Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:41:58
21.09.2019
Eidy
-> SO545: To bych bral. Tak ho, prosím, pošli.

Dneska jsem ucpal nádrž, vyztužil nový šusplech a připravil zbytek dílů do písku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.09.2019 19:41:58
09:15:31
21.09.2019
SO545
-> Eidy 20.09.19 01:07:49: Mam jedno dvojzlozkove lepidlo na lepenie striech na VWcka...
Mozem zaslat kamionom /prevezme spruziny/
01:07:49
20.09.2019
Eidy
Dneska jsem zjistil praskliny na šusplechu pod nádrží v místě uchycení stabíku. Takže to buď převařím a vyztužím nebo začnu od nového. Ještě nevím.
Na zbytcích plechu proběhla zkouška Technobondu kvuli lepení střechy a jsem zklamaný. Po 3 dnech jsem to utrhnul jako prd. A lepidlo jde rozdloubat nehtem. Takže zkouším karosářský tmel a Mamuta.
11:49:26
19.09.2019
Eidy
-> Fifa: Já odebírám benzín v místě původního výpušťáku, takže jsem si vyrobil z mosazi matku 14x1,5 a opatrně ji tam nastrkal. A čistil jsem to malinkým kocourem do vrtačky, kdy jsem ho pomocí teleskopickýho magnetu nastrčil dovnitř, hřídel protáhnul zase ven a chytil do vrtačky.
10:30:56
19.09.2019
Fifa
-> Eidy: To mi řekni jak jsi se do té nádrže dostal nebo vkroutil :-D Dá se něco dělat s tim sitkem? Na vsech nadrzich co jsem videl bylo rozpadly nebo nějak upadly.
10:09:50
18.09.2019
Eidy
-> radekp: Použil jsem normálně plamen. Hrotem by to bylo na dlouho.
09:25:08
18.09.2019
radekp
-> Eidy: a předpokládám že na hrotovou páječku můžu zapomenout. Používáš klempířskou?
08:00:58
18.09.2019
Eidy
-> radekp: Na tohle stačí cín. Ale našel jsem doma pěknou pájku s údajně 60% olova.
06:37:47
18.09.2019
radekp
-> Eidy: jak se to letuje? mosaznou pájkou?
21:21:28
17.09.2019
Eidy
Naletoval jsem novou matku do nádrže. Očistit to uvnitř byl trochu oříšek, ale podařilo se a neteče to.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.09.2019 21:21:28
12:05:41
17.09.2019
castrol
-> krtecek: u auta nie
07:52:18
17.09.2019
krtecek
-> Eidy 11.09.19 22:13:17: nemá být zemnící drát zeleno žlutý?3
22:21:37
16.09.2019
Eidy
V září jsem neměl moc času, nicméně něco se děje. V expanzce jsem našel ještě našel po úpravě 3 dirky, takže milanrejpid poskytl pomocnou ruku a vše opravil. Dvouhodinová tlaková zkouška dopadla na výbornou. Zavařil jsem 4 (technologické?) díry v zadních ramenech a připravuju díly do písku. Našel jsem letité místo úniku benzínu z nádrže kolem příruby fabrického odběru benzínu a zaletoval ho. A rozebral jsem hrnce světel a překvapilo mě, že pouze 2 plechy (vlevo) jsou ocelové. Zbytek je mosaz.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.09.2019 22:21:37
22:20:25
13.09.2019
SO545
-> k.jarek 12.09.19 18:31:48: to si pis...
-> Eidy 12.09.19 21:19:18: pozna moj prijem aj rozpocet do posledneho centu...a toleruje to...mam stastie nooo...mal som chut na multistradu pikes peak...asi si chvilku este pockam...a tu mam uz schvalenu davnejsie1
21:41:08
12.09.2019
k.jarek
-> Eidy => SO545: 47
upraveno 1x, naposled 12.09.2019 21:41:35
21:19:18
12.09.2019
Eidy
-> k.jarek: 3 3
-> SO545: Tak určitě. Hlavně ji musíš přežít, jinak to po tvý smrti prodá za tolik, cos ji řekl, že to stálo. 1
19:37:42
12.09.2019
Tomáššš
18:31:48
12.09.2019
k.jarek
-> SO545: 3 Tej sa drž, co to půjde1
upraveno 1x, naposled 12.09.2019 18:32:03
18:08:14
12.09.2019
SO545
-> T 12.09.19 14:40:46: moja draha nerozlucna polovicka pri rozpocte na este jedno trochu ine auto ...len podotkla ze je to lacnejsie ako milenka... jasneeee mamko...
16:08:51
12.09.2019
Eidy
-> T: Nee. Tuner2 dělal 133N/mm, já mám 140. Potřebuju trochu srazit tu přetáčivost tím, že se dostanu na jiný poměr tuhosti mezi nápravama. 4
Extreme Tyres