Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:14:58
06.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.04.18 22:59:51: To jsou kousky obložení a do laku toho kola se to mnohdy zapeče.
upraveno 1x, naposled 06.04.2018 23:15:27
22:59:51
06.04.2018
Eidy
-> vhml: Kdyby to byl asfalt, sundám to skoro čímkoliv ze zmíněné chemie. Třeba z laku jde asfalt leštěnkou nebo voskem jako prd. Tohle pod nechtem skřípe jako když škrábeš beton.
22:45:45
06.04.2018
vhml
-> Eidy 06.04.18 22:28:18: a to je asfalt či co to je? Na asfalt používám Autosmart Tardis.
22:28:18
06.04.2018
Eidy
-> Tuner#2: Ne, nehne s tím zatím nic. Odmašťovač, WD40, čistič na el. kontakty, vosk, leštěnka, pěna na čištění skel. 8 Teď zkouším tohle www.obalove-materialy.cz/ cistici-a-vlhcene-ubrousky -extra-silne-20-30-cm-80-k s?utm_campai... a jdou ty malý flíčky. Ty větší bych musel šudlat tak 10 minut každej.
22:05:44
06.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.04.18 21:49:42: NJ to mám taky a bohužel je to boj, většinou to dělám po sezóně. Jinak než mechanicky mě to zatím taky nešlo. Ani ta "krev" s tím nehne?
21:49:42
06.04.2018
Eidy
Probíhá výměna náplní a mytí kol. Z motoru tmavej olej ale nic hroznýho, z převodovky trochu metalíza (1x Běšiny a 2x Most). Jen nevím, co s koly. Po podzimním Mostě mám na zadních kolech uvnitř takový drobný špíny ale tvrdý jak šutr a zatím to nejde ničím dolů. Jde to jen mechanicky, ale to se mi nechce.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.04.2018 21:49:42
09:32:04
06.04.2018
minno
-> Vojťas: škodovka no3
19:07:32
05.04.2018
Vojťas
-> minno: ja nasel vcera louzi pod motorem ale zaboha nevim odkud 3 mozna nekde u termostatu....
22:15:43
04.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 04.04.18 22:03:13: Já dal nový těsnění, vše pretahnul, novou kapalinu s destilkou pH 7 jsem naredil jen 1:2 a zatím taky snad dobrý i z pumpy to přestalo kapat...
22:11:25
04.04.2018
Eidy
-> T: Špatný čidlo. Ale s vodou na podlaze neporadím.
22:10:31
04.04.2018
vhml
-> T 04.04.18 22:05:22: mas tam cidlo z favorita...
22:05:22
04.04.2018
-> Eidy: já mám teď mokro v interiéru a nevím kde se to bere, že voda v nádobce je a ukazatel teploty vody je na jednou o 15 st. cca jinde ještě k tomu pro zajímavost.......se nedá nic dělat, je to naše volba 40 3
22:03:13
04.04.2018
minno
-> Tuner#2: -> Eidy: S tým chladením nie ste sami chlapci, ja už mám u škodovky pocit, že je to nekonečný kolobeh, hadice mi síce (našťastie) nepraskajú, ale mám pocit, že furt chodím dookola doťahovať jednu z tých 200 spon, buď to stále niekde slzí, alebo zatuhuje kohút, alebo sa zasiera kvapalina, alebo sa stráca voda... Momentálne sa to zdá byť všetko OK, uvidíme dokedy1
21:30:09
04.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
21:27:45
04.04.2018
Eidy
-> Tuner#2: No jo, ale lepší takhle než na roztopeným motoru v kalupu na okruhu.
21:18:02
04.04.2018
Eidy
-> minno: Možná máš pravdu, ale když já tomu nerozumím, tak nevím no.3
21:17:19
04.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.04.18 21:05:22: koukám, že nám to chlazení dává zabrat. Tak ještě že takhle vyřešeno.
21:08:56
04.04.2018
minno
-> Eidy: Podľa mňa ti praskla hadica, ale nie som si istý, je to len také, že možno3 3



158
21:05:22
04.04.2018
Eidy
Dneska jsem prvně vyvenčil Kóču na běžné silnici. Dal jsem si to hezky svižně na oblíbeném úseku a cestou zpátky při už poklidné jízdě dle předpisů najednou cítím nemrzku. Tak sleduju teploměr a po chvíli se začne ručička pomalu zvedat ke stovce. Tak zastavím a slyším syčení. Ale ne jako vaření z expanzky. Tak si říkám, že mi asi rupla hadice. Koukám do motoru a nic nevidím. Po zchladnuti dolévám vodu a koukám, že hadice u termostatu spáchala sepuku. Tak jsem to za 5 minut opravil novou hadicí, požádal pána na zahrádce o 5 litrů vody a zase klidně dojel domů :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.04.2018 21:05:22
21:52:20
31.03.2018
Eidy
Ještě doplním pár info k novému výfuku. Bohouš odvedl výbornou práci. Ne že bych to pocitově poznal, ale důkazy hovoří za vše. Od přechodu na 15" kola jsem nikdy nedotočil čtyřku na mostecké cílovce. Vždycky mi na konci chybělo tak 600 otáček ať jsem se snažil sebevíc. S novým výfukem jsem v omezovači tak ve 2/3 cílovky, což znamená v tom samém místě nějakých 20km/h navíc. A to je na čtyřku co říct. A aby někdo nepodezíral silný zadní vítr, tak i na spodní rovince (v protisměru) jsem se dokázal při dobrém výjezdu dostat k omezovači, což dřív taky nešlo. Takže to na vršku hodilo asi víc než 5 koní. 1
Extreme Tyres