Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:49:46
18.12.2018
Milan 136
10:02:39
18.12.2018
Luky
-> Eidy: pravda. Tak poflockovat igelit 3
10:02:14
18.12.2018
Eidy
-> Luky: Ten plech je zvlášť díl a ipury se na něj šroubují. Karbon jsem zavrhnul. Jednak ten plech je pouze 0,8, takže odlehčování je pouze nepatrné ale hlavně ten karbon by se blýskal a to nechci. Stačí odlesk v budíku, celou palubku si ani nechci představit.

Mimochodem ten plech má asi 800g, ty ipury mají 3kg. 8
09:55:02
18.12.2018
Luky
-> Eidy: nevím jak moc je palubka samonosná, ale co jen vyříznout tu svislou pohledovou část a nanýtovat místo ní karbonou desku?
22:27:09
17.12.2018
Shader
-> Eidy: 3 jsem si říkal, že s tím asi teď vůbec nejezdíš. Dík.
22:03:20
17.12.2018
Eidy
-> Shader: Netahám to teď ven do soli.3 Je tam odrezovač. 4

-> Tuner#2, kraska98, T: No mě se ta origo líbí hodně. Vypadá, že takhle byla odjakživa. Asi ji nechám. Schránku bych teda udělal každopádně, to je šikovná věc.
21:48:29
17.12.2018
Shader
-> Eidy: Čím to, že ti "nerezne" kastle? Je to něčím ošetřeno? 6
21:44:19
17.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 17.12.18 20:59:56: Hele takhle to není zlé, zachoval bych to. A nebo pak opravdu race style, ale ono na to naše ježdění se i schránka hodí 4
21:28:48
17.12.2018
kraska98
Já jsem pro zachování klasické palubky. 4
21:10:59
17.12.2018
-> Eidy: já bych volil jenom 2 možnosti...bud klasika nebo hardcore 4 40
20:59:56
17.12.2018
Eidy
Takhle by tam byla. Poblém původní palubky je v tom, že je dost těžká. Když bych udělal jen “nějakou”, ušetřil bych asi 3kg. Kdybych udělal nějakou v R stylu, tak ušetřím asi tak 2kg, ale bylo by to DOST pracný (hranit a svařovat hliník). Ale když mě se ta origo palubka strašně líbí. Tak na to furt koukám a přemýšlím.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.12.2018 20:59:56
20:55:44
17.12.2018
Eidy
Pomalu jsem vymýšlel a upravoval palubku. Musel jsem ji zúžit tak, aby šla vyndal i s budíky v autě s nasazeným sklem. Zavařit krajní díry, aby se to zkroutilo jako prase a pak srovnat, vyklepat, udělat tomu hranu a upravit ipurové obložení.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.12.2018 20:55:44
23:09:49
10.12.2018
MVM
-> Eidy 10.12.18 23:05:52: To umí logovat hlavně motorový data .. na škodovce jsme to používali dost- máš přehled např,kde to nemaže při brždění a v dlouhých zatáčkách s Géčkama .. Jako super věc. Ovšem přínos - to stačí jen ten přesnej krokovej otáčkoměr .. za zlomek ceny..
23:05:52
10.12.2018
Eidy
-> Luky: 3

-> Milan 136: Neumím programovat. Ale to tohle by se mi tam líbilo, kdybych tam měl tak 300PS+. Já to radši nechám jakože origo. Nebude to úplnej sleeper, ale tak jako v tom duchu.4
23:03:37
10.12.2018
MVM
-> Milan 136 10.12.18 23:01:26: Toto jsem měl ve formuli škoda . Tohle umí už základy telemetrie 4
22:55:13
10.12.2018
Luky
-> MVM: podle těch originálních děr s drážkou to tipuju na držák pro nějaký otočný čudlíci někde v palubce

Edit: sakra! 3
upraveno 1x, naposled 10.12.2018 22:55:51
22:53:14
10.12.2018
Eidy
-> MVM: Prostředek palubky, kde jsou přepínače.
Extreme Tyres