Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:37:39
11.05.2020
m8rinek
-> MVM: To není pravda, ale to víš nejlépe 4
21:57:21
11.05.2020
Pavell
To jestě letos pojede ne? 2
21:32:27
11.05.2020
MVM
-> m8rinek 11.05.20 21:17:32: Pořádnýmu motoru stačí jeden přesný rozdělovač a velký karburatory. 4 Ja to Eidymu tvrdim furt že 4 válec Cosworth1
21:25:56
11.05.2020
Milan 136
-> m8rinek 11.05.20 21:17:32: Myslíš jako měla Škoda Henlein? Motor je ršisen pošitadlem3
21:17:32
11.05.2020
m8rinek
-> Eidy: hele pořád plánuješ motor řídit počítadlem, nebo půjdeš cestou pořádné jednotky s otevřeným systemem? :)))
15:01:17
11.05.2020
Bukaj
-> Eidy: Tak to jo 4
08:44:25
11.05.2020
Eidy
-> Bukaj: Ještě ho unesu. 1 Oproti 130 je těžší o jednu vačku a kus klikovky. Takže asi o 20kg. 4
06:12:56
11.05.2020
Bukaj
-> Eidy: Kolik váží ten motor? Respektive o kolik je těžší oproti škodováckému? Aby po tom všem odlehčování a s tímhle za zadní nápravou neměla Kóča tendenci se stavět na zadní...3
22:47:00
10.05.2020
Eidy
-> MVM: Zkusím a dám vědět. 1 Možná rozsypu hodně piškotů a do rána se to složí cely. 3
22:03:18
10.05.2020
MVM
-> Eidy: To už asi uděláš na koberci cestičku z piškotů - a ten motor tam zaleze sám jak to má naučený 6
22:00:26
10.05.2020
Eidy
V pátek jsem byl u pana Kalouska a vyzvedl si ofrézovaný a stočený setrvačník. 4540g i s věncem. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.05.2020 22:00:26
21:57:02
10.05.2020
Eidy
Pošolichal jsem konzoli řazení a ušetřil 70g (broušenim a vrtání). Zastrčil jsem motor se špajzkou, zkrátil táhlo řazení a už to řadí. Ještě zbývá udělat jinou řadičku, ale to asi až nakonec, až budou sedačky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.05.2020 21:57:02
22:37:54
05.05.2020
Eidy
-> havlik: Tak to nevím, jestli jsem na tohle už línej a nebo posera. DO některých věcí bych se teda nepouštěl. Ale nikdy neříkej, že něco nejde, nebo přijde blbec a udělá to.
21:59:20
05.05.2020
Zazaa
-> MVM: vsak ono to jezdit nebude ... to je zas jen "jako" a ve skutecnosti to je jen zkurveny :)
21:43:12
05.05.2020
21:11:11
05.05.2020
MVM
-> havlik 05.05.20 20:47:26: No ono .. když byste ve fabrice videli jak se ten obal pri zatizeni deformuje, že je to schopný chodit v desetinach tam a zpátky vlivem roztažnosti. Asi tam ty žebra nekdo nenavrhnul z nudy.. Rozvrtat to jak emental podle me zas tolik umeni neni. Ale vypadá to zavodnicky. A zrovna na převodovkach Porsche jsem dva dny ve fabrice byl,sice před 12.lety.
20:55:36
05.05.2020
Luky
-> havlik: s tim se dá jezdit? 1 Bál bych se že z toho vyteče olej
20:47:26
05.05.2020
havlik
18:27:32
05.05.2020
ZdrubT
Já jsem zvědav na celkovou hmotnost auta.2
17:07:40
05.05.2020
Péďa17
-> Eidy: Nemůžu napsat že je to nádherný protože to není pravda1 1 1 Tohle je prostě porno a už se těším až jí uvidím na živo.Jinak krásně pokračuješ
Extreme Tyres