Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:28:08
22.06.2023
P@WL
-> Eidy 22.06.23 08:37:51: Ak to je kľuka,tak to máte v teame na to tento rok sakra smolu...
V každom prípade prajem veľa síl do opravy a nech to čím skôr opäť lieta 4
08:37:51
22.06.2023
Eidy
-> sekyn: Jo, při ježdění jsem měl taky pocit, že mi to hodně jde. Teď z videí vidím, že se pořád courám.
Podle všech indicií praskla klikovka. Vypustil jsem olej a je čistej jako vždycky předtím.
07:17:47
22.06.2023
sekyn
-> Eidy: Koukal jsem na videa na youtubu. Jezdis po okruhu jak kdyby si tam byl doma. Krása pohledět. Co se pokazilo nakonec? Ten zvuk nebyl hezky.
04:54:30
18.06.2023
Fifa
To je teda dost síla. Je s podivem že se Koce nic nestalo.
20:49:30
04.06.2023
Eidy
-> Milan 136: Netuším. Asi se za někým podívat.
-> Mates: Ne, před. Kecal jsem s Paulem u jeho eRka a najednou šup a bylo to.
19:38:01
04.06.2023
Mates
-> Eidy: 9 , ještě že se autu nic nestalo, to bylo až po vyhlášení?
18:44:50
04.06.2023
Milan 136
-> Eidy: Tvl. Co tam s tím sráčem pohledával?
18:22:51
04.06.2023
Eidy
On dopadl hůř. Nikdo v kempu to nechápal, ale v tomhle případě se spokojím s výsledkem 1:0 pro Kóču.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.06.2023 18:22:51
18:21:32
04.06.2023
Eidy
Máme za sebou další Běšiny a bylo to super. Kóča si vysloužila pohárky za nej eRko a nejrychlejší slalom ve třídě. Byla to akce věru adrenalinová, v jeden moment až infarktová. To když mi jeden sotva chodící geront nacouval nějakým moderním krámem na levý předek. To mě málem šlehlo. Že prý na kameře nic nebylo vidět. Ale při tý smůle to našteloval na gumu nárazníků tak dobře, Že Kóča je absolutně netknutá.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.06.2023 18:21:32
21:36:44
28.05.2023
-> Eidy 28.05.23 21:17:23: velké překvapení to bylo 40
21:17:23
28.05.2023
Eidy
Dnes najeto krásných 270 km a pokec s kamarády. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.05.2023 21:17:23
13:53:57
22.05.2023
Petkar
Má to pár mušek 2 2 1
08:23:24
22.05.2023
minno
-> Eidy: Toľko práce pre zopár múch3
22:15:12
21.05.2023
Eidy
-> Syny: Mouchy jsou mnohem lepší. Kdybych lepil bavlnky, tak bych to zvenku neviděl. 1
22:03:03
21.05.2023
Syny
-> Eidy: Aerodynamickej test s pomocí much 3 To by sis měl nechat patentovat 1 Každopádně je bezva, že to funguje. Vypadá to dobře :)
upraveno 1x, naposled 21.05.2023 22:03:47
20:11:27
21.05.2023
Eidy
A mrtvoly na vršku nárazníku naopak nebyly nikdy. Takže za mě to předčilo veškerá očekávání.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.05.2023 20:11:27
20:10:18
21.05.2023
Eidy
Přední lemy jsou bez much. To taky nikdy nebylo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.05.2023 20:10:18
20:09:58
21.05.2023
Eidy
Za další jsou přední kola dost čistý, přitom po 90 km takový řežby byly vždycky tmavý.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.05.2023 20:09:58
20:09:27
21.05.2023
Eidy
Vzduch obtéká krásně, protože jsou mrtvoly na přední hraně původního spoileru.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.05.2023 20:09:27
20:08:50
21.05.2023
Eidy
Ale, co je hlavní, tak aerokit funguje. Přítlak hodnotit nemůžu, ale cílem bylo především chlazení. A to funguje. Navzdory rychlému tempu to pořád ukazovalo 82°C. Vrchní kryt zabraňuje tlačení vzduchu vrchem. Dřív byly mouchy až dolů, teď je tam čistý pruh.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.05.2023 20:08:50
Extreme Tyres