Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

13:33:08
12.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.07.19 12:17:19: JJ, ale spíše šlo o zkroucení té vložky do trubky a použitelnost závitu. 4 Vše v pohodě.



Jinak teda tím TIGem bych chtěl umět vařit, krásně bez prskání pomalu jak když člověk letuje 4
upraveno 1x, naposled 12.07.2019 13:34:02
12:17:19
12.07.2019
Eidy
-> Tuner#2: Ta zkouška svařitelnosti? A? Asi dobrý. TIGem se dá svařit v podstatě cokoliv.
12:13:33
12.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.07.19 12:11:32: JJ fotka v kartě 4 plus jsme ještě konzultovali co a jak.
12:11:32
12.07.2019
Eidy
-> Tuner#2: Ale mohl jsi dostat montérky a pomáhat. 1 Byl jsi něco řešit u Jirky?
12:10:32
12.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.07.19 12:06:28: Však jasný, to byla jen řečnická 4
12:06:28
12.07.2019
Eidy
Díky všem.



-> Tuner#2: To bys stejnak odjel s prázdnou. Grill jsem sundal a dal do rohu, ještě musím spasovat díly karoserie a to na grillu nejde kvůli držákům.4
08:53:18
12.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.07.19 21:11:40: Paráda, kdybych to věděl, protáhnul jsem si včera cestu z Rakovníka až k Tobě pro podvozek. 1
07:14:12
12.07.2019
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: krásná práce 4
23:19:43
11.07.2019
sekyn
-> Eidy: velká pecka, smekám pane...
22:22:00
11.07.2019
minno
21:46:43
11.07.2019
-> Eidy: velká pecka pane 156 4
21:39:54
11.07.2019
kraska98
-> Eidy: Prostě pecka. Na to jde říci jen jediné, zlaté české ručičky a kdo umí ten umí. 5
21:28:12
11.07.2019
Minott
-> Eidy: po pi.i,, 9 ,,palec hore,,,157 4
21:11:40
11.07.2019
Eidy
Je na tom ještě těžký ppdvozek, bez něj to zřejmě půjde dobře. Dle měření by to mělo jít protočit i v nejnižší pozici, takže se to pak dá nastavit dle libosti. 5

Celej grill jsem postavil za 5kKč, trochu plynu, drátu a X hodin práce. Profily jsou se stěnou 3, 4 a 5 mm. Raději víc než míň.

Jo a pozitivní je, že se to dá postavit pod současným transportním podvozkem a ten se pak sundá a naopak.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.07.2019 21:11:40
upraveno 2x, naposled 11.07.2019 21:24:46
21:09:51
11.07.2019
Eidy
Všechny díly jsou značené k sobě. Ačkoliv by to mělo být záměnitelné. Snažil jsem se to vařit všechno do úhlů.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.07.2019 21:09:51
21:08:15
11.07.2019
Eidy
Ty jsou rychlovyndvavací díky jednoduchému zámku kvůli prostoru, prachu a tak.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.07.2019 21:08:15
21:06:59
11.07.2019
Eidy
Nakonec jsem to trochu automatizoval pomocí 2 heverů. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.07.2019 21:06:59
21:05:38
11.07.2019
Eidy
Po několika dnech práce je tu finální grill. Osa otáčení pod palubkou.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.07.2019 21:05:38
10:36:45
10.07.2019
Eidy
-> Luky: 3

-> Antony: V těžišti to určitě nemám. Vím, jak to myslíš, ale to se určitě nepodaří. Osa je na spodku palubky, tak to snad nebude tak hrozný.
Extreme Tyres