Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:19:30
28.08.2019
minno
-> palinator 28.08.19 09:09:50: Na rukách (dlaniach) to nerobí nič, ale na iných miestach rúk a tela už áno.
09:09:50
28.08.2019
palinator
Nejste nějaký přecitlivělí? Já pucuju ruce od barvy jedině nitrem a žádný zvlášní pocity mi to nepřináší. 3



E: je nakokot, když má člověk nějakou odřeninku nebo záděru... to pak pálí jako čert, takže možná pokud to Eidyho pálilo, tak mu nitro lezlo do jeho nepoužívanejch mléčnejch žláz a stane se z něj vlastně nitromaminka 3
upraveno 1x, naposled 28.08.2019 09:11:28
09:00:15
28.08.2019
Eidy
-> Antony: Ou! No já se myl taky nitrákem a takový horko jsem ještě nezažil. Kam se hrabou hřejivý masti s chili papričkama. A v tvým případě si to ani nechci představit. 3
08:36:03
28.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> krtecek: to není druh fetiše, to je blbost lakýry 3 ona ta barva ještě jde, horší je to ředidlo kterým se myješ 3 já měl po ruce jen C6000 3
08:27:14
28.08.2019
krtecek
-> Antony: to je nějaký druh fetiše??3 dřív to byl vosk ze svíčky a dneska se teda používá barva na lakování?3
08:26:04
28.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 27.08.19 21:26:19: tos dopadl ještě dobře, mě ta rozlita barva trefila na pupek a níž. To je pak pravý peklo 3
07:59:24
28.08.2019
krtecek
-> Eidy: jsem nahlodaný si ji taky koupit...ale s tryskou 1,8 nebo 2,0 ..na ten epox a polyuretan...našel jsem ještě tuhle www.streetkolor.cz/www-st reetkolor-cz/strikaci-pist ole-1-8-mm-Auarita-LVLP-12 0l-min-d966.htm , ale rád bych se o ní víc dozvěděl...zaujala mě ta spotřeba vzduchu 120l/min...páč já budu mít kompresor co dává 115l/min..jestli to dobře chápu, tak čím menší spotřeba vzduchu pro tu pistol tím delší šplíchání bez tlakování...u nás včera borci v servisu lakovali jakýsi vrata od transportera...a dělali to normálně 1,4mm HVLP a jsou přesvědčeni, že to je akorát...dokonce tvrdí, že na metalizu a tak čím větší tím lepší...což je v rozporu s tím co jsem se dočetl já...
upraveno 1x, naposled 28.08.2019 08:00:32
07:27:37
28.08.2019
Eidy
-> krtecek: Je to tou Finixou s tryskou 1,5.
07:13:23
28.08.2019
krtecek
-> Tomáššš: to poslední to je porno pro oči36
07:13:00
28.08.2019
krtecek
-> Eidy: to jsi šplíchal tou pištolí co sis pořídil?? Dobrý výsledek podle fotek. To jsi tam měl i tu trysku 1,3??
21:44:58
27.08.2019
Eidy
-> Tomáššš: Super, ta poslední varianta je parádní. Já to zkusím.
21:30:23
27.08.2019
Tomáššš
-> Eidy: ja som konečne našiel video ,ktoré som ti chcel ukázať 3





COBRA Truck Bedliner - przykłady możliwych struktur
21:26:19
27.08.2019
Eidy
Do závitů jsem nacpal většinou červíky, aby se závit nezalepil, ale aby se toho nabarvilo co nejvíc. Ona ta M8 stojí asi 2 kačky. Jinak kompresor a pistole to vydrželi dobře.

No a odpoledne vtipná historka. Nalil jsem barvu do pistole a z nějakého mě záhadného důvodu jsem tam nevrátil víčko. No a jak jsem to čapnul z držáku a rychle přitáhnul, tak jsem na sebe cáknul dost barvy. Že jsem měl z pantoflí bazén, to by mi až tak nevadilo, ale že jsem si tu epoxidovku cáknul na svý chlupatý kozy, to mě vyděsilo. Hadr s ředidlem to zachránil, ale myslel jsem, že shořím, jak to pálilo. Z nádrže na dešťovku jsem na sebe chvíli cákal vodu, abych to přežil.1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.08.2019 21:26:19
21:20:21
27.08.2019
Eidy
Snad je to všude.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.08.2019 21:20:21
21:20:02
27.08.2019
Eidy
Nejhorší bylo vyfoukavání a luxování písku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.08.2019 21:20:02
21:19:34
27.08.2019
Eidy
Trvalo mi to dlouho, ale mám hotovo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.08.2019 21:19:34
22:18:59
26.08.2019
Eidy
-> milanrejpid: Jojo. Moc děkuju za zařízení. 4

-> Tuner#2: Jo, jinde. Na původně dohodnutém místě na mě jaksi ehm zapomněli i přes dvojí domluvu. 8 Ale dobře to dopadlo.
21:55:45
26.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 26.08.19 21:00:03: Tak prima. Pískování teda podle toho co čtu bylo jinde?
21:42:52
26.08.2019
milanrejpid
Sem moc rád že to dopadlo dobře. 4
21:00:03
26.08.2019
Eidy
-> T: Hele, volal mi asi 5 minut po tom, co jsem od Tebe odjel. Takže to vyšlo parádně. Pak jsme ještě jakou dobu kecali o autech. Je to fakt blázen jako my.

-> Tuner#2: Správná připomínka, ale neboj. Takhle bych to nikdy nevezl. To bych asi ani nedovezl. Během transportu to stálo na obou podvozcích, aby to bylo opřený do podlahy. Sundat a nandat ho je otázka pár minut.4
Extreme Tyres