Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:01:38
11.07.2020
Tomáššš
-> Eidy: opäť krásna robota . Klobúk dole 4
08:26:39
11.07.2020
-> Eidy 10.07.20 22:55:43: řekni pavoukovi, on poradí jak na takovou kravinu 3
23:00:14
10.07.2020
k.jarek
-> Eidy: Škoda40
22:55:43
10.07.2020
Eidy
-> k.jarek: Lišky se nikdy nekonaly ani v minulosti. Tahle jednotka takový chujoviny ani neumí. 1
22:53:21
10.07.2020
Eidy
-> MVM: Ta jednotka moc nepotřebuje. Snímač otáček, teploměr vody, váha vzduchu, vstřiky a ovládání relé čerpadla nebere skoro nic. To jsou jen signály. Akorát 2 cívky si něco vezmou. Ale to relé sepnu klíčkem a až pak startuju. Proto tomu nerozumím. Dle kontrolky čerpadla se relé vypíná. Ale proč? Nějaké rušení? Každopádně číňana už tam nevrátím. To se neboj.
22:49:08
10.07.2020
k.jarek
-> Eidy: Škoda, já sa těšil alespoň na plameny z vyfuku1

Jinak jak píše MVM, zkusit zatížit nebo rovnou vyměnit za něco kvalitnějšího52
22:37:26
10.07.2020
MVM
-> Eidy: Zkus to rele zatizit nějakými spotřebiči.. Abys dosahl toho max proudu co to snese. A nebo radši zahodit a dat jiny. Protoze bez toho to nepojede a zdroj potíží neni duvod mit v autě...
22:37:09
10.07.2020
Eidy
-> k.jarek: Video by bylo jen o tom, že otočím startérem a motor hned chytí. Žádné speciální efekty. 1 4

-> MVM: Ale tenhle motor je už 30 resp. skorem 50 let starý. 1 Ale díky. 4

-> Nwkt: No jasně. Tak jako origo. Prostě přes relé pod klíčkem, abych nenamáhal kontakty ve spínačce. Žádný zvláštní kouzla.
22:36:19
10.07.2020
k.jarek
-> MVM: 47
upraveno 1x, naposled 10.07.2020 22:36:51
22:32:04
10.07.2020
Nwkt
-> Eidy: Ty máš jednotku napájenou přes relé?
22:29:59
10.07.2020
MVM
-> Eidy: Obvykle říkám že Italové by měli dneska uz dělat jen pizzu,špagety a hudebni nástroje. ALE ve Tvým případě udělám výjimku a nastartovanou Alfu chválím 3 5
22:28:58
10.07.2020
k.jarek
-> Eidy: Gratulace pane158 Nebudeš mět video ze startu? Jinak, tipl bych si, že je problém mezi čínskýma jednotkama a tim, co lze skutečně naměřit...
upraveno 1x, naposled 10.07.2020 22:30:12
22:21:18
10.07.2020
Eidy
Nalil jsem olej a startérem natlačím 5 barů s 10W-40. Od vypnutí startéru do rozsvícení kontrolky mazání to trvá 2 minuty a 38 vteřin. To by šlo. Tak že to navrčím. Naleju benzín a točím jako blázen. Nic. Jiskru to dává. Z výfuku není cítit benzín, takže asi vstřiky. Začnu kontrolovat svazek a všechno ok. Nechápu. Při startování kontrolka palivového čerpadla poblikává. Silnější pojistka na relé nic neřeší. Nakonec dávám místo čínského relé český Magneton a motor naskočí okamžitě. Po téměř dvou letech slyším ten krásný chrchlák itala. Juchů. 25

A teď mi někdo vysvětlete, proč to čínský relé s pojistkou nefunguje. Vepředu na světlech, klaksonu i palivovém čerpadle frčí. Ale vzadu na ECU nic. Ani další kusy.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.07.2020 22:21:18
22:12:28
10.07.2020
Eidy
Odpoledne proběhl kroužek leštění. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.07.2020 22:12:28
13:48:35
09.07.2020
Jindas
-> Eidy 07.07.20 23:04:47: Tak já jinak nevím, třeba technologie postoupila a udělal si to na hrnčířském kruhu 3 3
13:34:56
09.07.2020
Eidy
-> Čokin: Soba mám jenom v kombíku. Ale home office a období dovolených dělá kouzla. 1
09:23:09
09.07.2020
Čokin
-> Eidy: Občas přemýšlím jestli i chodíš do práce nebo jsi vyhrál soba rentiera3 Ja když chystal auto na Pohofest, tak jsem musel vzít týden volna1
23:04:47
07.07.2020
Eidy
-> Jindas: Samozřejmě. Jak jinak bych to dělal? 4
23:01:54
07.07.2020
Jindas
-> Eidy 07.07.20 21:45:25: neke, ty ještě máš ten bymbas ze silonu na nátrubky, co jsem ti tenkrát točil?
Extreme Tyres