Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:02:47
26.06.2019
SO545
-> Eidy 26.06.19 19:01:06: dremel je fajn ale ta pasovka a spravne brusivo je bomba.
19:01:06
26.06.2019
Eidy
-> SO545: Jojo, pěkná věc. Už jsem na to koukal přes zimu, ale koupil jsem jiný nářadí. A dneska se mi nabídnul ZdrubT, že má dreml a spoustu nástavců, tak to asi doladím tak.
16:56:23
26.06.2019
SO545
-> Eidy 25.06.19 21:31:26: na brusenie radiusov odporucam malu pasovu brusku.
Velka parada aj na nepristupnych miestach...
upraveno 1x, naposled 26.06.2019 16:56:53
21:57:21
25.06.2019
Eidy
-> MB_CML: Jojo, odrezovačem.
21:47:27
25.06.2019
MB_CML
-> Eidy: Čím máš natřenou kastli, aby Ti to nechytlo lišku? Odrezovač?
21:31:26
25.06.2019
Eidy
Jsem velice spokojen.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.06.2019 21:31:26
21:30:58
25.06.2019
Eidy
-> Čokin: Je to to nejlevnější 125 od Makity, ale je malá, v ruce je to jako skalpel proti Parkside. A je tichá. Ale zase nemá regulaci a takovej výkon.

Rantly na C sloupku jsou hotové.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.06.2019 21:30:58
18:14:40
25.06.2019
Čokin
-> Eidy: Ta je dobrá, hezky sedi do ruky oproti narexu a už ji mám 3tim rokem. Nejedete teda pravidelně, ale s diamantem už se cosi prachu taky nažrala
22:05:25
24.06.2019
Eidy
Tak nějak zarovnáno dle blatníků a koupena nová flexa od Makity.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.06.2019 22:05:25
19:12:21
23.06.2019
Eidy
Teď je to tak, že se to nikde neopírá a můžu nakreslit čáru na vzdálenost dle těsnění. Pak to odřežu a udělám hranu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.06.2019 19:12:21
19:10:08
23.06.2019
Eidy
Nakonec jsem si to s tou pěnou rozmyslel, takže jsem odřezal hrany C sloupků a postupně modeloval nové.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.06.2019 19:10:08
00:23:52
23.06.2019
Eidy
-> Luky: No jó! Takže karosařina je tím pádem hotová. 3
23:12:42
22.06.2019
Luky
Montážní pěna to dá 1
22:34:33
21.06.2019
Eidy
Namontoval jsem oba blatníky a zjistil, že to u C sloupku moc nesedí. 40 Tak vymýšlím, kudy na to.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.06.2019 22:34:33
22:32:24
21.06.2019
Eidy
Dneska nic moc. Odešla další flexa a dovařil jsem růžek u dveří.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.06.2019 22:32:24
21:20:36
20.06.2019
Eidy
A takovýmhle klínem jsem zvětšoval (zkracoval) práh u C sloupku. Všechno ještě přijde dočistit samozřejmě.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.06.2019 21:20:36
21:18:50
20.06.2019
Eidy
A sloupek.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.06.2019 21:18:50
21:18:11
20.06.2019
Eidy
A tady nový levý. Stejný jako vpravo. 5 Ještě musím dodělat hranu pro dveřní těsnění.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.06.2019 21:18:11
21:17:03
20.06.2019
Eidy
Tady pro porovnání původní B sloupky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.06.2019 21:17:03
09:13:41
20.06.2019
Jumbo
-> Eidy: Nevadí, aspoň se budeme víc těšit... 5 Ale vypadá to fakt suprově...
Extreme Tyres