Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:36:59
04.11.2018
SO545
-> Eidy 04.11.18 19:22:52: kasna je dost na srot ale ma jedno VELKE pozitivum...este ju nikto neopravoval a to je skoro vzdy lepsie akoby to uz niekto polepil .-)

Casu bude hafo...ale uz teraz mam spustu hardwaru zrenovovaneho.
19:35:05
04.11.2018
minno
-> Eidy 04.11.18 19:24:02: No to rozumiem. Ale boli na aute (laku) pred odstrojením aj niekde viditeľné bublinky od korózie?

Tak ja nemám čo vravieť, moje auto je na tom tiež už čím ďalej tým viac horšie čo sa týka hrdze. Veľa častí už opravujem z času na čas len štýlom, že čo je čierne, to nie je hrdzavé :-)
19:24:25
04.11.2018
Milan 136
-> Eidy 04.11.18 19:04:22: takovy mam na MB sloupky taky. Nevim proc v takovym miste.
19:24:04
04.11.2018
-> Eidy: proč ne, ale na střechu bych se nebál slabšího kříže, vidět to neni a střecha je v celku 4
19:24:02
04.11.2018
Eidy
-> minno: To víš, silná vrstva kytu a barvy podrží všechno. A nebo to soudruzi dost předimenzovali. 3
19:22:52
04.11.2018
Eidy
-> SO545: To máš tak pěknou kastli nebo to plánuješ na dlouho? 1

Ale je zvláštní, že rohy jsou ok. Jen ta střední část. Asi tam měli soudruzi mezeru a tekla mezi to voda. Zavařím to zvenku a bude pokoj.
19:20:51
04.11.2018
minno
Človek by ani nepovedal, že to auto bol až taký šrot3
19:18:32
04.11.2018
SO545
-> Eidy 04.11.18 19:04:22: tam je to zhnite na kazdom aute...to tesnenie ktore tam chyta bordel spravi svoju pracu... Mna mozno o rok caka LS a to bude mazec... ale ja mam limit max 2 zaplaty den...
19:11:07
04.11.2018
Eidy
Ještě jsem kuchnul hranu těsnění předního okna. Fouknu to barvou a zítra navařím. Pro dnešek by to stačilo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.11.2018 19:11:07
19:06:17
04.11.2018
Eidy
Zavařeno a vybroušeno.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.11.2018 19:06:17
19:05:34
04.11.2018
Eidy
Hrajeme si se záplatami, aby pěkně seděly.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.11.2018 19:05:34
19:04:22
04.11.2018
Eidy
Takhle vypadaly A sloupky kolem spínače osvětlení
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.11.2018 19:04:22
17:43:56
04.11.2018
Eidy
-> ZdrubT: Tak tohle je spíš jako schéma. K zadním domkům to takhle přesně nepůjde, ale dost podobně ano.

-> T: Nad tím jsem nepřemýšlel. Stačily by nějaký slabý trubky možná. Uvažoval jsem nad jednou šikmou pod zadní okno, ale to spíš asi vyndavací, abych se tam dostal.
16:51:16
04.11.2018
ZdrubT
Od zadních tlumiču to asi takto nedáš k tomu spodku oblouku.
13:40:38
04.11.2018
-> Eidy: pecka tem rám 40 a střecha nebude rozepřená do kříže ?
13:16:15
04.11.2018
Eidy
A taky jsem sfouknul rám. Jen mi nějak utekla desetinná čárka. 1 Vzor pro Jirku Kroba. Jinak mám radost, kolik jsem toho stihnul a už zbývá jen vyměnit prahy, upravit lemy zadních podběhů a pár drobností.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.11.2018 13:16:15
13:09:49
04.11.2018
Eidy
Zadek hýr. Všechno ve váze podél i napříč.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.11.2018 13:09:49
13:08:44
04.11.2018
Eidy
Mám hotový držáky pro rámování. Vpředu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.11.2018 13:08:44
17:33:57
03.11.2018
Eidy
Vyrobil a přivařil nosníky k podlaze. Dost se prohybala. Převařil jsem vnějši držáky zadní nápravy, co se montují do kapsy. Na jednom konci byl studeňák a bylo to po letech lehce rozevřený. A začal vyrábět držáky na kolotoč. Ty dodělám zítra.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.11.2018 17:33:57
17:30:26
03.11.2018
Eidy
Kvůli převozu jsem zavětroval podvozek k podlaze.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.11.2018 17:30:26
Extreme Tyres