28.10.2016
28.10.2016
Eidy
-> MVM: Díky.
No, to já jsem taky zvědavej, co na to budu říkat. Ale nemělo by to být tak strašně jiný. Povíme si na jaře :) Na olej jsem se Kašpara ptal, resp. že jezdím Castrol TAF a povídal, že to je fajn. Že to bude fungovat. Ptal se co jezdím a podle mi to nastavil. Dal mi to slabší nastavení, nějakých 30%. Po zajetí by měl mít dif předpětí nějakých 35Nm. Kolik tam je třecích ploch, to netuším. Ukazoval mi to v dílech, ale nevím, jak se to počítá.
No, to já jsem taky zvědavej, co na to budu říkat. Ale nemělo by to být tak strašně jiný. Povíme si na jaře :) Na olej jsem se Kašpara ptal, resp. že jezdím Castrol TAF a povídal, že to je fajn. Že to bude fungovat. Ptal se co jezdím a podle mi to nastavil. Dal mi to slabší nastavení, nějakých 30%. Po zajetí by měl mít dif předpětí nějakých 35Nm. Kolik tam je třecích ploch, to netuším. Ukazoval mi to v dílech, ale nevím, jak se to počítá.
17:43:04
27.10.2016
27.10.2016
MVM
-> Eidy: Jsem zvědavej co budeš říkat na jízdní vlastnosti se špérou a jak budeš/nebudeš měnit styl jízdy a volbu stopy Nevím jakej má Kalmar počet třecích ploch,zda si můžeš volit moment předpětí a taky jak má nabroušený úhly na rampách .. Jisté ale je, že to na 110% poznáš Tak ať Ti dělá diferáček jen a jen velkou radost.. Jakej Ti do toho řekli za olej? Páč LSD a synchrony vím že zvládá Mobil SHC,já dávám i Castrol ale tam jsem bezsynchronní... (Ale to je v Porsche)
17:04:56
27.10.2016
27.10.2016
ochoda
-> Hurdis: Takže mi to můžeš vyfotit/oskenovat ať si to můžu dát na plochu a mám na čím slintat, prosím? Nebo mě pošleš do hája ať si koupim svůj kalendář. Já měl poslední asi 2014, nějak se mi pak přestaly líbit... Jinak Eidyho kára je... prostě děsně libový auto.
13:00:57
27.10.2016
27.10.2016
Luky
-> castrol: nevidíme, ale alespoň já v to tiše doufám
12:15:16
27.10.2016
27.10.2016
castrol
to nevidite ze setri na sekvencku
10:55:32
27.10.2016
27.10.2016
minno
-> Eidy: foto 282: "To byla těžká automobilová trasa! Těžká! I já jsem s ní měl co dělat!"
09:50:35
27.10.2016
27.10.2016
Vrba
-> Eidy: Jasny, v podstatě by to byla otazka výroby 3 nových kvaltů. Sehnat delší SP než 3,9 by patrně bylo finančně náročnější a také je zde větší náchylnost k poškození než u kvaltů ,proto je lepší cesta nechat poruchovější díly sériové. Ale jasný,pokud máš plán na 5q ,tak je to jedno. Jestli si chceš udělat výlet,klidně můžeš. Jinak klasicky Praha.
09:41:50
27.10.2016
27.10.2016
Eidy
-> Vrba: Ani ne hele. Vím jak to myslíš, ale vžhledem k tomu, že teď to na sebe navazuje celkem hezky, bylo by nejlepší změnit jen SP. Ale nemyslím si, že to má velký smysl. V budoucnu 5Q přijde a tím se to celý vyřeší.
Každopádně jak předání? Zasejc přes Čokina? Nebo si udělám výlet až k Tobě?
Každopádně jak předání? Zasejc přes Čokina? Nebo si udělám výlet až k Tobě?
09:19:04
27.10.2016
27.10.2016
Vrba
-> Eidy: A co odstupnovani? Nepremýšlel jsi to jinak ostupnovat,at se dostanem na vyšší maximálku? Myslím 4 seriova ze 4q a zbytek by se doladil (prodloužil) tak, at to pěkně navazuje?
08:11:56
27.10.2016
27.10.2016
Eidy
-> vhml: Musím mít výmluvu na pomalý časy.