skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
13:58:47
18.03.2017
18.03.2017
Eidy
Přední gumy jsem v Mostě trochu probrzdil, mají plošky. Snad to na zadku nebude znát. Jinak budu muset koupit 2 pneu :/ Pořád čekám na věci od Sakyho, ale aspoň jsem byl dnes v pneuservisu přezout kola. Něco se chystá.
13:18:20
05.02.2017
05.02.2017
Bedřich - zrušená registrace
-> m8rinek: Poradit si neuměl jenom s LHM.Ale nakonec jsme to dohromady dali.
00:54:11
05.02.2017
05.02.2017
m8rinek
-> Eidy: Tak hlavně jsou pro něj veteráni velice dobrej trh a byla by hloupost zaspat dobu. Takže jestli si třeba nenechal gumičky navyrábět...
23:35:05
04.02.2017
04.02.2017
Eidy
-> m8rinek: Jak jsem koupil, tak prodávám. Ale třeba našel z něčeho jinýho, co je větší a pasuje. Jemu toho musí projít rukama dost.
23:01:53
04.02.2017
04.02.2017
m8rinek
By me zajimalo co je to za atyp gumicky. Co jsem s Fiegrem mluvil naposled tak prave rikal, ze jede ze starych zasob a muze max zvetsit pistek, ale jen do urcite miry. Tak leda by nechal neco vyrobit...
22:43:07
04.02.2017
04.02.2017
Thomas
-> Eidy: však jo,já se jen ptal jestli je po republice ještě nějakej jinej Fiegr co dělá brzdy
22:30:43
04.02.2017
04.02.2017
Eidy
-> Thomas: Jo. Však ono to stojí stejně do vedlejší vesnice jako přes celou republiku.
21:43:38
04.02.2017
04.02.2017
Thomas
-> Eidy: to jsi to posílal Fiegrovi až k nám do Jablonce?
18:35:51
04.02.2017
04.02.2017
SO545
Vdaka za info. Ja som strojarensky uchylak. Viem si to premerat.
Ci uz ovalitu alebo priemer v celej dlzke valca.
Strasne nerad by som dal niekomu valec co by ho len prelestil /to zvladam aj ja.
Ceny su viac ako za ludovku.
Ci uz ovalitu alebo priemer v celej dlzke valca.
Strasne nerad by som dal niekomu valec co by ho len prelestil /to zvladam aj ja.
Ceny su viac ako za ludovku.
14:08:08
04.02.2017
04.02.2017
Eidy
-> SO545: Vyrezlý místa nijak nedoplní, to nejde. Přestruží to, dokud to není čistý. Pokud to vezmou třeba jen o 2 desetiny, tak tam dají normální gumičky a pístky. Pokud to vezmou třebas o 1mm, tak dávají nějaký atypický gumičky a vytočí i větší pístky, aby to všechno dobře sedělo. To mi řekl do telefonu.
Mě repasoval tyhle 3, všechny na přestružení (nevím o kolik) a do jednoho mi chyběly komplet střeva. S poštovným 2800Kč.
Mě repasoval tyhle 3, všechny na přestružení (nevím o kolik) a do jednoho mi chyběly komplet střeva. S poštovným 2800Kč.
09:00:52
04.02.2017
04.02.2017
SO545
-> Eidy: Ako pan Fiegr renovuje vypadanu vrstvu liatiny vyvrtu valca ?
Mam tiez nieco na repas. Ale rad by som vedel co ma caka naozaj.
Mam tiez nieco na repas. Ale rad by som vedel co ma caka naozaj.
13:00:43
03.02.2017
03.02.2017
Eidy
Časy jsou zlé, musíme syslit. Práce pana Fiegra.
00:16:20
03.02.2017
03.02.2017
Eidy
Převodovka je na místě. Pravá poloosa se sice dost bránila a musel jsem jí flexou líznout náběh do pojistného kroužku v difu, ale je tam taky. Stejně jako startér, spojkovej váleček, váha vzduchu, sací potrubí atd. (musí se sklopit motor a něco překáží).
V mezičase pokračuju v interiéru na úpravách a čekám na další díly.
V mezičase pokračuju v interiéru na úpravách a čekám na další díly.
15:56:11
25.01.2017
25.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.01.17 19:55:16: Parada, taky me bude zajimat co to bude delat v Tvych rukou.
14:53:00
25.01.2017
25.01.2017
Eidy
-> T: Čoveče nezjišťoval. Ani mě to nenapadlo. Zkusím takhle a uvidím.
14:46:59
25.01.2017
25.01.2017
T
-> Eidy: a co nějaká změna geometrie, nezjišťoval jsi ?
13:22:32
25.01.2017
25.01.2017
Eidy
-> radekp: Přisraně možná taky.
12:43:37
25.01.2017
25.01.2017
Luky
-> radekp: no vždyť to je vlastně totéž
06:07:53
25.01.2017
25.01.2017
radekp
-> Luky: jsem četl přisraně
-> Eidy: paráda, těším se na reference
-> Eidy: paráda, těším se na reference
22:32:57
24.01.2017
24.01.2017
Eidy
-> Bery: Standardní nižší nastavení od Kalmara. Po sednutí nějakých 35-40Nm v základu a čep je nastaven do díry s prudším náběhem, tedy nižší svorností.
Jinak by bylo fajn se s tím svézt na mokru i na suchu, abych viděl rozdíl. Přepdokládám, že budou situace, kdy se to zlepší (náhodné prohrábnutí jednoho kola) a pak asi i kdy se to zhorší. Třebas místo jednoho kola se protočí obě a poletím ven. Ale to si všechno povíme potom.
-> Luky: Ano, mami.
Jinak by bylo fajn se s tím svézt na mokru i na suchu, abych viděl rozdíl. Přepdokládám, že budou situace, kdy se to zlepší (náhodné prohrábnutí jednoho kola) a pak asi i kdy se to zhorší. Třebas místo jednoho kola se protočí obě a poletím ven. Ale to si všechno povíme potom.
-> Luky: Ano, mami.