Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

13:58:47
18.03.2017
Eidy
Přední gumy jsem v Mostě trochu probrzdil, mají plošky. Snad to na zadku nebude znát. Jinak budu muset koupit 2 pneu :/ Pořád čekám na věci od Sakyho, ale aspoň jsem byl dnes v pneuservisu přezout kola. Něco se chystá. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.03.2017 13:58:47
13:18:20
05.02.2017
Bedřich - zrušená registrace
-> m8rinek: Poradit si neuměl jenom s LHM.Ale nakonec jsme to dohromady dali.
00:54:11
05.02.2017
m8rinek
-> Eidy: Tak hlavně jsou pro něj veteráni velice dobrej trh a byla by hloupost zaspat dobu. Takže jestli si třeba nenechal gumičky navyrábět...
23:35:05
04.02.2017
Eidy
-> m8rinek: Jak jsem koupil, tak prodávám. Ale třeba našel z něčeho jinýho, co je větší a pasuje. Jemu toho musí projít rukama dost.
23:01:53
04.02.2017
m8rinek
By me zajimalo co je to za atyp gumicky. Co jsem s Fiegrem mluvil naposled tak prave rikal, ze jede ze starych zasob a muze max zvetsit pistek, ale jen do urcite miry. Tak leda by nechal neco vyrobit...
22:43:07
04.02.2017
Thomas
-> Eidy: však jo,já se jen ptal jestli je po republice ještě nějakej jinej Fiegr co dělá brzdy
22:30:43
04.02.2017
Eidy
-> Thomas: Jo. Však ono to stojí stejně do vedlejší vesnice jako přes celou republiku. 4
21:43:38
04.02.2017
Thomas
-> Eidy: to jsi to posílal Fiegrovi až k nám do Jablonce?
18:35:51
04.02.2017
SO545
Vdaka za info. Ja som strojarensky uchylak. Viem si to premerat.

Ci uz ovalitu alebo priemer v celej dlzke valca.

Strasne nerad by som dal niekomu valec co by ho len prelestil /to zvladam aj ja.



Ceny su viac ako za ludovku.
14:08:08
04.02.2017
Eidy
-> SO545: Vyrezlý místa nijak nedoplní, to nejde. Přestruží to, dokud to není čistý. Pokud to vezmou třeba jen o 2 desetiny, tak tam dají normální gumičky a pístky. Pokud to vezmou třebas o 1mm, tak dávají nějaký atypický gumičky a vytočí i větší pístky, aby to všechno dobře sedělo. To mi řekl do telefonu.

Mě repasoval tyhle 3, všechny na přestružení (nevím o kolik) a do jednoho mi chyběly komplet střeva. S poštovným 2800Kč.
upraveno 1x, naposled 04.02.2017 14:08:38
09:00:52
04.02.2017
SO545
-> Eidy: Ako pan Fiegr renovuje vypadanu vrstvu liatiny vyvrtu valca ?



Mam tiez nieco na repas. Ale rad by som vedel co ma caka naozaj.
13:00:43
03.02.2017
Eidy
Časy jsou zlé, musíme syslit. 1 Práce pana Fiegra. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.02.2017 13:00:43
upraveno 1x, naposled 03.02.2017 13:01:14
00:16:20
03.02.2017
Eidy
Převodovka je na místě. Pravá poloosa se sice dost bránila a musel jsem jí flexou líznout náběh do pojistného kroužku v difu, ale je tam taky. Stejně jako startér, spojkovej váleček, váha vzduchu, sací potrubí atd. (musí se sklopit motor a něco překáží). 5

V mezičase pokračuju v interiéru na úpravách a čekám na další díly.
15:56:11
25.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.01.17 19:55:16: Parada, taky me bude zajimat co to bude delat v Tvych rukou. 4
14:53:00
25.01.2017
Eidy
-> T: Čoveče nezjišťoval. Ani mě to nenapadlo. Zkusím takhle a uvidím.
14:46:59
25.01.2017
-> Eidy: a co nějaká změna geometrie, nezjišťoval jsi ? 4
13:22:32
25.01.2017
Eidy
-> radekp: Přisraně možná taky. 3
12:43:37
25.01.2017
Luky
-> radekp: no vždyť to je vlastně totéž 3
06:07:53
25.01.2017
radekp
-> Luky: jsem četl přisraně3

-> Eidy: paráda, těším se na reference
22:32:57
24.01.2017
Eidy
-> Bery: Standardní nižší nastavení od Kalmara. Po sednutí nějakých 35-40Nm v základu a čep je nastaven do díry s prudším náběhem, tedy nižší svorností.

Jinak by bylo fajn se s tím svézt na mokru i na suchu, abych viděl rozdíl. Přepdokládám, že budou situace, kdy se to zlepší (náhodné prohrábnutí jednoho kola) a pak asi i kdy se to zhorší. Třebas místo jednoho kola se protočí obě a poletím ven. Ale to si všechno povíme potom. 4

-> Luky: Ano, mami. 1
Extreme Tyres