skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:12:10
22.09.2019
22.09.2019
T
-> Eidy: tohle je super
19:49:59
22.09.2019
22.09.2019
T
-> Eidy 22.09.19 19:41:24: co by jsi víc chtěl ?
19:41:24
22.09.2019
22.09.2019
Eidy
-> SO545: Hele, vyzkouším a uvidím.
Zkusil jsem vyleštit expanzku a není to ono. Jednak jsou tam hlubší škrábance a druhak se mi tam stále dělají lehký škrábanečky. Možná už je zanesený filcák. Ale při použití nového hadráku to chytá mléčný film. Tak jsem to nechal jen filcem.
Zkusil jsem vyleštit expanzku a není to ono. Jednak jsou tam hlubší škrábance a druhak se mi tam stále dělají lehký škrábanečky. Možná už je zanesený filcák. Ale při použití nového hadráku to chytá mléčný film. Tak jsem to nechal jen filcem.
07:55:44
22.09.2019
22.09.2019
SO545
-> Eidy 21.09.19 20:11:19: To lepidlo drzi vo falcoch. Je pravda ze lepim len plech na plech.
Neskusal som plech a hlinik.
Ak to bude fungovat tak v tom Lprofile to snad bude idealne.
Neskusal som plech a hlinik.
Ak to bude fungovat tak v tom Lprofile to snad bude idealne.
21:09:02
21.09.2019
21.09.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
21:02:24
21.09.2019
21.09.2019
Eidy
-> Tuner#2: Přepínač prý nepospíchá. To vyřešíme klidně později.
20:45:53
21.09.2019
21.09.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> SO545: -> Eidy: Vy už domlouváte to předání? Mám ten přepínač poslat poštou k Eidymu?
20:11:19
21.09.2019
21.09.2019
Eidy
-> SO545: Jojo, okapničku jsem tam nechal, abych tam mohl vrátit lišty.
20:04:24
21.09.2019
21.09.2019
SO545
-> Eidy 21.09.19 19:41:58: napis do SZ alebo na mail kde sa cez tyzden nachadzas /niekde poblizko hlavnych ciest/ je to kamion. JA mu to hodim do auta.
Ak mas na streche povodny falc do ktoreho zapada strecha tak je to to prave orechove...akurat ja nim lepim len plechove strechy.... vyskusas uvidis.
Ak mas na streche povodny falc do ktoreho zapada strecha tak je to to prave orechove...akurat ja nim lepim len plechove strechy.... vyskusas uvidis.
19:41:58
21.09.2019
21.09.2019
Eidy
-> SO545: To bych bral. Tak ho, prosím, pošli.
Dneska jsem ucpal nádrž, vyztužil nový šusplech a připravil zbytek dílů do písku.
Dneska jsem ucpal nádrž, vyztužil nový šusplech a připravil zbytek dílů do písku.
09:15:31
21.09.2019
21.09.2019
SO545
-> Eidy 20.09.19 01:07:49: Mam jedno dvojzlozkove lepidlo na lepenie striech na VWcka...
Mozem zaslat kamionom /prevezme spruziny/
Mozem zaslat kamionom /prevezme spruziny/
01:07:49
20.09.2019
20.09.2019
Eidy
Dneska jsem zjistil praskliny na šusplechu pod nádrží v místě uchycení stabíku. Takže to buď převařím a vyztužím nebo začnu od nového. Ještě nevím.
Na zbytcích plechu proběhla zkouška Technobondu kvuli lepení střechy a jsem zklamaný. Po 3 dnech jsem to utrhnul jako prd. A lepidlo jde rozdloubat nehtem. Takže zkouším karosářský tmel a Mamuta.
Na zbytcích plechu proběhla zkouška Technobondu kvuli lepení střechy a jsem zklamaný. Po 3 dnech jsem to utrhnul jako prd. A lepidlo jde rozdloubat nehtem. Takže zkouším karosářský tmel a Mamuta.
11:49:26
19.09.2019
19.09.2019
Eidy
-> Fifa: Já odebírám benzín v místě původního výpušťáku, takže jsem si vyrobil z mosazi matku 14x1,5 a opatrně ji tam nastrkal. A čistil jsem to malinkým kocourem do vrtačky, kdy jsem ho pomocí teleskopickýho magnetu nastrčil dovnitř, hřídel protáhnul zase ven a chytil do vrtačky.
10:30:56
19.09.2019
19.09.2019
Fifa
-> Eidy: To mi řekni jak jsi se do té nádrže dostal nebo vkroutil :-D Dá se něco dělat s tim sitkem? Na vsech nadrzich co jsem videl bylo rozpadly nebo nějak upadly.
10:09:50
18.09.2019
18.09.2019
Eidy
-> radekp: Použil jsem normálně plamen. Hrotem by to bylo na dlouho.
09:25:08
18.09.2019
18.09.2019
radekp
-> Eidy: a předpokládám že na hrotovou páječku můžu zapomenout. Používáš klempířskou?
08:00:58
18.09.2019
18.09.2019
Eidy
-> radekp: Na tohle stačí cín. Ale našel jsem doma pěknou pájku s údajně 60% olova.
06:37:47
18.09.2019
18.09.2019
radekp
-> Eidy: jak se to letuje? mosaznou pájkou?