Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:42:35
28.03.2019
Čokin
-> Eidy: Doporučuju dělat převodovky a motory na kšeft, to člověk v noci spí a stejně cítí benzín
upraveno 1x, naposled 28.03.2019 14:43:14
22:59:59
27.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Skoro jo. U Demona je to taky únava materálu. 1



Mám dočištěný a umytý blok, hlavu, prsa i vodní pumpu. Už několik dní se máchám v benzínu, mám ruce jak struhadlo.
22:17:07
27.03.2019
Luky
-> Tuner#2: hm, ještě že nebyla kamera za tím retardérem v Kramolíně 2017, ještě bych se se svým děravým diferenciálem dostal do řeči 3
21:40:33
27.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady to sice neustál diferák, ale záběr skoro stejný jako já loni v létě 3



Srt Dodge Demon crazy rear end blowouts!
17:47:57
27.03.2019
Eidy
Dorazily další balíčky. Za chvíli můžu začít skládat. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.03.2019 17:47:57
22:41:25
25.03.2019
Eidy
A po začištění takto. Použit epoxy kov. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.03.2019 22:41:25
22:40:46
25.03.2019
Eidy
Pročistil jsem závity na svorníkách a v maticích a opravil blok pod setrvačníkem. Tady před s formou.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.03.2019 22:40:46
17:05:20
23.03.2019
Eidy
Utahovák funguje dobře.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.03.2019 17:05:20
10:21:11
21.03.2019
Eidy
-> peter13789: Jo ták. U vrby je ta moje ještě pořád. Tohle je jinačí. Série. 4
09:38:56
21.03.2019
peter13789
-> Eidy: nemal si ju u Vrbu? Lebo aj tam lezal 5q s tvojim menom
21:09:02
20.03.2019
-> Eidy: , -> MVM: dobře,dobře, vynechám tedy také 40
21:03:28
20.03.2019
MVM
-> T 20.03.19 20:55:21: Na všech závodničkách s plechovou Anglickou expanzkou bývala kontrola hladiny a odvzdušnění chladičů před studeným startem 6 ¨Mechanicko/vizuální kontrola 15mm hladina od hrany nebo u některých aut po hrdlo plná. Vodoznaků nětreba.Po ohřátí si to na místě odplivlo loužičku přepadem a pak už jen palba .. 2
upraveno 1x, naposled 20.03.2019 21:04:27
21:03:27
20.03.2019
Eidy
-> T: Stěna má 2mm. O vodoznaku jsem před časem taky uvažoval a nakonec od toho upustil. Mám na to dokonce koupený věci. Asi bych Ti je nechal. Když to těsní, tak není potřeba a když voda ubývá, tak se začne zvedat teplota. To je taková indikace.
20:55:21
20.03.2019
-> Eidy: ještě pořád uvažuji o kontrole hladiny... kolik má stěna, když to máš takhle rozebrané ? u nás zvládnu koupit festo s jemným závitem, tak bych to vzal klidně 2x, kdyby jsi chtěl :-)
20:22:59
20.03.2019
Eidy
-> MVM: Za provozu se mi do toho nechtělo. To bych musel rozebrat půl auta a toho čištění atd. Takhle je to celkem sranda.



Dneska zase nějaký zásilky. Hřídel od pana Kašpara a hrdlo na expanzku. Tu jsem pořezal, vymyslel a vyrobil držáky a teď to jen nechat svařit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.03.2019 20:22:59
19:10:23
20.03.2019
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.03.19 19:06:07: Tak nachystaný to mít může dopředu..žejo. Samozřejmě vím že se tenkrát dlouho rozmýšlel to fiknout.. 4
19:06:07
20.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 20.03.19 18:43:25: tunel už kutal před rámem včetně horního zavěšení 4
18:43:25
20.03.2019
MVM
-> Eidy: Tak Ty ses dal konečně na pětikvalt ?! .. Ted to bude teprve to pravý ořechový.. Zrovna tady mám jednoho na pitevnim/operačním sále 26
Extreme Tyres